• 2:38 صباحاً




طريقتى فى المتاجرة على المستويات القوية

إضافة رد
Like Tree1Likes

أدوات الموضوع
الصورة الرمزية amr eltabei
عضو نشيط
الصورة الرمزية amr eltabei
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
الدولة: مصر
العمر: 55
المشاركات: 362
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 17
amr eltabei is on a distinguished road
افتراضي رد: طريقتى فى المتاجرة على المستويات القوية
101#
01 - 12 - 2010, 02:12 PM
مهم جدا جدا ربط المؤشرين مع بعض لاختيار افضل مناطق الدخول والله الموفق

التوقيع

علمتني الحياة...

المتكبر كالواقف على قمة جبل ،،، يرى الناس صغاراً ويرونه صغيراً.
من يطارد عصفورين ،،، يفقدهما معاً.












amr eltabei غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس

عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 347
معدل تقييم المستوى: 17
ابو وصل is on a distinguished road
افتراضي رد: طريقتى فى المتاجرة على المستويات القوية
102#
02 - 12 - 2010, 10:04 PM
ما رايك في الباوند دولار
ابو وصل غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية amr eltabei
عضو نشيط
الصورة الرمزية amr eltabei
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
الدولة: مصر
العمر: 55
المشاركات: 362
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 17
amr eltabei is on a distinguished road
افتراضي رد: طريقتى فى المتاجرة على المستويات القوية
103#
03 - 12 - 2010, 01:11 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو وصل مشاهدة المشاركة
ما رايك في الباوند دولار
مش هقدر افيدك لانى مش بشتغل علية مبحبوش عملة غير محترمة من وجهة نظرى الشخصية تحياتى

التوقيع

علمتني الحياة...

المتكبر كالواقف على قمة جبل ،،، يرى الناس صغاراً ويرونه صغيراً.
من يطارد عصفورين ،،، يفقدهما معاً.












amr eltabei غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


إضافة رد



جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
دورة في المتاجرة بواسطة المستويات القوية -- اقوي وافضل اساليب المتاجرة موهوب فوركس منتدى الدروس التعليمية 24 18 - 02 - 2014 04:22 PM
مزايا المتاجرة بالعملات عن المتاجرة بالاسهم M.aly منتدى الدروس التعليمية 7 05 - 11 - 2010 12:10 PM
طريقتي في المتاجرة وربح جائزة شهر سبتمبر 2010 ayman khlifat منتدى تداول العملات العام 82 29 - 10 - 2010 01:37 PM
حمل مؤشر المستويات القوية مفتوح الصلاحية موهوب فوركس منتدى المؤشرات و الاكسبرتات 0 13 - 09 - 2009 03:58 PM
شرح مؤشرات المستويات القوية المحسنة والمطورة موهوب فوركس منتدى المؤشرات و الاكسبرتات 0 13 - 09 - 2009 10:19 AM


02:38 AM