شكرا على التوضيح
طيب كم منصة ممكن يتم العمل بيه على السيرفر
لو ممكن شرح الطريقة مع شرح مصور كيف يتم رفع المنصة مع الاكسبيرت او المؤشر
ولك كل الشكر والتقدير
تحياتى
بما إنك مشغول بالسيرفرات
أنا إشتركت من خلال بوست في المنتدي مع [عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
جيد وإن كنت أجده بطئ بعض الشئ
سأجرب إثنين آخرين هذا الأسبوع:
webpundits.in
bestbuyrdp.com
الأفضل بالطبع أن يكون الدفع عبر سكريل لكن لا بأس من التجربة مع هؤلاء ولو لدي أحد أي تجربه معهم ياريت يوضح
مشكلة سيرفر أمازون إني مش عارف أحسب التكلفة لأنه بيحسبها بالساعة فلو فيه توضيح حول الأمر حيكون مفيد وكمان نعرف كام منصة ممكن تشتغل عليه
بما إنك مشغول بالسيرفرات
أنا إشتركت من خلال بوست في المنتدي مع http://www.hostingsource.com/vps-hosting/
جيد وإن كنت أجده بطئ بعض الشئ
سأجرب إثنين آخرين هذا الأسبوع:
webpundits.in
bestbuyrdp.com
الأفضل بالطبع أن يكون الدفع عبر سكريل لكن لا بأس من التجربة مع هؤلاء ولو لدي أحد أي تجربه معهم ياريت يوضح
مشكلة سيرفر أمازون إني مش عارف أحسب التكلفة لأنه بيحسبها بالساعة فلو فيه توضيح حول الأمر حيكون مفيد وكمان نعرف كام منصة ممكن تشتغل عليه
السلام عليكم استاذ سمير بالنسبة لسيرفر امازون تقدر تشغل عليه فقط منصتين على اقصى حد
وسرعته الى حد ما كويسة نسبة انه سيرفر مجانى لمدة سنة ومفيهوش مشاكل انقطاع زي باقى السيرفرات المجانية ولما تنتهى السنة تقدر تعمل سيرفر تانى بس تغير الفيزا يعنى تحط اى رقم فيزا تانى
اما بالنسبة لنسخ المنصة عادى جدا هتعمل كوبى من الجهاز بتاعك عادى وتفتح شاشة السيرفر وتعملها باست عادى كانك بتنسخ من مكان لمكان او تفتح شاشة السيرفر وتفتح المتصفح اللى موجود فيها وتحمل المنصة عادى كانك بتشتغل على جهازك مفيش اى جديد
بس الافضل الطريقة الاولى اللى هى تنسخ المنصة كوبى من جهازك وتعملها لصق فى شاشة السيرفر لان الطريقة دى اسرع
أخي الكريم لما أدخل لحسابي لا تظهر عندي الصفحة مثل ما هي في الفيديو
الصفحة عندي مختلفه تمام وبعدين الخيار الأول غير موجود بالمره فماني عارف
كيف الطريقة