• 1:14 مساءاً
logo

يا جماعة هل الفوركس وهم أم حقيقة ؟؟؟!!!!!

Like Tree1Likes

عضو جديد

yaghi is on a distinguished road
افتراضي رد: يا جماعة هل الفوركس وهم أم حقيقة ؟؟؟!!!!!
31#
19 - 05 - 2010, 02:07 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELMAALY مشاهدة المشاركة
واسمحوا لي على العنوان فقط أردت أن أصيدكم به والفوركس بعد كل هذا حقيقة وبه خير وفير بإذن الله وحتى أكون منصفا ولا أري إلا الوجه السيئ أقول في المقابل إنني صرت أستمتع بمداولاتي ولا أتخيل نفسي بدون الفوركس وبدأت بفضل الله وتوفيقه رحلة العلم فيه وهي تحتاج لكثير من الوقت مثلها مثل سائر التخصصات ولكن بإذن الله من سلك الدرب وصل
والله الموفق والهادي إلى سواء السبيل

ولكم مني أسمى تحية وتقدير

أمين يا رب العالمين
yaghi غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية فوريكس مان
قائد ورشة الانتحار
الصورة الرمزية فوريكس مان

خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
فوريكس مان is on a distinguished road
32#
19 - 05 - 2010, 02:23 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
والله ينور عالموضوع يا مان
وربنا يباركلك كان ليا كام نقطة عاوز انتقدك فيها او اوضحها لو تسمحلى

انا بس ليا اعتراض على حتة عدم اللعب وقت الاخبار لسبب بسيط ان السوق من اوله لاخرو وقت اخبار

والاخبار هى اللى بتحركه حتى فعدم نزولها
انتظارها وتوقعها بيحرك السيولة نحو عملة معينة من اول اليوم فمفيش حاجة اسمها وقت اخبار
السوق من الافتتاح للاغلاق وقت اخبااار

ولو ركزتو هتتوقعو الاخبار صح وتاثيرها وتاخدو السعر من مناطق صح العالم كلو ومستثمرين العالم بتعمل كدة !!

اعتقد انو مينفعش حد يتاجر فوركس غير لما يتقن فن الاخبار لانها بكل بساطة ممكن تغننيك عن كل مؤشرات الدنيا
لكن المؤشر ميقدرش يخليك تهمل الخبر
لان الخبر هو اللى بيرسم السعر على الشارت مش العكس ( السوق تحركه السيولة والسيولة تحركها الناس والناس تحركها ا
لاخباار )
ونقطة الاستوب انا فرايى استوب المتاجر هو ادارتو لراس ماله مفيش حاجة اسمها احط استوب لصفقة احط استوب ليه مدام انا المارجن يشيلنى الوف النقط لحد ما يرجع السعر يدينى ربحى متنزل الصفقة زى متنزل ولا يهزك سيبها ومارجن شايلك ومريحك لحد ما الصفقة ترجع لنقط دخولك وتديك ارباح كمان يعنى ايه اسيب السوق ياخد منى نقطة اومال فايدة راس مالى ايهخ انى انقصو كل شوية لما اغلط

وتذكر ان الله مع الصابرين

دمتم بخير

التوقيع

فوريكس مان غير متواجد حالياً  
عضو جديد

ehabco2011 is on a distinguished road
33#
28 - 07 - 2012, 04:07 AM
الله المستعان ...
ehabco2011 غير متواجد حالياً  

الكلمات الدلالية (Tags)
الفوركس, جماعة, دقيقة, وهم, ؟؟؟

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام