
رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dody_moon2003
صباح الفل الكيبل معاك بيع من امبارح مفتوح ومسلب 70نقطه
70 نقطه دى لعب عيال

اهم حاجه ان انت بعيد عن المارجن بيع دايما من اعلى نقطه يوصلها السعر بهدف 10 نقط مش اكتر وهنعملها مع بعض ok
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ayooody
انا بايع الكيبل لوحدي من بدري ولله الحمد الحمد الله المستعان
تابع معانا لوسمحت وان شاء الله هتكون مبسوط
التوقيع
الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه