








طب اسئلو على اخوكم اللى بينور الدنيا وبيملاها فرحه ولا ايه بالظبط 
طب يمكن امن الدوله خادنى؟؟ او اكون وقعت من سابع سما بطيارة 
ينفع كده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طب انا زعلان عشان تخيلت انى هلاقى 50 رسالة على الخاص ولا الاقى 3 او 4 صفحات بيسئلو عنى ......... الاقى ان محدش حاسس بغيابى ؟

طب انا معتصم امام باب بورصات لحين تلبية مطالبى ال 90









ومكنش العشم يا جميل 











طب اسئلو على اخوكم اللى بينور الدنيا وبيملاها فرحه ولا ايه بالظبط 
طب يمكن امن الدوله خادنى؟؟ او اكون وقعت من سابع سما بطيارة 
ينفع كده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طب انا زعلان عشان تخيلت انى هلاقى 50 رسالة على الخاص ولا الاقى 3 او 4 صفحات بيسئلو عنى ......... الاقى ان محدش حاسس بغيابى ؟

طب انا معتصم امام باب بورصات لحين تلبية مطالبى ال 90









ومكنش العشم يا جميل 






يا اخى شكلى هعملها واجى اتعرف عليك شخصيا واسلم عليك 
فى السلام
المهم يا باشا انك بخير واطمنت عليك ..... فاضل واحد بقى لما اشوفو
اما اشوفك يا دوك عمرو 




يا اخى شكلى هعملها واجى اتعرف عليك شخصيا واسلم عليك 
فى السلام
المهم يا باشا انك بخير واطمنت عليك ..... فاضل واحد بقى لما اشوفو
اما اشوفك يا دوك عمرو 



وبالمرة تركبو طيارة معايا
وانتو وحظكو بقى يا وصلنا المانيا يا وصلنا ............. 

.. 