تاريخ التسجيل: Jul 2008
الدولة: الاردن
المشاركات: 5,600
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى:
23

رد: شم العملات بدون معادلات " ان شاء الله النيوزيلندى عملة ضعيفة "
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوريكس مان
يا مان هو حضرتك مقيم فين
لو ف سوريا او العراق او ايران او السودان او كوبا يبقى الشركة مش هتفتحلك حساب
اما غير ذلك
فاكيد حضرتك كنت فاتح حساب وبتحاول تفتح حساب تانى من نفس الايبى وبننفس الايميل والبيانات فبالتالى بيوقفوووه
عموما انا هرفعلك مؤشر على الميتاتريدر يقوم بنفس مهام تشانج على ميتا تريدر بس كل عملة على حدة
ويكون فعلمك انا بفضل مؤشر تشانج اللى بماركتيفا عشان بتبقى شايف كل العملات فى ان واحد
http://forum.borsaat.com/uploaded/22054_1280967093.rar
اشكرك اخي فوركس مان وبارك الله فيك التوقيع
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم