
رد: حصريا : استراتيجية الانتحار للقضاء على الاسعار / اليوم نغير تاريخ الفوركس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوريكس مان
مؤشر NAHB لسوق الإسكان
مش هو اللى ياثر ولكن قوة اليورو اليوم بتسح السوق للصعود
اهاااااااااااااااا
عندك حق انا حتي لاحظت ده ودخلت علي زوج اليورو دولار شراء والحمد لله خلال ساعة عملت مكسب حلو
بس قوللي ايه اللي مخللي اليورو قوي النهارده
ياتري خبر نزل عنه ولا السنس يا مااااااان هههههههه

وشكرا بجد على التواصل انا متاكد انك مشغول جدا وربنا يجعله خير في ميزان حسناتك
سلااااااااام
اه صحيح عندي استفسار كمان بكرة في خبر على الباوند الساعة 11:30 والخبر السابق 3.2 والتوقع 13.2 ده خبر توقعه ايجابي مش كدا؟؟؟؟
يعني لو جه الحالى اكبر من التوقع ده هيؤدي لحركة في سوق الباوند
تنصحنا نشتري منه كتير ساعتها ولا ايه؟؟؟؟