• 2:52 مساءاً




توصيــات أبو رائـد

موضوع مغلق
Like Tree30676Likes

الصورة الرمزية dr .
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية dr .
 
تاريخ التسجيل: Aug 2015
المشاركات: 625
خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 11
dr . is on a distinguished road
افتراضي رد: ابورائد يعود لكم من جديد ,, شهر مبارك عليكم
3371#
26 - 08 - 2015, 05:28 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو رائد مشاهدة المشاركة
GBP - AUD
امر شـــــــــــــــــــراء من1814 تيريد من 1766
استوب 50 بعد التبريد للعقدين
الهـــــــــــــــــــــــــــدف 2.2292
اخواني التوصية هذي حسب ما اراه على الشارت نظرة وتحليل قابل للخطأ
اكثر من الصواب من اراد الدخول رزقي ورزقه على رب العالمين
لا الزم احد بالدخول ان خسر وضرب ستوب نصيبه
وان ربح ايضا نصيبه لااشاركك بربحك ولا خسارتك
توكلت على الله
تم دخول الصفقة رغم اني متأخر لكن أنا معاكم على طول الله يسعدك .
dr . غير متواجد حالياً  

عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Jul 2015
المشاركات: 233
معدل تقييم المستوى: 11
مسلم353 is on a distinguished road
افتراضي رد: ابورائد يعود لكم من جديد ,, شهر مبارك عليكم
3372#
26 - 08 - 2015, 06:13 PM
خلاص يا شباب
انا بالنسبة لي مشواري الفوركس انتهى النهاردة
صراحة مش قادر اكمل اكتر من كدة
انا بقالي 3 شهور تقريبا داخل بحساب حقيقي
اقسم بالله 3 شهور ما عرفت طعم النوم زي الناس
3 شهور حرب اعصاب
3 شهور كنت اشرب علبة سجاير بقم 2
يمكن ان البعض منكم يتصور ان الكلام دة انا بقولو بسبب الخسارة
يمكن عندكم حق ... المكسب بالفوركس حلو اوي
انت ممكن تنام و تصحى تلاقي نفسك عامل الوف
بس بعد للي حصل اليومين دول عايزكن تعرفو
ان كل للي عملتو و ربحتوا يمكن يروح باسبوع
زي للي خصل معاي تعب شهور و سهر ليالي و قلق و اعصاب كلو عالفاضي
العالم دة خلاني اهمل شغلي للي هو الاساس الاول بالنسبة لي
و اقسم بالله اقسم بالله انا وصلت لقناعة
ان ارباح الدنيا كلها متساويش انك تنام مرتاح و اعصابك و دماغك يكون مرتاح
و دة مستحيل مستحيل تحققوا بالفوركس حتى لو كسبت
انا باقي فحسابي 2000 $ حسبهم قبل ما يلحقوا اخواتهم

ابو ابورائد اخي الكبير
اشكرك على كل حاجة
و على كل مجهود
اقسم بالله اني حبيتك دون ما اشوفك
اتمنالك حياة سعيدة و انشالله كل ايام ربح فربح
طال عمرك ما قصرت
موفقين يا شباب
مسلم353 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية dr .
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية dr .
 
تاريخ التسجيل: Aug 2015
المشاركات: 625
خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 11
dr . is on a distinguished road
افتراضي رد: ابورائد يعود لكم من جديد ,, شهر مبارك عليكم
3373#
26 - 08 - 2015, 06:42 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسلم353 مشاهدة المشاركة
خلاص يا شباب
انا بالنسبة لي مشواري الفوركس انتهى النهاردة
صراحة مش قادر اكمل اكتر من كدة
انا بقالي 3 شهور تقريبا داخل بحساب حقيقي
اقسم بالله 3 شهور ما عرفت طعم النوم زي الناس
3 شهور حرب اعصاب
3 شهور كنت اشرب علبة سجاير بقم 2
يمكن ان البعض منكم يتصور ان الكلام دة انا بقولو بسبب الخسارة
يمكن عندكم حق ... المكسب بالفوركس حلو اوي
انت ممكن تنام و تصحى تلاقي نفسك عامل الوف
بس بعد للي حصل اليومين دول عايزكن تعرفو
ان كل للي عملتو و ربحتوا يمكن يروح باسبوع
زي للي خصل معاي تعب شهور و سهر ليالي و قلق و اعصاب كلو عالفاضي
العالم دة خلاني اهمل شغلي للي هو الاساس الاول بالنسبة لي
و اقسم بالله اقسم بالله انا وصلت لقناعة
ان ارباح الدنيا كلها متساويش انك تنام مرتاح و اعصابك و دماغك يكون مرتاح
و دة مستحيل مستحيل تحققوا بالفوركس حتى لو كسبت
انا باقي فحسابي 2000 $ حسبهم قبل ما يلحقوا اخواتهم

ابو ابورائد اخي الكبير
اشكرك على كل حاجة
و على كل مجهود
اقسم بالله اني حبيتك دون ما اشوفك
اتمنالك حياة سعيدة و انشالله كل ايام ربح فربح
طال عمرك ما قصرت
موفقين يا شباب
افا يا مسلم بتروح و تتركنا فين رايح تستسلم يعني لا ما يصلح كذا صلي على النبي و صل أستخاره قبل لا تتخذ هذه الخطوه أنا لي سنتين في الفروكس و مجموع خسائر 22000 دولار ومع هذا ما راح استسلم بإذن الله لأن أملي بالله كبير أسمع نصحية أخ محب لك هذا السوق اعجوبه رغم اني معلم في مدرسة ومحاضر في الجامعة ( مضغوط ) لكن أنصحك لا تتركه والله اني احب لك الخير مثل ما أحبه لنفسي عشان كذا راجع حساباتك .
مسلم353 likes this.
dr . غير متواجد حالياً  
 
تاريخ التسجيل: Jan 2015
المشاركات: 140
معدل تقييم المستوى: 0
سفاح الفوركس is on a distinguished road
افتراضي رد: ابورائد يعود لكم من جديد ,, شهر مبارك عليكم
3374#
26 - 08 - 2015, 06:53 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسلم353 مشاهدة المشاركة
خلاص يا شباب
انا بالنسبة لي مشواري الفوركس انتهى النهاردة
صراحة مش قادر اكمل اكتر من كدة
انا بقالي 3 شهور تقريبا داخل بحساب حقيقي
اقسم بالله 3 شهور ما عرفت طعم النوم زي الناس
3 شهور حرب اعصاب
3 شهور كنت اشرب علبة سجاير بقم 2
يمكن ان البعض منكم يتصور ان الكلام دة انا بقولو بسبب الخسارة
يمكن عندكم حق ... المكسب بالفوركس حلو اوي
انت ممكن تنام و تصحى تلاقي نفسك عامل الوف
بس بعد للي حصل اليومين دول عايزكن تعرفو
ان كل للي عملتو و ربحتوا يمكن يروح باسبوع
زي للي خصل معاي تعب شهور و سهر ليالي و قلق و اعصاب كلو عالفاضي
العالم دة خلاني اهمل شغلي للي هو الاساس الاول بالنسبة لي
و اقسم بالله اقسم بالله انا وصلت لقناعة
ان ارباح الدنيا كلها متساويش انك تنام مرتاح و اعصابك و دماغك يكون مرتاح
و دة مستحيل مستحيل تحققوا بالفوركس حتى لو كسبت
انا باقي فحسابي 2000 $ حسبهم قبل ما يلحقوا اخواتهم

ابو ابورائد اخي الكبير
اشكرك على كل حاجة
و على كل مجهود
اقسم بالله اني حبيتك دون ما اشوفك
اتمنالك حياة سعيدة و انشالله كل ايام ربح فربح
طال عمرك ما قصرت
موفقين يا شباب
سلام عليكم اخي مسلم353 احس بنفس الشعور الذي تحس به + قرارك صائب حتى ادا جمعت مبالغ في شهور ياتي يوم وتخسر كل شيء ... انت من تحدد مصيرك اخي (الفوركس ضياع الوقت وحرق اعصاب والنهاية خسارة المال واهمال الاسرة او الرفقة) حظ موفق
مسلم353 likes this.
سفاح الفوركس غير متواجد حالياً  
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Jul 2015
المشاركات: 233
معدل تقييم المستوى: 11
مسلم353 is on a distinguished road
افتراضي رد: ابورائد يعود لكم من جديد ,, شهر مبارك عليكم
3375#
26 - 08 - 2015, 07:07 PM
دكتورنا اول شي احييك على تفاؤلك و على حرصك
بس لو خسران المبلغ كلو دة اي للي خليك مكمل ؟
انا قلتلك السوق دة ادماااان
و اتمنى اني اقدر امسك نفسي و مدخلش تاني
لاني مصاب باحباط فظيع صراحة

اخي السفاح * بعد الشر *
عندك حق والله اليومين للي فاتو دول خلوزي اتربى والله
مسلم353 غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 1,386
معدل تقييم المستوى: 15
البرق المضيء is on a distinguished road
افتراضي رد: ابورائد يعود لكم من جديد ,, شهر مبارك عليكم
3376#
26 - 08 - 2015, 07:15 PM
إذا حبيت يا أخي مسلم تسمع نصيحتي ،

رأيي لك لا تدخل السوق لمدة أسبوع ايش اليوم الأربعاء 26/08/2015 ، يوم الخميس القادم اتخذ قرار بالموضوع ، بس خليك معانا بالمنتدى ، لا تفتح المنصة ، افتح المنتدى معانا ، السوق هذا لما تربح 80% من رأس مالك لا تفرح جدا ، ولما تخسرهم لا تحزن جدا ، اسمع نصيحة أخوك ، لا تتخذ قرار الآن ، أنت الآن متضايق على مايبدو خسرت مضبوط وأكبر خطأ أنك تتخذ قرار وأنت منفعل ، سواء وأنت فرحان جدا أو وأنت زعلان جدا ،،

يمكن يكون قرارك صح ، ويمكن يكون خطأ ،، لكن اتخذه على رواق الأسبوع القادم
وآخر شي تفكر فيه يا مسلم تتركنا لوحدنا في المنتدى ، المنتدى شيء والسوق شيء آخر ، خلاص تعودنا عليك
مسلم353 likes this.
البرق المضيء غير متواجد حالياً  
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Jul 2015
المشاركات: 233
معدل تقييم المستوى: 11
مسلم353 is on a distinguished road
افتراضي رد: ابورائد يعود لكم من جديد ,, شهر مبارك عليكم
3377#
26 - 08 - 2015, 07:25 PM
والله العظيم يا شباب انا متشكركم اوي اوي على اهتمامكم
انا اصلا خدت عليكم والله فالورشة هنا
و حتى لو سبت المجال دة حفضل دايما اكيد ادخل اطمن عليكم
انا حاخد بنصيحتك اخي البرق
انشالله الاسبوع الجاي اكون ارتحت شوي
عارف للي دايقني اوي النهاردة
ان الصبح انا كنت ابتديت اعوض و الحساب رجع يطلع
و بصفقتين غلط راح تاول لسابع ارض
ما علينا انا متشكر اوي و انشالله نفضل اخوة على طول و قلبنا على بعض
اخوكم ابو علي
مسلم353 غير متواجد حالياً  
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Aug 2012
المشاركات: 38
معدل تقييم المستوى: 0
اطخم is on a distinguished road
افتراضي رد: ابورائد يعود لكم من جديد ,, شهر مبارك عليكم
3378#
26 - 08 - 2015, 08:03 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسلم353 مشاهدة المشاركة
والله العظيم يا شباب انا متشكركم اوي اوي على اهتمامكم
انا اصلا خدت عليكم والله فالورشة هنا
و حتى لو سبت المجال دة حفضل دايما اكيد ادخل اطمن عليكم
انا حاخد بنصيحتك اخي البرق
انشالله الاسبوع الجاي اكون ارتحت شوي
عارف للي دايقني اوي النهاردة
ان الصبح انا كنت ابتديت اعوض و الحساب رجع يطلع
و بصفقتين غلط راح تاول لسابع ارض
ما علينا انا متشكر اوي و انشالله نفضل اخوة على طول و قلبنا على بعض
اخوكم ابو علي
السلام عليكم

انا لا اشارك ولكن متابع

بدون زعل..

صحيح تبتعد.. ولكن لاتلبث ان تحوم حول الحمى.. فترجع طال الزمن او قصر..

طبعا بدون تحدي .
مسلم353 likes this.
اطخم غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 1,386
معدل تقييم المستوى: 15
البرق المضيء is on a distinguished road
افتراضي رد: ابورائد يعود لكم من جديد ,, شهر مبارك عليكم
3379#
26 - 08 - 2015, 09:40 PM
أبو رائد وينك يا شيخنا شوف مسلم ايش بده يعمل ، إلحق عليه يا أبو رائد
dr . likes this.
البرق المضيء غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية dr .
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية dr .
 
تاريخ التسجيل: Aug 2015
المشاركات: 625
خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 11
dr . is on a distinguished road
افتراضي رد: ابورائد يعود لكم من جديد ,, شهر مبارك عليكم
3380#
26 - 08 - 2015, 09:43 PM
الزبدة يا مسلم لا تتركنا خذ فترة نقاهه هذا الأسبوع لمن تروق تعال لنا الله يسعدك .
مسلم353 likes this.
dr . غير متواجد حالياً  



أدوات الموضوع


جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
توصيــات ، تحليــلات فـنـيـــه ، تعليميـــه ، تطبيقيـــه mogafx قسم التوصيات - توصيات العملات 61 24 - 12 - 2009 04:39 AM


02:52 PM