
رد: حصريا : استراتيجية الانتحار للقضاء على الاسعار / اليوم نغير تاريخ الفوركس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوريكس مان
اولا مش رقميــة بس جزء صغير رقمى و الباقى اساسى
وكل شىء بيتغير فى السوق ولازم تعمل لاستراتيجيتك ابديت حسب معطيات السوق
بالنسبة لخبر بكرة ماعده 6.30 تقدر تدخل منن بالليل حسب المؤشر وتخرج قل الخبر
اليوم تقسمو حسب مواعيد الاخبار ومواعيد افتتاح البورصات العالميــة
طب وايه رايك بالنسبة لخبر الاسترالي بكرة انا مش ملاحظ عليه اي ارقام او توقعات بس هو لونه احمر يعني المفروض تاثيره كبير فيا تري تاثيره سلبي ولا ايجابي
ياريت حضرتك توضحلنا عملي ازاي نستفيد من الخبر دا
وشكرااااااا علي الرد يا مان