• 6:27 صباحاً




المتاجره بالبيتكوين والعملات المشفره

إضافة رد
Like Tree163Likes

الصورة الرمزية eez
eez
عضو نشيط
الصورة الرمزية eez
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
الدولة: USA
المشاركات: 299
خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 15
eez is on a distinguished road
افتراضي رد: المتاجره بالبيتكوين والعملات المشفره
291#
10 - 01 - 2019, 10:56 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_abdalla مشاهدة المشاركة
شكراً لك أخي عز فعلاً عملة tron تعتبر من العملات التي لها شعبية جيدة الكثير من الناس ينصحون بها
ولكن ألاحظ بأن عددها كبير جداً 99 مليار و تحتاج لسيولة ضخمة من اجل الصعود
اسف لتاخرى فى الرد ,
متقلقش من السيوله فيه عملات كتيره كانت مطروحه بكميات كبيره وارتفعت اكتر حتى من المطروحه بكميات قليله .

التوقيع

﴿ وَمَا بِكُمْ مِنْ نِعْمَةٍ فَمِنَ اللَّهِ﴾
eez غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس

الصورة الرمزية eez
eez
عضو نشيط
الصورة الرمزية eez
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
الدولة: USA
المشاركات: 299
خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 15
eez is on a distinguished road
افتراضي رد: المتاجره بالبيتكوين والعملات المشفره
292#
10 - 01 - 2019, 10:58 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة buy sell مشاهدة المشاركة
تم الشراء فيهااا في وقت التنبيه


تتوقع كم الهدف للمستثمر سنه اوو ست اشهر
اعتذر لتاخرى فى الرد .
ممكن سنه و2 كمان , انا بتبع السعر واى علامه للهبوط بخرج فورا ومبعاندش السوق
ولغاية دلوقتى وجهة نظرى صح , والقاع اتكون واحنا فى صعود , والله اعلى واعلم .

التوقيع

﴿ وَمَا بِكُمْ مِنْ نِعْمَةٍ فَمِنَ اللَّهِ﴾

التعديل الأخير تم بواسطة eez ; 10 - 01 - 2019 الساعة 11:05 AM
eez غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية eez
eez
عضو نشيط
الصورة الرمزية eez
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
الدولة: USA
المشاركات: 299
خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 15
eez is on a distinguished road
افتراضي رد: المتاجره بالبيتكوين والعملات المشفره
293#
10 - 01 - 2019, 11:01 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_abdalla مشاهدة المشاركة
عملة TRON ترتفع في أقل من شهر بنسبة 130%
السعر الحالي 3 سنت في حالة إذا ارتفعت العملات الرقمية بقوة قد تصل العملة ل 50 سنت
وجهة نظر وليست توصية


السعر فعلا وصل ل 3 سنت وانا شارى من 2 سنت(اتاخرت فى الشراء) وكنت شارى كميه من السنه اللى فاتت على سعر 1.5 سنت .
العمله دى اكتر عمله اتحركت كنسبه مئويه امبارح .
ahmed_abdalla likes this.

التوقيع

﴿ وَمَا بِكُمْ مِنْ نِعْمَةٍ فَمِنَ اللَّهِ﴾

التعديل الأخير تم بواسطة eez ; 10 - 01 - 2019 الساعة 11:05 AM
eez غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2014
المشاركات: 103
معدل تقييم المستوى: 12
buy sell is on a distinguished road
افتراضي رد: المتاجره بالبيتكوين والعملات المشفره
294#
10 - 01 - 2019, 11:55 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eez مشاهدة المشاركة
اعتذر لتاخرى فى الرد .
ممكن سنه و2 كمان , انا بتبع السعر واى علامه للهبوط بخرج فورا ومبعاندش السوق
ولغاية دلوقتى وجهة نظرى صح , والقاع اتكون واحنا فى صعود , والله اعلى واعلم .
ياهلا وسهلاا


اي خرووج نبهناا معك الله يوفقك

متاابع
buy sell غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية eez
eez
عضو نشيط
الصورة الرمزية eez
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
الدولة: USA
المشاركات: 299
خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 15
eez is on a distinguished road
افتراضي رد: المتاجره بالبيتكوين والعملات المشفره
295#
14 - 01 - 2019, 10:03 PM
فى وجهة نظرى الشخصيه ان البيتكوين كده انهى الموجه الثانيه , والايام اللى جايه حيصعد فى الموجه التالته ودى اللى حيكون فيها تحرك كبير لفوق ,
والله اعلى واعلم ,
انا اشتريت تانى النهارده من نهاية الموجه التانيه السعر كان حوالى 3400 فى معظم المنصات ,
وحخرج براس المال والارباح مع اول تدبيله بالنسبه للمبلغ اللى داخل بيه النهارده ,
والمبلغ اللى استثمرته من البدايه حستمر بيه للمدى البعيد , ادعولى بالتوفيق .

التوقيع

﴿ وَمَا بِكُمْ مِنْ نِعْمَةٍ فَمِنَ اللَّهِ﴾

التعديل الأخير تم بواسطة eez ; 14 - 01 - 2019 الساعة 10:08 PM
eez غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2017
المشاركات: 5,074
معدل تقييم المستوى: 10
ahmed_abdalla is on a distinguished road
افتراضي رد: المتاجره بالبيتكوين والعملات المشفره
296#
16 - 01 - 2019, 11:51 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eez مشاهدة المشاركة
فى وجهة نظرى الشخصيه ان البيتكوين كده انهى الموجه الثانيه , والايام اللى جايه حيصعد فى الموجه التالته ودى اللى حيكون فيها تحرك كبير لفوق ,
والله اعلى واعلم ,
انا اشتريت تانى النهارده من نهاية الموجه التانيه السعر كان حوالى 3400 فى معظم المنصات ,
وحخرج براس المال والارباح مع اول تدبيله بالنسبه للمبلغ اللى داخل بيه النهارده ,
والمبلغ اللى استثمرته من البدايه حستمر بيه للمدى البعيد , ادعولى بالتوفيق .
موفق إن شاء الله أخي عز
ahmed_abdalla متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية maroc3
عضو نشيط
الصورة الرمزية maroc3
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 340
معدل تقييم المستوى: 15
maroc3 is on a distinguished road
افتراضي رد: المتاجره بالبيتكوين والعملات المشفره
297#
13 - 03 - 2020, 03:45 AM
البيتكوين رجع ل 4400 دولار اليوم وأثبت على أنه لأسف لم يرقى بعد لمستوى الذهب خلال الازمات :/
maroc3 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية eez
eez
عضو نشيط
الصورة الرمزية eez
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
الدولة: USA
المشاركات: 299
خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 15
eez is on a distinguished road
افتراضي رد: المتاجره بالبيتكوين والعملات المشفره
298#
07 - 10 - 2021, 10:09 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عدنا بعد غياب اكثر من ثلاث سنوات
اتمنى ان يكون الجميع بخير , وتكونوا جميعا محققين ارباح من العملات المشفره
اعتقد ان البيتكوين اقترب من تكوين قمه , شخصيا حبتدى اصفى كل عملياتى لانى ارى ان السعر حيهبط هبوط جامد الايام اللى جايه , والحمد لله على الارباح اللى محققها لغاية دلوقتى .
وده مش تحليل , هذه مجرد وجهة نظر شخصيه تحتمل الخطا اكثر مما تحتمل الصواب , وكل واحد مسئول عن قراراته الاستثماريه .
ده شارت يوضح رؤيتى الشخصىه .


مره اخرى دى مجرد وجهة نظر شخصيه تحتمل الخطا اكثر مما تحتمل الصواب .
ابو رشيدي and MSHOBA like this.

التوقيع

﴿ وَمَا بِكُمْ مِنْ نِعْمَةٍ فَمِنَ اللَّهِ﴾

التعديل الأخير تم بواسطة eez ; 07 - 10 - 2021 الساعة 10:12 PM
eez غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Jan 2019
المشاركات: 1,397
معدل تقييم المستوى: 9
MSHOBA is on a distinguished road
افتراضي رد: المتاجره بالبيتكوين والعملات المشفره
299#
08 - 10 - 2021, 05:51 PM
تبعت موضوعك ولقيت ان حضرتك كسبت اوى من بتكوين ماشاء الله
ابو رشيدي likes this.
MSHOBA غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المشاركات: 1,548
معدل تقييم المستوى: 18
هيثم احمد is on a distinguished road
افتراضي رد: المتاجره بالبيتكوين والعملات المشفره
300#
14 - 10 - 2021, 03:55 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eez مشاهدة المشاركة
انا بشتريها من موقع poloniex وبحتفظ بيها فى محافظ على الجهاز بتاعى وده الافضل , ده على فكره احسن من المتاجره برافعه , وكمان بتبقى فى امان لو الموقع قفل او حصل اختراق للموقع زى ماحصل قبل كده لصرافة MtGox .
الافضل الاحتفاظ بيها على الجهاز بتاعك , والصبرعليها لغاية ماترتفع بنسبه كبيره وبعدين تبيع , ده اللى انا عملته السنه اللى فاتت واللى بعمله حاليا , ولغاية دلوقتى الاستراتيجيه دى ناجحه جدا معايه .
لو ممكن ياغالى تقولى ازاى النقل عملات من موقع binance لمحفظه على الجهاز او الموبايل
ابو رشيدي likes this.
هيثم احمد غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
البيتكوين

أدوات الموضوع


جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اساسيات المتاجره الناجحه عبد العزيز حلبي منتدى تداول العملات العام 13 14 - 08 - 2013 12:07 PM
المتاجره اتومتيك Ahmed El Sayed منتدى تداول العملات العام 3 30 - 06 - 2011 08:44 PM
مشاكل المتاجره و المتاجر hosamali منتدى تداول العملات العام 1 01 - 04 - 2011 07:43 AM


06:27 AM