• 2:07 مساءاً

FXDD خسرتنى صفقه كانت رابحه وصفقه تانيه زودت الخسارة للصفقه مالحل ارجوكم

مشرف سابق

أحـمـد عـزام will become famous soon enough
افتراضي رد: FXDD خسرتنى صفقه كانت رابحه وصفقه تانيه زودت الخسارة للصفقه مالحل ارجوكم
11#
25 - 12 - 2010, 10:05 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng.Mohamad مشاهدة المشاركة
اتمنى من مشرفينا الاحباء التماس العذر للناس

فمن يفقد نقوده جراء خطأ لم يقترفه طبيعي ان يضع اقتباسات و ان يضع دلائل و ان يضع كل ما يمكن وضعه

حتى ياخذ حقه فهذا لا يعيبه بشئ و لا نريدكم مثل منتديات اخر تدافع عن الشركة في الخطأ على حساب الناس لمجرد كونكم وكلاء لها.

ارجوكم لا تحجروا المشاركات و لا تقيدوا الرأي و انسوا كلمة لا يحق او مسموح طالما في نطاق الاداب العامه و بما لا يكون فيه افشاء اسرار فهذا هو ما اظنه فيكم

و ان شاء الله نظرتنا في الشركة تكون في محلها و الحق يرجع لصحابه

و الحق سيظهر فلو كان لصحاب الموضوع مشكله فوجود الموضوع يعلم الكل ان المنتدى يقف بجانب الاعضاء و ياتي بحقوقهم و هذه ميزة

و لو كانت الشركة مظلومة فمن مصلحتها ان يعرف الناس كلها ذلك حتى لا يتم الظن فيها ظن السوء

و بعد ان ينتهي الموضوع و يعود الحق لاصحابه يمكن للادارة اغلاق الموضوع كيفما شائت

ما دفعني للمشاركة تنبيهك اخي بلال بقولك يحق و لا يحق

ارجوك اغلب الاعضاء طفشانين من منتديات اخرى و مستقرين لديكم بسبب نزاهتكم و الحرية التي تعطوها للاعضاء

و هذا عتب من قلب محب ارجو تقبله مني بدون زعل خاصه و انك من الغاليين على قلبي لوجه الله

انصفوا صاحب الموضوع او الشركة المهم يكون الاثبات واضح و صريح و ليس فيه شبهة شك لمصلحة الشركة

تقبلوا خالص محبتي
تمام اخي محمد,,,
تحن هنا لا نلجأ للحذف
الا ان خرج الموضوع عن نطاق الادب
وانا شخصياً حذفت مشاركتين بالامس
لدخول احد الاعضاء سامحهم الله و التكلم عن الشركة بطريقة لا احد يرضاها و بدون ادلة

لو نريد ان نحذف اي مشاركة
لحذفنا الموضوع بالكامل

الحق حق و سنطالب فيه بما ان الادلة موجودة اخي محمد...
و ان شاء الله دايماً ستكون بورصات ساحة حـــــوار مرنة...

ودي و تقديري...

التوقيع

إن سقطت سبعاً, فإنهض ثمانية
أحـمـد عـزام غير متواجد حالياً  

عضو جديد

البرادعى is on a distinguished road
افتراضي رد: FXDD خسرتنى صفقه كانت رابحه وصفقه تانيه زودت الخسارة للصفقه مالحل ارجوكم
12#
25 - 12 - 2010, 12:23 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحـمـد عـزام مشاهدة المشاركة
تمام اخي محمد,,,
تحن هنا لا نلجأ للحذف
الا ان خرج الموضوع عن نطاق الادب
وانا شخصياً حذفت مشاركتين بالامس
لدخول احد الاعضاء سامحهم الله و التكلم عن الشركة بطريقة لا احد يرضاها و بدون ادلة

لو نريد ان نحذف اي مشاركة
لحذفنا الموضوع بالكامل

الحق حق و سنطالب فيه بما ان الادلة موجودة اخي محمد...
و ان شاء الله دايماً ستكون بورصات ساحة حـــــوار مرنة...

ودي و تقديري...

واللهى انا عاجز عن شكر كم جميعا على تفهمكم للموضوع لان الاساس هوالثقة المتبادله بين العميل والشركه واللهى انا اكن لها كل الاحترام لان فيها مصداقيه كبيرة فى امور كتيره واكيد هناك اخطاء من جانبهم واذا كان ممكن حلها يكون شىء رائع
الف شكر استاذ عمرو واستاذ بلال واستاذاحمد عزام على تفهمكم الشديد
البرادعى غير متواجد حالياً  
موقوف

mokhtar79 is on a distinguished road
13#
25 - 12 - 2010, 03:14 PM
الساده المشرفين ادرسو الحساب من تاريخ4/10/2010 وشوفهو حذف اوامر فى السوق المفرض انها كسبانه اغلاق اجبارى من -30 نقطه مسح كل الاوامر المعلقه ، انا والله مش بحب ادخل فى مواضيع الشركات لانى فى السوق من خمس سنين وعارف ان كل الشركات لصوص مع اختلاف الاسلوب وتفاوتهم فى السرقه فى اشكال كثيره قطع سرفس ضرب استوب عدم تنفيذ امر كلده وارد وعامل حسابه بس اغلاقات اجباريه رغم ان الحساب يستحمل اكتر من 300 نقطه ، راجعو كل الاغلاقات الاجباريه هتلاقو انها كسبت بعد اقل من ساعه او اتنين كمان انا مش بشتغل بستوب انا استوبى عقد هيدج مضاعف من الصعب انى اخسر وكمان بيتحط فى مكان مدروس مش بحط هيدج عشوائى يبقى ازاى من 15 دولار لغاية اكتر من 250 فى اقل من من شهر ومش خسرت والحساب صغير بس لما الحساب كبير ابتدو يرصدوه ، كان المفروض الحساب ده حاليا عدى مبلغ كبير
الملفات المرفقة
نوع الملف: rar DetailedStatement.rar‏ (7.6 كيلوبايت, المشاهدات 16)
mokhtar79 غير متواجد حالياً  
موقوف

14#
25 - 12 - 2010, 03:34 PM
انا عارف ان المشرفين بيزعلومن تدخلى بسايه اللى يخلينىاتدخل فى موضوع مش يخصنى الا اننا اخوان ويجب علينا مساعدة بعضنا وان نحذر بعضنا وهذا التلاقى العربى يتم من خلال هذا المنتدى واذا حذفت مشاركتنا يبقى ايه لازمة المنتدى غير اظهار اللى عايز يظهره بس اطلب الدليل بدون حذف المشاركه اذا المشارك لم يعطى دليل فهذا بحد ذاته دليل ادانته وكذبه وافترائه على الشركه ويكون علنى امام كل الساده الاعضاء
مشرف سابق

15#
25 - 12 - 2010, 04:00 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mokhtar79 مشاهدة المشاركة
انا عارف ان المشرفين بيزعلومن تدخلى بسايه اللى يخلينىاتدخل فى موضوع مش يخصنى الا اننا اخوان ويجب علينا مساعدة بعضنا وان نحذر بعضنا وهذا التلاقى العربى يتم من خلال هذا المنتدى واذا حذفت مشاركتنا يبقى ايه لازمة المنتدى غير اظهار اللى عايز يظهره بس اطلب الدليل بدون حذف المشاركه اذا المشارك لم يعطى دليل فهذا بحد ذاته دليل ادانته وكذبه وافترائه على الشركه ويكون علنى امام كل الساده الاعضاء
اخي الحبيب,,,
ما حدا بيزعل من الكلام
و نحن لا نحذف اي مشاركة الا ان كانت المشاركة خارجة عن الحدود المتعارف بها الحدود...
فانا ارسلت لك على الخاص طلبت منك وضع الادلة
لانه رمي الكلام لا احد يرضاه,,,

فأنت وضعت الان كشف حساب,,,
فياريت تقولنا الصفقات التي لديك اعتراض عليها
و تفهمنا القصة ان امكن ذلك!!!

عموماً عن نظرة اولى من الحساب
الحساب عبارة عن بونص فوازير رمضان
و الحساب غير خالي من الفوائد الربوية,,,

بانتظارك تقولنا سبب المشكلة بالحساب
وانا سأتابع الموضوع مع الشركة ببداية الدوام ان شاء الله...

ودي...

التوقيع

الصورة الرمزية محـمد شلبى
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية محـمد شلبى

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
محـمد شلبى is on a distinguished road
16#
25 - 12 - 2010, 04:11 PM
اخى البردعى توضيح بسيط
لا تقل واللهى وقل والله

التوقيع

لا تتبع أساليب الأخرين في كيفية كسب المال
محـمد شلبى غير متواجد حالياً  
موقوف

17#
25 - 12 - 2010, 04:16 PM
عموما زىماقولت لحضرتك الحساب مش يخصنى شخصيا ده يخص صديق ليا راجع الحساب من تاريخ 4/10/2010
من يوم ماانا مسكته وشوف بنسبه لصفقات اللى انا معترض اغلب الصفقات بدون استثناء اللى كسبت فيها واللى خسرت فيها اتسرقت فى فيهم وعلىالعموم احذف مشاركتى فى هذا الموضوع لانى مش فاضى انى عندى حسابات تانيه فيها امورسرقه واضحه بس مش من حقى عرضها فى المنتدى لانها تخص اصدقاء ليه والحسابات الحمدلله عدتها من تحت ايد الشركه يعنى مش هاخسرها الا لو الشركه اعلنت افلاسها
موقوف

18#
25 - 12 - 2010, 04:18 PM
وعموما اخ احمد عزام انا اسف للتدخل السلام عليكم
عضو جديد

mr_tamer is on a distinguished road
19#
25 - 12 - 2010, 05:41 PM
المهم اننا في انتظار النتيجه ربنا يسهل
mr_tamer غير متواجد حالياً  
مشرف سابق

20#
25 - 12 - 2010, 08:49 PM
اقتباس:
عموما زىماقولت لحضرتك الحساب مش يخصنى شخصيا ده يخص صديق ليا راجع الحساب من تاريخ 4/10/2010
من يوم ماانا مسكته وشوف بنسبه لصفقات اللى انا معترض اغلب الصفقات بدون استثناء اللى كسبت فيها واللى خسرت فيها اتسرقت فى فيهم وعلىالعموم احذف مشاركتى فى هذا الموضوع لانى مش فاضى انى عندى حسابات تانيه فيها امورسرقه واضحه بس مش من حقى عرضها فى المنتدى لانها تخص اصدقاء ليه والحسابات الحمدلله عدتها من تحت ايد الشركه يعنى مش هاخسرها الا لو الشركه اعلنت افلاسها
اقتباس:
وعموما اخ احمد عزام انا اسف للتدخل السلام عليكم
تمام اخي الحبيب...
صدقاً انا مش فاهم اي صفقة معترضة عليها...
و لو تذكرلنا سبب اعتراضك على صفقات محددة
قد نستطيع المساعدة
لكن بدون معلومات للاسف غير قادرين على مراجعة الشركة!!!
خاصة انك تابعت التداول الى حين المارجن
والان اردت الاعتراض على كل الصفقات!!!

يا ريت شوية توضيح
و سنحاول المساعدة
وشكرا لك لحسن التعاون...

ودي و تقديري...

التوقيع

جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات