اليورو ين من 123.75 قفلت 124.05 .. 30 نقطة
الدولار ين 108.85 قفلت 109.00 ... 15 نقطة
ما قدرتش استنى اهداف ولا حاجة
انا بقيت جبان قوي
الصفقات للي حسبها مفتوحة
شراء يورو دولار من 1.1375.. ستوب 1.1350 .. هدف 1.1450
شراء الكيبل من 1.4445 ..ستوب 1.4410 ... هدف 1.4470
دول حسيبهم يا يضربو الستوب يا يجيبو الهدف انشالله
حبيبي ابو راءد
عندي سؤال لو سمحت
بخصوص التوصيات الستوب بيكون من اول نقطة ندخل منها او من التبريد ؟
يعني لو دخلنا المرعب من 2.1150 و 2.1138 الستوب بتاع التنين يكون 2.1100 ؟ او 2.1088 ؟ او وحدة كدة و وحدة كدة
حبيبي ابو راءد
عندي سؤال لو سمحت
بخصوص التوصيات الستوب بيكون من اول نقطة ندخل منها او من التبريد ؟
يعني لو دخلنا المرعب من 2.1150 و 2.1138 الستوب بتاع التنين يكون 2.1100 ؟ او 2.1088 ؟ او وحدة كدة و وحدة كدة
دائما الاستوب بعد التبريد ,, يعني الاستوب تقفيل الصفقتين الاصل والتبريد