• 4:58 مساءاً




كل يوم .. 60 بيب .. وأكثر بإذن الله !!

إضافة رد
أدوات الموضوع
الصورة الرمزية eng_abdelkawy
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية eng_abdelkawy
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: Alex
العمر: 43
المشاركات: 1,210
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
eng_abdelkawy is on a distinguished road
افتراضي رد: كل يوم .. 60 بيب .. وأكثر بإذن الله !!
11#
12 - 12 - 2009, 02:04 PM
بالتوفيق ان شاء الله يا نوراج باشا

التوقيع


eng_abdelkawy غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس

الصورة الرمزية محمد علي نوارج
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية محمد علي نوارج
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: مصر - دمياط - رأس البر
العمر: 37
المشاركات: 1,861
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى: 18
محمد علي نوارج is on a distinguished road
افتراضي رد: كل يوم .. 60 بيب .. وأكثر بإذن الله !!
12#
12 - 12 - 2009, 02:30 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELMAALY مشاهدة المشاركة
عنوان كبير وانطلاقة قوية يا محمد
نسأل الله لنا ولكم التوفيق وأن تكون واسطة خير لإخوانك ممن اكتووا بنيران الخسائر فخير الناس أنفعهم للناس
تحياتي وتقديري يا غالي
رد أول من أستاذ المعالي .. شرف كبير ليا
ودفعة لتقديم الأحسن
مرورك أسعدني كثيراً ....


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Freedom_2009 مشاهدة المشاركة
بالتوفيق يا محمد ان شاء الله
وبالتوفيق لك وللجميع في قادم الأيام بإذن الله .....

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Nesr مشاهدة المشاركة
الف مبروك علينا القسم الجديد و و انت اول موضوع فيه..
ان شاء الله متابعين التحليلات و التوصيات القوية بقوة و ان شاء الله تكلل بالنجاح الباهر..,
بالتوفيق يا محمد..
الله كريم.,

النسر بنفسه هنا ..

دكتور أسامة .. يكفيني أنك مررت من هنا .. وهذا نجاح بحد ذاته ويرضيني شخصياً .....


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SAdLove مشاهدة المشاركة
بالتوفيق لك محمد وان شاء الله تحقق هدفك
واكثر باذن الله
ومبروك علي الجميع القسم
عمرو باشا .. حبيبي والله
والشركة سجلت يا عم أهو .. ( )
ومبروك عليك القسم الجديد ....


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ياسرابوعمر مشاهدة المشاركة
بالتوفيق ان شاء الله يامحمد
المعلم الكبير .. صاحب النشاط الأقوى بكافيه بورصات ....
كان عنده حق النسر لما فتح الكافيه ....
متشكر لتشجيعك ..


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heem550 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمه الله

باشا باشا

ان شاء الله موفق يامحمد وربنا يكرمك

وان شاء الله اكون متابع معاك


وتقبل ودي
أستاذ إبراهيم بقى حاجة تانية .. ده حب من أول نظرة ...... ( في الله طبعاً ) ههههه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلال مشاهدة المشاركة
بالتوفيق اخ محمد وان شاء الله تزيد النقاط الى 60000000 بيب باذن الله
مشرفنا الغالي .. أستاذ بلال .. مش عارف أقرأ الرقم !!!

متشكر على الدعاء ..


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egypto مشاهدة المشاركة
بالتوفيق يا محمد
ان شاء الله الجائزة الاولى لك

تحيااااااااااااااااااااتى
الجايزة الأولى مرة واحدة ؟!! .. إنت مش شايف مين داخل المسابقة
أنا داخل بس على سبيل المشاركة
وبالتوفيق للجميع ....


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elmahi مشاهدة المشاركة
بالتوفيق لك محمد
لكن عن اي مسابقة تتحدت ارجو افادتنا لاني بموت في المسابقات
ملك التوصيات يا باشا .. أمال القسم الجديد اتفتح ليه ؟؟؟؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_abdelkawy مشاهدة المشاركة
بالتوفيق ان شاء الله يا نوراج باشا

لا .. إنت اللي باش .. ( ا ).. باش مهندس ...

بالتوفيق لك ...

التوقيع

" ضاقت فلما استحكمت حلقاتها فرجت وكنت أظنها لا تفرج "

..**.. إفعل دائماً ما يمليه عليك ضميرك ..**..

---= لا تنتظر شكراً من أحد على عمل عملته .. ولكن يكفيك أن تكون راضٍ عن نفسك =---

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]

التعديل الأخير تم بواسطة محمد علي نوارج ; 12 - 12 - 2009 الساعة 02:32 PM
محمد علي نوارج غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية محمد علي نوارج
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية محمد علي نوارج
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: مصر - دمياط - رأس البر
العمر: 37
المشاركات: 1,861
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى: 18
محمد علي نوارج is on a distinguished road
افتراضي رد: كل يوم .. 60 بيب .. وأكثر بإذن الله !!
13#
12 - 12 - 2009, 02:38 PM
توصياتنا هتكون على أكتر من طريقة ....
------------------
مش طريقة واحدة ...
----------------------

1. المنشار الثعلبي ( لفريق الثعالب )
2. الكلاسيكي ( ترندات ، وفيبوناتشي ، و دعوم ومقاومات ، والذي منه .... )
3. طرق رقمية ستظهر خلال المسابقة بإذن الله ... ( إن أتيحت الفرصة )


.................................................

والشرح للطريقة الأولى .... جااااااااي ......

التوقيع

" ضاقت فلما استحكمت حلقاتها فرجت وكنت أظنها لا تفرج "

..**.. إفعل دائماً ما يمليه عليك ضميرك ..**..

---= لا تنتظر شكراً من أحد على عمل عملته .. ولكن يكفيك أن تكون راضٍ عن نفسك =---

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]

التعديل الأخير تم بواسطة محمد علي نوارج ; 12 - 12 - 2009 الساعة 02:42 PM
محمد علي نوارج غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
المشاركات: 362
معدل تقييم المستوى: 18
emad1171 is on a distinguished road
افتراضي رد: كل يوم .. 60 بيب .. وأكثر بإذن الله !!
14#
12 - 12 - 2009, 03:35 PM
بالتوفيق اخي محمد
emad1171 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية mr@nabil
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية mr@nabil
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 1,152
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى: 19
mr@nabil is on a distinguished road
افتراضي رد: كل يوم .. 60 بيب .. وأكثر بإذن الله !!
15#
12 - 12 - 2009, 05:56 PM
بالتوفيق يامحمد ومتابع معك ياريس

التوقيع

طريقـــــــــــــك الحقيـــــــــــــــقى للقــــــــــوة العاشـــــــــرة




دخولي متقطع جدا للإمتحانات إدعولي
mr@nabil غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
فارس مسابقة فرسان الفوركس
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 287
معدل تقييم المستوى: 18
mohamed arafa is on a distinguished road
افتراضي رد: كل يوم .. 60 بيب .. وأكثر بإذن الله !!
16#
13 - 12 - 2009, 06:28 AM
بالتوفيق يا ابو حميد
وان شاء الله من نصيبك
تحياتى

التوقيع

من كان رزقة على الله فلا يحزن
mohamed arafa غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية محمد علي نوارج
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية محمد علي نوارج
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: مصر - دمياط - رأس البر
العمر: 37
المشاركات: 1,861
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى: 18
محمد علي نوارج is on a distinguished road
افتراضي رد: كل يوم .. 60 بيب .. وأكثر بإذن الله !!
17#
13 - 12 - 2009, 04:00 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad1171 مشاهدة المشاركة
بالتوفيق اخي محمد
وبالتوفيق لك إن شاء الله ....

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr@nabil مشاهدة المشاركة
بالتوفيق يامحمد ومتابع معك ياريس
ده شرف ليا ..... وبإذن الله الخير موجود ...

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed arafa مشاهدة المشاركة
بالتوفيق يا ابو حميد
وان شاء الله من نصيبك
تحياتى
محمد عرفة .. حمد الله على السلامة

وبالتوفيق لك وللجميع ....

التوقيع

" ضاقت فلما استحكمت حلقاتها فرجت وكنت أظنها لا تفرج "

..**.. إفعل دائماً ما يمليه عليك ضميرك ..**..

---= لا تنتظر شكراً من أحد على عمل عملته .. ولكن يكفيك أن تكون راضٍ عن نفسك =---

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
محمد علي نوارج غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية محمد علي نوارج
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية محمد علي نوارج
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: مصر - دمياط - رأس البر
العمر: 37
المشاركات: 1,861
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى: 18
محمد علي نوارج is on a distinguished road
افتراضي رد: كل يوم .. 60 بيب .. وأكثر بإذن الله !!
18#
13 - 12 - 2009, 04:24 PM
شرح المنشار ( مرحلة أولى )
--------------------------------

فيديو ...
---------

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]

التوقيع

" ضاقت فلما استحكمت حلقاتها فرجت وكنت أظنها لا تفرج "

..**.. إفعل دائماً ما يمليه عليك ضميرك ..**..

---= لا تنتظر شكراً من أحد على عمل عملته .. ولكن يكفيك أن تكون راضٍ عن نفسك =---

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
محمد علي نوارج غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية محمد علي نوارج
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية محمد علي نوارج
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: مصر - دمياط - رأس البر
العمر: 37
المشاركات: 1,861
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى: 18
محمد علي نوارج is on a distinguished road
افتراضي رد: كل يوم .. 60 بيب .. وأكثر بإذن الله !!
19#
13 - 12 - 2009, 04:27 PM
المؤشرات في الرابط التالي :
--------------------------------

http://forum.borsaat.com/uploaded/21715_1260710849.zip


التوقيع

" ضاقت فلما استحكمت حلقاتها فرجت وكنت أظنها لا تفرج "

..**.. إفعل دائماً ما يمليه عليك ضميرك ..**..

---= لا تنتظر شكراً من أحد على عمل عملته .. ولكن يكفيك أن تكون راضٍ عن نفسك =---

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
محمد علي نوارج غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية محمد علي نوارج
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية محمد علي نوارج
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: مصر - دمياط - رأس البر
العمر: 37
المشاركات: 1,861
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى: 18
محمد علي نوارج is on a distinguished road
افتراضي رد: كل يوم .. 60 بيب .. وأكثر بإذن الله !!
20#
13 - 12 - 2009, 04:40 PM
المرحلة الثانية :
----------------

ننسى الفلتر خالص

ونركز على وجود شمعة انعكاسية ( مبتلعة ) من المستوى الذهبي المتوفر فيه عناصر قوته

مع وجود دايفرجنس على الاستوكاستك أوالأر إس أي

ويكون الدخول بهدف 50 بيب سواء البيع أو الشراء من الخط الذهبي ....

التوقيع

" ضاقت فلما استحكمت حلقاتها فرجت وكنت أظنها لا تفرج "

..**.. إفعل دائماً ما يمليه عليك ضميرك ..**..

---= لا تنتظر شكراً من أحد على عمل عملته .. ولكن يكفيك أن تكون راضٍ عن نفسك =---

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
محمد علي نوارج غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


إضافة رد



جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات


04:58 PM