
رد: // ورشة بريك اوت صيــاد //
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد الجراح
نكمل بعد عودة الانترنت لطبيعته
الصفقات لمتابعة فقط
وحنركز على عملة او اثنين فقط فى البداية كل اسبوع
.
.
GOLD

BUY @ 1327
TP @ 1351.5
الاستوب اغلاق اسفل من 1319
.
.
تحياتى قعد فى المنطقة دى كتير واعطى اشارة بيع على فريم الساعه
ومش قادر يكسر موفينج 100 .. ممكن ينزل ياخد عزم من تحت لكسره
حنخرج على ربح 50 نقطة وبارك الله فيما رزق
ولنا دخول معه مرة اخرى باذن الله تعالى شراء من تحت او بعد كسر المنطقة واغلاق اغلى من الموفينج
نتابع
.
.
التوقيع
سبحان الله وبحمده *سبحان الله وبحمده *سبحان الله وبحمده *
سبحان الله العظيم *سبحان الله العظيم *سبحان الله العظيم *
استغفر الله العظيم *استغفر الله العظيم *استغفر الله العظيم *
.................................................. ..