
رد: `·.¸¸.·´♣♣ورشة بورصات العربية المتحدة♣♣`·.¸¸.·´
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mostafa Elyamny
يا استاذ شرف انا تحت امركم
لمحة اساسية
بالنسبة للمجنون متأثر بالتخفيض الائتماني لليابان فعلشان كده بنشوفه صاعد بس طبعا لازم هيصحح شوية
فنياً على فريم اليوم
الزوج الان أرتد من مقاومة قوية ( وكمان احتمال ارتداده من موفنج 55 قوية ) على فريم اليوم قد تؤدي إلي تكون شمعة انعكاسية ( الشهاب ) تدفع السعر هبوطا لاسفل لمناطق 132.90 ومن ثم قد نرى الصعود مرة اخري لكي يلتقي السعر مع الضلع العلوي من المثلث المتشكل على الرسم
فريم الاربع ساعات
نظرة هارمونيكية سريعة
قد تكون ضعيفة بعض الشئ في ظل ضعف الين
تحياتي
,,,,,,,,,,,,,,,,,,
يارب يارب يارب
ينزل الي مستوي أو قريب منها132.90
ساعتها بتكون حفله فعلااااااا
أستاذ مصطفي هبعتلك رساله عالخاص