تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: مصر - دمياط - رأس البر
العمر: 37
المشاركات: 1,861
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى:
18

رد: كل يوم .. 60 بيب .. وأكثر بإذن الله !!
توصياتنا هتكون على أكتر من طريقة ....
------------------
مش طريقة واحدة ...
----------------------
1. المنشار الثعلبي ( لفريق الثعالب )
2. الكلاسيكي ( ترندات ، وفيبوناتشي ، و دعوم ومقاومات ، والذي منه .... )
3. طرق رقمية ستظهر خلال المسابقة بإذن الله ... ( إن أتيحت الفرصة )
.................................................
والشرح للطريقة الأولى .... جااااااااي ......
التعديل الأخير تم بواسطة محمد علي نوارج ; 12 - 12 - 2009 الساعة 02:42 PM