
رد: ◄ الــــــكــــا(Gbp/Usd)يـــــــبـــــل ►
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مضارب طموح
وجدته اخيرا

الموضوع لحمادة سلام المتاجرة بالالة الحاسبة فقط لكن لن ارفق روابط حتى ما يزعلوا مني مشرفين بورصات واكل مخالفة سير منهم

السلام عليكم
الباوند انا شايف راح ينزل شوية ... مش عارف ليه الله يعلم بالنيات ..يمكن يوهمنا بالنزول يمكن لكن انا شايف مش راح يتعدي 6655 ليصعد الي 6818
اما حمادة سلام انا قرأت له وهو انسان متمكن من الرقمي وعنده اساليب جميلة ولكن لما يدخلو للفلك تصبح القضية خارج المنطق
التوقيع
﴿فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا (10) يُرْسِلِ السَّمَاءَ عَلَيْكُمْ مِدْرَارًا (11) وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِينَ وَيَجْعَلْ لَكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَلْ لَكُمْ أَنْهَارًا﴾ [نوح: 10-12]،