
رد: الين Vs. نموذج الرأس و الكتفين !
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossamsafwat2
صباحك عسل حبيبي ابو حميد
عزم الصعود الاسبوع الماضي حتى الان ضعيف بالاضافه لان الاسهم مازال عندها مزيد من الهبوط
منطقة 122-122.70 قوية ومتوقع اذا وصلها هيحصل هبوط على الاقل كتصحيح الى 119 وده هو كل اللي انا عايزه علشان وقتها هنكون مأمنين نفسنا وحركنا الاستوب ع الدخول ويتحرك زي مايحب ،
متابع معاكم ان شاء الله
السلام عليكم ورحمه الله
بالفعل انا بنتظره بيع ع 12260 والله اعلم انها اخر هاي رح يشوفه الين قبل التصحيح للمناطق الي ذكرتوها والله اعلم
بالمناسبه اخي حسام اتوقع حركه صعود جديده ل ازواج الين بشكل سريع
وكنت قد اطلعت ع تحليلك ع الاسترالي ين
اتوقع انه امامه صعود قوي وافضل مناطق البيع 89 والله اعلم
مع ان الفرص حاليا مغريه للبيع لكن
الاغراء الموجود غريب جدااا
لذا اتوقع حركه مفاجئه ل ازواج الين ل اخراج كل البائعين الصغار من السوق