تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: اسكندريــــة طبعــــ
المشاركات: 3,645
خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
معدل تقييم المستوى:
20

رد: حصريا : استراتيجية الانتحار للقضاء على الاسعار / اليوم نغير تاريخ الفوركس
انا قولت اول يوم تداول متلعبش بالاستراتيجية
انما كمثال لو مفيش اخبار فجرا والمؤشر وصل +15 ادخل شراء للكل وبيع للدولار كندى والدولار فرنك
والعكس لو كان المؤشر -15
ولو عاوز تلعب بالجديدة من بكرة استناى الكيبل يوصل مثلا 37 + وادخل شراء ان شاء الله بهدف 50 والعكس
مدام انته بتلعب عالكيبل حطيتلك معادلة الكيبل
تحياتى