
رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mobeline
وبعدين فيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن أخونا محى الديـــــــــــــــــــــــــــــــن ؟؟
احنا في العشر الاواخر من رمضان واللي معتكف واللي بيقل من مشاركاته واللي عايز يختم القران واللي بيجيب لبس المدارس والعيد لكن ماشاء الله ان الورشه اللي داخل فيها ناس غايه في الروعة والاحترام وعلى قدر كبير من العلم وده ماخبيش عليك سلح ذو حدين
يعني ناس تخاف تدخل وناس هاتشوف انها فرصه للتعلم والفهم ومجاراه السوق في وجود دعم الاساتذه الافاضل
وانا اعطيت لنفسي الحق في دعوه بعض المقربين لي وارجو ان لا اكون قد تخطيت حدودي
التوقيع
حسبي الله لاإله إلا هو ، عليه توكلت وهو رب العرش العظيم
من قالها حين يصبح وحين يمسي سبع مرات في اليوم
كفاه الله ماأهمه من أمر الدنيا والآخره
مع خالص تحيات
ابو العربي البورسعيدي
محمد الوفائي
elwfaey.1