• 12:51 صباحاً




ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))

إضافة رد
Like Tree231Likes

أدوات الموضوع
الصورة الرمزية elwfaey
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية elwfaey
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: مصر
العمر: 66
المشاركات: 1,788
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 18
elwfaey is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
321#
17 - 09 - 2010, 12:42 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mobeline مشاهدة المشاركة
الحمد لله ضرب الهدف




وفى انتظار بقيه الاهداف بأذن الله
الف مبروك الارباح ياحبيب قلبي وعقيال الباقي
قول يارب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mobeline مشاهدة المشاركة
ودى المكاسب اللى اتعملت من تذبذبه الغير عادى ,


اهم ما فى الموضوع ان الواحد يلعب معاه وميخفش منه , ويدخل معاه فى الصفقات على قد حجمه الحقيقى ( يعنى اداره راس المال ) لأن والله والله والله السعر بيرجع تانى للنقطه اللى انت دخلت منها قبل كده , والمكاسب بتيجى من التعزيزات والتعزيزات المضاعفه , ونبعد عن الهدجات يعنى لو فتحت بيع خليك ماشى دايما بيع وعزز بيع وضاعف التعزيز بيع لأن لو المستثمرين اللى فى عالم عملوا كده بيحصل اجبار للسعر على النزول السريع . ,دى سياسه البنوك والمؤسسات الكبيره وشركات الاستثمار
بيعجبني قوي الناس اللي بتكون فاهمه السوق وبتعامله نفسيا
ههههههه

التوقيع

حسبي الله لاإله إلا هو ، عليه توكلت وهو رب العرش العظيم
من قالها حين يصبح وحين يمسي سبع مرات في اليوم
كفاه الله ماأهمه من أمر الدنيا والآخره
مع خالص تحيات
ابو العربي البورسعيدي
محمد الوفائي
elwfaey.1

elwfaey غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس

الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
322#
17 - 09 - 2010, 12:43 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dody_moon2003 مشاهدة المشاركة
صباح الفل الكيبل معاك بيع من امبارح مفتوح ومسلب 70نقطه
70 نقطه دى لعب عيال اهم حاجه ان انت بعيد عن المارجن بيع دايما من اعلى نقطه يوصلها السعر بهدف 10 نقط مش اكتر وهنعملها مع بعض ok

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ayooody مشاهدة المشاركة
انا بايع الكيبل لوحدي من بدري ولله الحمد الحمد الله المستعان
تابع معانا لوسمحت وان شاء الله هتكون مبسوط

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
323#
17 - 09 - 2010, 01:19 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dody_moon2003 مشاهدة المشاركة
انا فاتح بيع نيوزلاندى دولار ياترى وضعه ايه ممكن اجابه وطبعا مسلبه
طبعا انت عارف ان اول امبارح كان فيه بهدله بسبب رئيس البنك الاحتياطي النيوزيلندي (آلان بولارد) ربنا يعمر بيته اللى قال ان الزلزال الذي حصل عندهم عطل النشاط الاقتصادي بشكل كبير ومن المحتمل أن يستمر في ذلك لبعض الوقت. وقرر انه يثبت سعر الفايده ونتج عن الموضوع ده هبوط عنيف للزوج وحاليا بيتعمل جنى ارباح .
يعنى كان لازم حضرتك تستنى شويه لاما الامور تهدى وتخش مع اول خبر وتمشى مع السوق , بس خير لو نفسك طويل شويه استنى عليهوان شاء الله ينزل .
وخليك مع الكيبل بيع ok ؟؟
بالتوفيق

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
324#
17 - 09 - 2010, 01:25 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mobeline مشاهدة المشاركة
70 نقطه دى لعب عيال اهم حاجه ان انت بعيد عن المارجن بيع دايما من اعلى نقطه يوصلها السعر بهدف 10 نقط مش اكتر وهنعملها مع بعض ok



تابع معانا لوسمحت وان شاء الله هتكون مبسوط
وادى كمان 10 نقط فى اتجاه الهبوط



ايه ياجماعه انتوا فيين

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
325#
17 - 09 - 2010, 01:43 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة himaalex84 مشاهدة المشاركة
يا ترى اليورو دولار هيوصل لفين انهردة انا فاتح بيع من امبراح و مبتهدل على الاخر
ده كان رأى فيه من 3 ايام

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mobeline مشاهدة المشاركة



ولكن دخولك بيع طبعا صح علشان الطبيعى ان يحصل تصحيح , بعد اغلاق شمعه ال4 ساعات هتضح الرؤيه , اهلا بيك معانا ويارب نشوفك دايما معانا

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المشاركات: 63
معدل تقييم المستوى: 17
Ayooody is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
326#
17 - 09 - 2010, 01:45 PM
متابع ان شاء الله
Ayooody غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
327#
17 - 09 - 2010, 01:51 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elwfaey مشاهدة المشاركة
الف مبروك الارباح ياحبيب قلبي وعقيال الباقي
قول يارب

بيعجبني قوي الناس اللي بتكون فاهمه السوق وبتعامله نفسيا
ههههههه
يارب

نفسيا بحكم اللى انت عرفه اللى بالى بالك

بس اللى بيعجبنى اكتر الناس اللى بتتواضع وهى فاهمه اوى ومبتبينش , يارب دايما كده معايا وفى ضهرى ياعمى ابوالعربى

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
328#
17 - 09 - 2010, 01:58 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ayooody مشاهدة المشاركة
متابع ان شاء الله
شرف لينا يااستاذنا

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
329#
17 - 09 - 2010, 02:00 PM
اديها دلؤقتى صفقه شراء من 1.5652 بهدف 10 نقط
بس مش علطول بنعمل كده هقول بعدين ليه

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
330#
17 - 09 - 2010, 02:10 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mobeline مشاهدة المشاركة
اديها دلؤقتى صفقه شراء من 1.5652 بهدف 10 نقط
بس مش علطول بنعمل كده هقول بعدين ليه
خلاص ال10 نقط جم وزياده
محدش يدخل امر معلق

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس



الكلمات الدلالية (Tags)
توصيات مجانية, توصيات العملات.فوركس, ورشةالتحليل



جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام


12:51 AM