• 2:21 صباحاً




ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))

إضافة رد
Like Tree231Likes

أدوات الموضوع
الصورة الرمزية elwfaey
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية elwfaey
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: مصر
العمر: 66
المشاركات: 1,788
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 18
elwfaey is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
121#
03 - 09 - 2010, 02:46 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mobeline مشاهدة المشاركة
فرصه اكتر من رائعه لبيع الكيبل من السعر الحالى 1,5407 بهدف 1.5380
وستوب لوز 1,5450
عموره حبيبي
على بركة الله والورشه نورت وان شاء الله نخليها نور على نور

التوقيع

حسبي الله لاإله إلا هو ، عليه توكلت وهو رب العرش العظيم
من قالها حين يصبح وحين يمسي سبع مرات في اليوم
كفاه الله ماأهمه من أمر الدنيا والآخره
مع خالص تحيات
ابو العربي البورسعيدي
محمد الوفائي
elwfaey.1

elwfaey غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس

الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
122#
03 - 09 - 2010, 02:51 PM
فرصه اخرى لبيع الدولار ين من 84,45 بهدف 84,20
وستوب لوز 84,75

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
123#
03 - 09 - 2010, 03:01 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elwfaey مشاهدة المشاركة
عموره حبيبي
على بركة الله والورشه نورت وان شاء الله نخليها نور على نور
ده نورك ياعم ابو العربى يابركه ونور عمور مشرفنا الكريم والناس الحلوه كلها اللى موجوده معانا اللى مينفعش اذكر اساميهم واحد واحد
انا كل شويه ادخل كده اشوف اللى بيحصل فى الورشه واخرج تانى
بس بجد زعلت لاما شوفت ان مافيش تفاعل من الناس !!!
مش عارف ليه

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
124#
03 - 09 - 2010, 03:04 PM
وبعدين فيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن أخونا محى الديـــــــــــــــــــــــــــــــن ؟؟

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
125#
03 - 09 - 2010, 03:41 PM
الاخبار بوظت الدنبا والستوب لوز اضرب فى اقل من 10 ثوانى
معوضه ان شاء الله

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية elwfaey
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية elwfaey
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: مصر
العمر: 66
المشاركات: 1,788
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 18
elwfaey is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
126#
03 - 09 - 2010, 03:42 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mobeline مشاهدة المشاركة
وبعدين فيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن أخونا محى الديـــــــــــــــــــــــــــــــن ؟؟
احنا في العشر الاواخر من رمضان واللي معتكف واللي بيقل من مشاركاته واللي عايز يختم القران واللي بيجيب لبس المدارس والعيد لكن ماشاء الله ان الورشه اللي داخل فيها ناس غايه في الروعة والاحترام وعلى قدر كبير من العلم وده ماخبيش عليك سلح ذو حدين
يعني ناس تخاف تدخل وناس هاتشوف انها فرصه للتعلم والفهم ومجاراه السوق في وجود دعم الاساتذه الافاضل
وانا اعطيت لنفسي الحق في دعوه بعض المقربين لي وارجو ان لا اكون قد تخطيت حدودي

التوقيع

حسبي الله لاإله إلا هو ، عليه توكلت وهو رب العرش العظيم
من قالها حين يصبح وحين يمسي سبع مرات في اليوم
كفاه الله ماأهمه من أمر الدنيا والآخره
مع خالص تحيات
ابو العربي البورسعيدي
محمد الوفائي
elwfaey.1

elwfaey غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
127#
03 - 09 - 2010, 03:56 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elwfaey مشاهدة المشاركة
احنا في العشر الاواخر من رمضان واللي معتكف واللي بيقل من مشاركاته واللي عايز يختم القران واللي بيجيب لبس المدارس والعيد لكن ماشاء الله ان الورشه اللي داخل فيها ناس غايه في الروعة والاحترام وعلى قدر كبير من العلم وده ماخبيش عليك سلح ذو حدين
يعني ناس تخاف تدخل وناس هاتشوف انها فرصه للتعلم والفهم ومجاراه السوق في وجود دعم الاساتذه الافاضل
وانا اعطيت لنفسي الحق في دعوه بعض المقربين لي وارجو ان لا اكون قد تخطيت حدودي
انت حبيبى تعمل اللى انت عاوزه فى الوقت اللى انت عايزه كل اللى انت تعرفهم اكيد ناس محترمين افاضل زيك

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
128#
03 - 09 - 2010, 04:14 PM
نعوضها
بيع الكيبل من السعر الحالى 1,5455 يهدف 1,5371
ستوب لوز 1,5500
لوت مضاعف

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
129#
03 - 09 - 2010, 04:17 PM
لوت مضاعف
بيع الدولار ين من السعر الحالى 85.09 بهدف 84,84
ستوب لوز 85,60

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
130#
03 - 09 - 2010, 05:24 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mobeline مشاهدة المشاركة
لوت مضاعف
بيع الدولار ين من السعر الحالى 85.09 بهدف 84,84
ستوب لوز 85,60
الحمد لله الصفقه اللى بالوط المضاعف دولار ين حققت الهدف

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس



الكلمات الدلالية (Tags)
توصيات مجانية, توصيات العملات.فوركس, ورشةالتحليل



جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام


02:21 AM