
رد: ابورائد يعود لكم من جديد ,, شهر مبارك عليكم
خلاص يا شباب
انا بالنسبة لي مشواري الفوركس انتهى النهاردة
صراحة مش قادر اكمل اكتر من كدة
انا بقالي 3 شهور تقريبا داخل بحساب حقيقي
اقسم بالله 3 شهور ما عرفت طعم النوم زي الناس
3 شهور حرب اعصاب
3 شهور كنت اشرب علبة سجاير بقم 2
يمكن ان البعض منكم يتصور ان الكلام دة انا بقولو بسبب الخسارة
يمكن عندكم حق ... المكسب بالفوركس حلو اوي
انت ممكن تنام و تصحى تلاقي نفسك عامل الوف
بس بعد للي حصل اليومين دول عايزكن تعرفو
ان كل للي عملتو و ربحتوا يمكن يروح باسبوع
زي للي خصل معاي تعب شهور و سهر ليالي و قلق و اعصاب كلو عالفاضي
العالم دة خلاني اهمل شغلي للي هو الاساس الاول بالنسبة لي
و اقسم بالله اقسم بالله انا وصلت لقناعة
ان ارباح الدنيا كلها متساويش انك تنام مرتاح و اعصابك و دماغك يكون مرتاح
و دة مستحيل مستحيل تحققوا بالفوركس حتى لو كسبت
انا باقي فحسابي 2000 $ حسبهم قبل ما يلحقوا اخواتهم
ابو ابورائد اخي الكبير
اشكرك على كل حاجة
و على كل مجهود
اقسم بالله اني حبيتك دون ما اشوفك
اتمنالك حياة سعيدة و انشالله كل ايام ربح فربح
طال عمرك ما قصرت
موفقين يا شباب