• 12:23 مساءاً

عاوز تكسب دايما نظرة من فضلك

Like Tree1Likes

عضو نشيط

ابو تريكة is on a distinguished road
Thumbs up رد: عاوز تكسب دايما نظرة من فضلك
351#
01 - 11 - 2012, 04:31 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو تريكة مشاهدة المشاركة
لحد كدة انا اسف للادارة المحترمة بتثبيت الباب ولكن برضو دون اى فائدة؟
انا عمرى ما كتبت فى منتدى للبورصة ومحصلش عدم تواصل مع اعضاء المنتدى الا هنا للاسف الشديد؟
عذرا انا معرفش اشتغل كدة؟
35 صفحة اكتر من تلتين المشاركات بهم كتابة العبد لله؟
شىء بقى قمة الملل؟
انا متشكر على الفترة اللى قضيتها معاكم هنا ولكن كل شيخ ولة طريقة وطريقتى مش عاجبة حد هنا يبقى مش هفضل اكتب توصيات على الفاضى تانى؟؟؟
وشكرا جزيلا مرة اخرى وبتمنى للجميع السعادة فى كل شىء؟
اخوكم حسام الالفى
اللى حابب يتواصل معى عندة فى البروفيل بتاعى ايميلى على الياهو انا فى انتظار اى حد عاوزنى فى اى خدمة؟
والسلام احلى الختام

اولا بعتذر للجميع انى معرفتش ادخل المنتدى من امبارح حتى الان؟؟؟؟ ومعرفش لية وازاى؟
ماعلينا ياما دقت على الراس طبول بجملة الهم يا عم؟؟؟
شكلى بقى وحش اوى الصراحة قدام الناس كلها ؟؟
هرشح سهم واحد فقط للشراء بة اول الجلسة وهو
(( اوراسكوم لتكنلوجيا المعلومات؟؟؟؟ ))
وتصبحو على خير
اخوكم حسام

التوقيع

يارب الكون ارزقنا جميعا من حيث لا نحتسب اللهم امين

ابو تريكة غير متواجد حالياً  

عضو نشيط

352#
01 - 11 - 2012, 01:57 PM
اقتباس:
اولا بعتذر للجميع انى معرفتش ادخل المنتدى من امبارح حتى الان؟؟؟؟ ومعرفش لية وازاى؟
ماعلينا ياما دقت على الراس طبول بجملة الهم يا عم؟؟؟
شكلى بقى وحش اوى الصراحة قدام الناس كلها ؟؟
هرشح سهم واحد فقط للشراء بة اول الجلسة وهو
(( اوراسكوم لتكنلوجيا المعلومات؟؟؟؟ ))
وتصبحو على خير
اخوكم حسام

كفاية كدة اوى لانى جالى الضغط والاكتاب الشديد اية يا اخوانا وبعدين انا هفضل اكتب واوصى ومحدش بيرد ولا حنى يكلف نفسة ويكتب مشاركة واحدة توحد الله اية دة؟
شكررررررررررررررا
خلو بالكو من اوراسكوم للتكنولوجيا والمعلومات ؟
اخر توصياتى
والسلام ختام حسام

التوقيع

عضو نشيط

353#
04 - 11 - 2012, 05:15 AM
اقتباس:
كفاية كدة اوى لانى جالى الضغط والاكتاب الشديد اية يا اخوانا وبعدين انا هفضل اكتب واوصى ومحدش بيرد ولا حنى يكلف نفسة ويكتب مشاركة واحدة توحد الله اية دة؟
شكررررررررررررررا
خلو بالكو من اوراسكوم للتكنولوجيا والمعلومات ؟
اخر توصياتى
والسلام ختام حسام

بسم الله الرحمن الرحيم وبة نستعين هقولقكو سهم حلو اوةاوة؟
من القطاع اللى شغال زة الطلقة واللى الوحيد اللى ميهموش لون المؤشر احمر ولا اخضر طبعا
(( قطاع الحليج لانة الوحيد المفضل للعرب عموما ايا كان حال السوق ولكنة حتى لما بيهبط هبوط جماعى لكل اسهم البورصة اول قطاع لبير بسرعة جدا ويصعد تانى بسرعة محترفة فبالله عليكم خلونا نكسب بقى من السهم اللى هرشحة مكسب يعوضنا تعب شهر كامل؟
من عاوز يكسب13% فى تلت جلسات فقط وانا مسؤل عم كلامة وواثق جدا جدا من معلوماتى هذه المرة بالذات ))
نقولة لحضراتكم وبتمنى كلكو تشتغلو معى كلكم فى
(( سهم كااااااااااااااااااااااااابو ))
اية رايكم يا اخوانا فى الله نشترى الصبح حسب سير الجلسة والشراء يكون اول الجلسة علطول؟ فى اول ربع ساعة بالكتير عشان ناخدة على 87 قرش او 90 قرش بالكتير؟ حسب ما تفتح الجلسة؟
بحبكم كلكم صغيركم قبل كبيركم المحترف والمبتدىء لازم نقف مع بعض كمصريين وكعرب تانى وتالت ورابع ( كابو-كابو )
انصح لوجة الله العلى العظيم وربنا اعلم بالنيات وسهمنا دة بامر الله يكرمنا فية ونبيعة بجنية وشلن لامة كابو مستهدف 125 قرش خلال هذا الشهر بكل المشاكل فى السوق وخلو بالكو ان كابو سهم العرب المفضل من زمان اوى والقدامى يعلمون ذلك تماما ولكم خالص احترامى وتقديرى ودعائى للجميع انة ميفوتش مكسب كبير وسريع جدا زى (( كابو ---- كابو صدقونى والله جيم محترم فى كابو وافكر الجداد والقدام بان سهم كابو هذا كان من حوالى 6 سنين على ما اتذكر وصل الى 280 جنية تقريبا قبل ما يتقسم تخياو بقى بقالو 5 سنين اخرة فى الصعود كان 7 جنية فى اخر 2006 واول 2007 وارجعو شوفو واتاكدو بنفسكم عملت اللى عليا القى على الله وعليكو؟؟
قولتو اية؟؟
معايا فى كابو الاسبوع دة بمليون سهم ولا هتسبونى للميكر لوحدى تانى ؟عموما اللهم بلغت الامانة اللهم اشهد عليا يوم القيامة
يارب جلسة موفقة مع كالو مش هتقدر تقاوم والايام جاية ووالله اللى ما هيخش كابو معانا انهارة هيندم جدا بعد اسبوعين ؟
وكابو لقى ل124او123 قرش قريبا جدا؟
دى معلومة موثقة منى واتحمل نيجتها لوحدى ؟
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اخوكم المحب وخدام عندكم لاخر نفس فى عمرى؟
يارب يا كريم خلى الناس تحبنى وتصدقنى لانك علام الغيوب
حسام الالفى
:happybda y:

التوقيع

عضو نشيط

354#
05 - 11 - 2012, 04:21 AM
اقتباس:
بسم الله الرحمن الرحيم وبة نستعين هقولقكو سهم حلو اوةاوة؟
من القطاع اللى شغال زة الطلقة واللى الوحيد اللى ميهموش لون المؤشر احمر ولا اخضر طبعا
(( قطاع الحليج لانة الوحيد المفضل للعرب عموما ايا كان حال السوق ولكنة حتى لما بيهبط هبوط جماعى لكل اسهم البورصة اول قطاع لبير بسرعة جدا ويصعد تانى بسرعة محترفة فبالله عليكم خلونا نكسب بقى من السهم اللى هرشحة مكسب يعوضنا تعب شهر كامل؟
من عاوز يكسب13% فى تلت جلسات فقط وانا مسؤل عم كلامة وواثق جدا جدا من معلوماتى هذه المرة بالذات ))
نقولة لحضراتكم وبتمنى كلكو تشتغلو معى كلكم فى
(( سهم كااااااااااااااااااااااااابو ))
اية رايكم يا اخوانا فى الله نشترى الصبح حسب سير الجلسة والشراء يكون اول الجلسة علطول؟ فى اول ربع ساعة بالكتير عشان ناخدة على 87 قرش او 90 قرش بالكتير؟ حسب ما تفتح الجلسة؟
بحبكم كلكم صغيركم قبل كبيركم المحترف والمبتدىء لازم نقف مع بعض كمصريين وكعرب تانى وتالت ورابع ( كابو-كابو )
انصح لوجة الله العلى العظيم وربنا اعلم بالنيات وسهمنا دة بامر الله يكرمنا فية ونبيعة بجنية وشلن لامة كابو مستهدف 125 قرش خلال هذا الشهر بكل المشاكل فى السوق وخلو بالكو ان كابو سهم العرب المفضل من زمان اوى والقدامى يعلمون ذلك تماما ولكم خالص احترامى وتقديرى ودعائى للجميع انة ميفوتش مكسب كبير وسريع جدا زى (( كابو ---- كابو صدقونى والله جيم محترم فى كابو وافكر الجداد والقدام بان سهم كابو هذا كان من حوالى 6 سنين على ما اتذكر وصل الى 280 جنية تقريبا قبل ما يتقسم تخياو بقى بقالو 5 سنين اخرة فى الصعود كان 7 جنية فى اخر 2006 واول 2007 وارجعو شوفو واتاكدو بنفسكم عملت اللى عليا القى على الله وعليكو؟؟
قولتو اية؟؟
معايا فى كابو الاسبوع دة بمليون سهم ولا هتسبونى للميكر لوحدى تانى ؟عموما اللهم بلغت الامانة اللهم اشهد عليا يوم القيامة
يارب جلسة موفقة مع كالو مش هتقدر تقاوم والايام جاية ووالله اللى ما هيخش كابو معانا انهارة هيندم جدا بعد اسبوعين ؟
وكابو لقى ل124او123 قرش قريبا جدا؟
دى معلومة موثقة منى واتحمل نيجتها لوحدى ؟
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اخوكم المحب وخدام عندكم لاخر نفس فى عمرى؟
يارب يا كريم خلى الناس تحبنى وتصدقنى لانك علام الغيوب
حسام الالفى
:happybda y:
كلة ينسى جلسة امس لان الهبوط دة مش هيستمر نهائى من اليوم بامر الله وتانى برشح
(( سهم حبيب العرب كابو ))
وهو الان فى نقط شراء اكتر من ممتازة ؟
والكل لو اشترى الفين سهم اليوم فى كابو تحديدا اكيد هنهد الميكر بتاعة وهو عربى للاسف لقول كدة لان اى حد عربى مش ممكن يبيع اخوة العربى وخصوصا المصريين لاننا الليدر دايما ودى الحقيقة مع حبة واحترامى الشديد لعرب الخليج مخصوص لانهم الوحيدين اللى بيدفعو فلوس فى بورصة مصر ؟
انا اولكم اهو وبقولكم اشتريت امس 40 الف سهم فى كابو على 80 قرش فلات؟
واليوم ايضا هعمل كدة هشترى 60 الف سهم تانى اول ربع ساعة من الجلسة وبرضو على 80 قرش بالكتير وحسب ما هيفتح السوق مش هتفرق اوى قرش ولا اتنين فوقها او تحتها عادة جدا يعنى ولو مكسبتوش منة 10% من كابو على الخميس الجاى حاسبونى زى ما تحبو حتى لو شتمتونى مقدرش اتكلم لانى حلفت على المصحف انى اكسبكو من كابو 10% فى 4 او 5 جلسات بالكتير؟
يارب تسمعو صون العقل المرة دى ولا نكسب 20 الف جنية على الاقل بقى وحش دلوقتى ؟؟
نتحد ونشترى كلنا الفين سهم حتى اقل حاجة يعنى كى نكسب مبلغ كويس واللى مش عاجبة يقولى وعادى بقى هسيب الباب لكم او للادارة المحترمة عينو لية من هو افضل منى ولو مقيش اغلقوة نهائى لانى زهقت من كتر الترشيح للاسهم اللى فيها اجيام على الاقل الان ودى ميكرات فاهمة كويس اوى هى بتعمل اية؟ وتشترى امتى وتبيع امتى؟
يا نمشى معاهم يا كل واحد ادرى بمصلحتة؟
كفاية كدة زهقت من الكلام على الفاضى ؟؟؟ فى انتظار ردودكم لحد 9 صباح اليوم ملقتش استجابة من الادارة ومنكم يبقى من الان هشوف منتدى تانى فية اكبركمية اعضاء ببورصة مصر
واكتب فية على الاقل هلاقى حد يعبرنى انا مش عارف المنتدى دة بتاع بورصة مصر ولا بورصات العرب جميعا؟ وعدد اعضائة صحيح ولا مش صحيح
(( كااااااااااااااااااابو -- كابو ))
وشكرا للجميع
اخوكم حسام

التوقيع

عضو نشيط

355#
05 - 11 - 2012, 04:56 AM
اقتباس:
كلة ينسى جلسة امس لان الهبوط دة مش هيستمر نهائى من اليوم بامر الله وتانى برشح
(( سهم حبيب العرب كابو ))
وهو الان فى نقط شراء اكتر من ممتازة ؟
والكل لو اشترى الفين سهم اليوم فى كابو تحديدا اكيد هنهد الميكر بتاعة وهو عربى للاسف لقول كدة لان اى حد عربى مش ممكن يبيع اخوة العربى وخصوصا المصريين لاننا الليدر دايما ودى الحقيقة مع حبة واحترامى الشديد لعرب الخليج مخصوص لانهم الوحيدين اللى بيدفعو فلوس فى بورصة مصر ؟
انا اولكم اهو وبقولكم اشتريت امس 40 الف سهم فى كابو على 80 قرش فلات؟
واليوم ايضا هعمل كدة هشترى 60 الف سهم تانى اول ربع ساعة من الجلسة وبرضو على 80 قرش بالكتير وحسب ما هيفتح السوق مش هتفرق اوى قرش ولا اتنين فوقها او تحتها عادة جدا يعنى ولو مكسبتوش منة 10% من كابو على الخميس الجاى حاسبونى زى ما تحبو حتى لو شتمتونى مقدرش اتكلم لانى حلفت على المصحف انى اكسبكو من كابو 10% فى 4 او 5 جلسات بالكتير؟
يارب تسمعو صون العقل المرة دى ولا نكسب 20 الف جنية على الاقل بقى وحش دلوقتى ؟؟
نتحد ونشترى كلنا الفين سهم حتى اقل حاجة يعنى كى نكسب مبلغ كويس واللى مش عاجبة يقولى وعادى بقى هسيب الباب لكم او للادارة المحترمة عينو لية من هو افضل منى ولو مقيش اغلقوة نهائى لانى زهقت من كتر الترشيح للاسهم اللى فيها اجيام على الاقل الان ودى ميكرات فاهمة كويس اوى هى بتعمل اية؟ وتشترى امتى وتبيع امتى؟
يا نمشى معاهم يا كل واحد ادرى بمصلحتة؟
كفاية كدة زهقت من الكلام على الفاضى ؟؟؟ فى انتظار ردودكم لحد 9 صباح اليوم ملقتش استجابة من الادارة ومنكم يبقى من الان هشوف منتدى تانى فية اكبركمية اعضاء ببورصة مصر
واكتب فية على الاقل هلاقى حد يعبرنى انا مش عارف المنتدى دة بتاع بورصة مصر ولا بورصات العرب جميعا؟ وعدد اعضائة صحيح ولا مش صحيح
(( كااااااااااااااااااابو -- كابو ))
وشكرا للجميع
اخوكم حسام

ارجو الادارة المحترمة والاعضاء المحترمين يردو على كل ما قولتة؟؟ حتى لو هيرد بالسلب ماشى بس الناس تعبرنى شوية لله لان الموضوع بقى ممل جدا جدا ليا ؟
( كابو - كابو - كابو - كابو )
اخوكم العاشق لكم وانتو بتخلونى احس انكم بتكرهونى؟ لية معرفش؟ مع انى بعشق ترال رجليم وربى اعلم خصوصا زوجتى السعودية من الدمام؟ ربنا يخليها ليا هى واولادة الاتنين ياسر واميرة اللهم امين؟
اسف لو تجاوزت شوية ولكن والله من زهقى الشديد من كتر ما معتبرنى عدو لكم او عاوز اخسركم؟
طبعا كلام فارغ لانى فتحت الباب دة من ديسمبر 2010 قبل الثورة المنيلة اللى رجعتنا 100 سنة والعصور الوسطى والحجريه ؟؟ يتفع واحنا عندنا نت وستالايت والدنيا بقت قرية صغيرة مستحيل طبعا؟
انهى كلامى لو ملقتش مشاركة لحد 9 الصبح والله لتكون دى اخر مشاركة ليا بهذا المنتدى اللى مخلينى حاسس انى عايش مع اموات؟ ادينى نستنى اشوف اخرتها اية معايا هنا ؟؟ اكمل ولا الملم اوراقى واقولكم مع الف سلامة وقابلونى لوعرفتو تعوضو شخصى المتواضع لله جدا جدا لكن اللى مخليتى اقول كدة هما ال11سنة اللى اشتغلتهم فى البورصة؟
طبعا خبرات طويلة ؟لنا اقولك اشترى كابو انهاردة تشترى فعلا؟ مش تنفض والله اللى ما هيشترى كابو اليوم مش هيكسب شلن طول الشهر دة ولحد يوم القيامة انا بتكلم كدة لانى اتعجنت فى البورصة وشوفت بعينى كل حاجة محدش قالى؟
اخيرا اخيرا؟
شوفو ردة كابو السريعة مع اول ردة للسوق عموما وساعتها حاسيونى لانى مبهربش زة ناس كتير سو تخسر الناس وتختفى؟
وبينا الاربع جلسات القادمين؟
لاخر مرة كل واحد عاوز يكسب 10% وربما يبقو 17% وفى 5 جلسات فقط لازم يشترى كابو اليوم على 80 قرش تقريبا يعد خمس جلسات وبعدها اللى مش مصدقنى يعمل اللى عاوزة معايا
اخوكم الحب والمخلص والامين
حسام الالفى وجلسة موفقة علينا جميعا؟

التوقيع

عضو نشيط

356#
07 - 11 - 2012, 04:47 AM
اقتباس:
ارجو الادارة المحترمة والاعضاء المحترمين يردو على كل ما قولتة؟؟ حتى لو هيرد بالسلب ماشى بس الناس تعبرنى شوية لله لان الموضوع بقى ممل جدا جدا ليا ؟
( كابو - كابو - كابو - كابو )
اخوكم العاشق لكم وانتو بتخلونى احس انكم بتكرهونى؟ لية معرفش؟ مع انى بعشق ترال رجليم وربى اعلم خصوصا زوجتى السعودية من الدمام؟ ربنا يخليها ليا هى واولادة الاتنين ياسر واميرة اللهم امين؟
اسف لو تجاوزت شوية ولكن والله من زهقى الشديد من كتر ما معتبرنى عدو لكم او عاوز اخسركم؟
طبعا كلام فارغ لانى فتحت الباب دة من ديسمبر 2010 قبل الثورة المنيلة اللى رجعتنا 100 سنة والعصور الوسطى والحجريه ؟؟ يتفع واحنا عندنا نت وستالايت والدنيا بقت قرية صغيرة مستحيل طبعا؟
انهى كلامى لو ملقتش مشاركة لحد 9 الصبح والله لتكون دى اخر مشاركة ليا بهذا المنتدى اللى مخلينى حاسس انى عايش مع اموات؟ ادينى نستنى اشوف اخرتها اية معايا هنا ؟؟ اكمل ولا الملم اوراقى واقولكم مع الف سلامة وقابلونى لوعرفتو تعوضو شخصى المتواضع لله جدا جدا لكن اللى مخليتى اقول كدة هما ال11سنة اللى اشتغلتهم فى البورصة؟
طبعا خبرات طويلة ؟لنا اقولك اشترى كابو انهاردة تشترى فعلا؟ مش تنفض والله اللى ما هيشترى كابو اليوم مش هيكسب شلن طول الشهر دة ولحد يوم القيامة انا بتكلم كدة لانى اتعجنت فى البورصة وشوفت بعينى كل حاجة محدش قالى؟
اخيرا اخيرا؟
شوفو ردة كابو السريعة مع اول ردة للسوق عموما وساعتها حاسيونى لانى مبهربش زة ناس كتير سو تخسر الناس وتختفى؟
وبينا الاربع جلسات القادمين؟
لاخر مرة كل واحد عاوز يكسب 10% وربما يبقو 17% وفى 5 جلسات فقط لازم يشترى كابو اليوم على 80 قرش تقريبا يعد خمس جلسات وبعدها اللى مش مصدقنى يعمل اللى عاوزة معايا
اخوكم الحب والمخلص والامين
حسام الالفى وجلسة موفقة علينا جميعا؟

انا مضارب يا جماعة مش ممكن افضل فية اكتر من 4ايام مهما كان اسمة ( صدقونى والله اللى عاوز يكسب دلوقتى كل الاسهم المصرية قسما بربى الاسعار دى اقل اسعار شوفتها فى البورصة؟
من 8 سنين صدقونى فالاخوة بتمنى تراعو فقط سهر ليالى عشان اجيب الاسهم اللى برشحها
وانا مش ممكن طبعا اجبر اكتر من كدة على اى حاجة فى الدنيا تانى لان شربت مرارها مليون مرة عشان كدة ثقو فى الله وفى انفسكم ولو حابين تتعاملو معايا اهلا وسهلا مش حابين براحتكو؟
هرشح لكم سهم واحد فقط
( سهم الشرقية الوطنية للامن الغذائى؟؟ )
اى حد عاوز يعرف اى حاجة عن السهم يقولى وانا هرد علية فورا ؟؟؟
اليوم 6/11/2012 يوم حاسم وحازم خلو بالكو يا احبائى والله دة كلام مؤكد بنسبة 90% بامر الله ؟
والله سهم الشرقية للامن الغذائى؟
بعون الله هيكون اكبر واعلى سعر تقريبا ؟ وقريب اوى ؟ هو اللى هيقود السوق صعودا؟؟؟
وهفكركم جميعا واللى مش هيخشو معى الشرقية؟ براحتكم طبعا؟
والله اى حد من جلسة اليوم مدخلش سهم الشرقية الوطنية
بجد هيندم ندم كبير اوى لان المرة دى بقى انا واثق من كلامى دة تالت ومتلت؟ هيحصل فعلا ؟؟
بامر الله هفكركو بالمشاركة دى لحد اخر يوم فى عمرى؟؟
ومسيرة اخرى للرياضيين ؟
زهقونا فى عيشتنا يومين عمل كل دة وربنا يشهد على كلامى ؟
لاخر مرة فى عمرى الا المل؟؟ الاكل يعنى ياسيدى ؟
عشان كدة قولت
(( الشرقية للامن الغذائى ))
ولسة هقول واللى مش مصدق ان شاء الله هي صدق وتوكلنا الشهد لان ميكر واحد بس اللى ماسكة؟ وعامل نفسة عبيط؟؟ يعنى لحد كدة كفاية اورلالالالالالالالا؟
لحد لما الاخوة يشاركونا فى النهوض لمصر وترجع احسن الاهلى لو مكسبش فى رادس برة لا قدر الله؟
اخوكم حسام
:happ ybday:

التوقيع

عضو نشيط

357#
07 - 11 - 2012, 05:18 AM
اقتباس:
انا مضارب يا جماعة مش ممكن افضل فية اكتر من 4ايام مهما كان اسمة ( صدقونى والله اللى عاوز يكسب دلوقتى كل الاسهم المصرية قسما بربى الاسعار دى اقل اسعار شوفتها فى البورصة؟
من 8 سنين صدقونى فالاخوة بتمنى تراعو فقط سهر ليالى عشان اجيب الاسهم اللى برشحها
وانا مش ممكن طبعا اجبر اكتر من كدة على اى حاجة فى الدنيا تانى لان شربت مرارها مليون مرة عشان كدة ثقو فى الله وفى انفسكم ولو حابين تتعاملو معايا اهلا وسهلا مش حابين براحتكو؟
هرشح لكم سهم واحد فقط
( سهم الشرقية الوطنية للامن الغذائى؟؟ )
اى حد عاوز يعرف اى حاجة عن السهم يقولى وانا هرد علية فورا ؟؟؟
اليوم 6/11/2012 يوم حاسم وحازم خلو بالكو يا احبائى والله دة كلام مؤكد بنسبة 90% بامر الله ؟
والله سهم الشرقية للامن الغذائى؟
بعون الله هيكون اكبر واعلى سعر تقريبا ؟ وقريب اوى ؟ هو اللى هيقود السوق صعودا؟؟؟
وهفكركم جميعا واللى مش هيخشو معى الشرقية؟ براحتكم طبعا؟
والله اى حد من جلسة اليوم مدخلش سهم الشرقية الوطنية
بجد هيندم ندم كبير اوى لان المرة دى بقى انا واثق من كلامى دة تالت ومتلت؟ هيحصل فعلا ؟؟
بامر الله هفكركو بالمشاركة دى لحد اخر يوم فى عمرى؟؟
ومسيرة اخرى للرياضيين ؟
زهقونا فى عيشتنا يومين عمل كل دة وربنا يشهد على كلامى ؟
لاخر مرة فى عمرى الا المل؟؟ الاكل يعنى ياسيدى ؟
عشان كدة قولت
(( الشرقية للامن الغذائى ))
ولسة هقول واللى مش مصدق ان شاء الله هي صدق وتوكلنا الشهد لان ميكر واحد بس اللى ماسكة؟ وعامل نفسة عبيط؟؟ يعنى لحد كدة كفاية اورلالالالالالالالا؟
لحد لما الاخوة يشاركونا فى النهوض لمصر وترجع احسن الاهلى لو مكسبش فى رادس برة لا قدر الله؟
اخوكم حسام
:happ ybday:
على فكرة دى اخر مرة هدخل المنتدى واشارك واوصى بسهم فضلت وراة 4 سنين لما زهقنا من الدنيا اللى عايشنها الان خصوصا ان العيشة فى مصر بجد اصبحت لا تطاق خالص معايا انا بالزات لانى خلاص صبرى نفذ؟؟؟؟؟؟؟
مش ممكن يا جماعة كدة الاحتياطى النقدى قرب يخلص وساعتها يبقى على مصر السلام واحنا لسة بنهرج ونهمبك ؟
على فكرة اللى يركز فى المكسب علطول غلطان لازم هتخسر اوى
البورصة ببساطة ( مكسب وخسارة؟؟؟ ) واضحة اهى اوى؟
يارب الناس تستفيد ولو مرة بثقة ونية خالصة لله صدقونى مش هنخسر منة لاخر مرة
( انصح بشراء امن جدا فى سهم الشرقية الوطنية للامن الغذائى اول نص ساعة واخر نص ساعة مفيش اكتر من كدة اقولة لحضراتكم والتوفيق من عند الله؟
اللهم بلغت اللهم فاشهد؟؟؟؟؟؟؟
اخوكم المخلص دايما؟
حسام والف شكر

التوقيع

عضو جديد

Mr Mohamed is on a distinguished road
افتراضي رد: عاوز تكسب دايما نظرة من فضلك
358#
08 - 11 - 2012, 04:57 AM
شكراا ليك

التوقيع

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
Mr Mohamed غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

359#
08 - 11 - 2012, 12:16 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr Mohamed مشاهدة المشاركة
شكراا ليك
لا شكر على واجب اخى محمد
وتانى بكرر توصيتى لشراء سهم
( الشرقية الوطنية للامن الغذائى)
لاخر مرة بقول يا اخوانا يا اعزاء اللى عاوز يكسب مكسب محترم وسريع جدا لانة جيم اسبوع بس؟
علية اولا شراء الشرقية الوطنية
ويحاسبنى علية الاسبوع القادم؟
واخيرا نقط الان ممتازة كشراء؟
وممكن اخر نص ساعة فى الجلسة لان انهاردة الخميس وفى تسويات وخلافة؟
اشكركم واتمنى لكم جلسة موفقة
اخوكم حسام

التوقيع

عضو نشيط

360#
08 - 11 - 2012, 01:02 PM
اقتباس:
لا شكر على واجب اخى محمد
وتانى بكرر توصيتى لشراء سهم
( الشرقية الوطنية للامن الغذائى)
لاخر مرة بقول يا اخوانا يا اعزاء اللى عاوز يكسب مكسب محترم وسريع جدا لانة جيم اسبوع بس؟
علية اولا شراء الشرقية الوطنية
ويحاسبنى علية الاسبوع القادم؟
واخيرا نقط الان ممتازة كشراء؟
وممكن اخر نص ساعة فى الجلسة لان انهاردة الخميس وفى تسويات وخلافة؟
اشكركم واتمنى لكم جلسة موفقة
اخوكم حسام

اوصيكم بشراء الشرقية الوطنية الان فورا؟
للى معاة سيولة كويسة فى محفظتة لان السهم اخر الجلسة ممكن بنسبة 90% صاعد صاعد ما بين 5 الى10% ؟؟
والجلسة تكدب الغطاس؟
بجد بقى وكلمة اخيرة لله؟
عن نفسى مستحيل اسيب سهم زى الشرقية؟ لاسباب كتيرة اوى
اهمهم انى اتعاملت معاة مئات المرات والحمد لله عمرة ما خسرنى شلن ؟؟؟؟؟
وكل واحد ادرى بمصلحتة طبعا؟
بس ميزعلش لو السهم طار؟
فى الاخر دة رزق من عند المولى ؟ وشكرا
اخوكم المخلص
حسام

التوقيع

جديد مواضيع منتدى البورصة المصرية