
رد: فوركس من 20 دولار إلى 1572882 فى21 صفقه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heshamk12
يعني لما السوق يفتح اخش من السر دة
sell CHF/JPY 122.75؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hosa2000
أكيد لا
لان السعر 100 نقطه تقريبا فادخل من 123تقريبا
ليه ياباشا أكيد لا
أستاذ هشام إنت صح أدخل من سعر 122.75 زى ماقولت
ياجماعة بعد إذنكم شوفوا أخر هيستوري للصفقات كويس
ياباشا أول ماالسوق يفتح أدخل الصفقة علطول من 122.75 وهدفك 118 وأستوبك 125.35
مرة تانية شوفوا أخر مشاركة ليا فيها أخر تحديث للصفقات والهيستورى بتاعها
ولو حد سأل أدخل صفقة إيه تانى معذرة مش هرد عليه