
رد: حصريا : استراتيجية الانتحار للقضاء على الاسعار / اليوم نغير تاريخ الفوركس
يا ماااااااان لسه بنتعلم منك كمان وكمان

عندي استفسارين
الاول ان دي استراتيجية رقمية وحسب ما اعرف ان النوع ده من الاستراتيجيات مبيدومش طبقا لتغير سياسة السوق كل فتره فهل دا كلام صحيح؟؟
استفساري التاني بقي وهو الاهم وياريت حضرتك تجاوبه بدون اختصار لانو ملخبطني كتير وهي حتة الفترات دي
علمني ازاي اقسمها فترات او هيا بتتقسسم ازاي ولو دي تقسيمة ثابتة ياريت تضيفها بالتفصيل لزيادة المنفعة
حاجة اخيرة معلش انت بتقول ان في خبر على الاسترالي بيبقي الساعة 2:30 بس بكرة في خبر عليه الساعة 6:30 ايه النظام بقي

سوري يا مان على الاطالة والغلاسة بس بن بلدي بقي وعشماااااااااان ههههههههههههه
سلاااااااموز