• 9:54 مساءاً
logo



مشروع الارباح لاول 5 مشتركين

إضافة رد
عضو فـعّـال
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 1,977
خبرة السوق : 3 الى 5 سنوات
الدولة: EGYPT
معدل تقييم المستوى: 10
HOSSAM ELSAWY is on a distinguished road
08 - 03 - 2011, 08:35 PM
  #1
HOSSAM ELSAWY غير متواجد حالياً  
افتراضي مشروع الارباح لاول 5 مشتركين
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
طبعا الكل هيسئلنى عن المشروع
ايه هو المشروع وليه اول خمس مشتركين بس
اولا المشروع يخص الفوركس طبعا
وهو عباره عن محفظة هنعملها وسوف يتم ادارتها بطريقه مربحه ومضمونه بأذن الله
ثانيا انا اخترت خمس مشتركين بس لسببين
حتى لايكبر الموضوع ونستطيع ان ندير المحفظة بأمان وكمان عشان نعرف اعرف اتواصل معاهم جيدا
وبالنسبة للتفاصيل
من يريد ان يشترك يترك اسمه وسوف نجتمع لتناقش فى التفاصيل سويا
شكرا ومنتظر المشتركيين
رد مع اقتباس


الصورة الرمزية maklad94
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية maklad94
 
تاريخ التسجيل: Oct 2010
الدولة: مصر
المشاركات: 936
خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 9
maklad94 is on a distinguished road
افتراضي رد: مشروع الارباح لاول 5 مشتركين
2#
08 - 03 - 2011, 08:43 PM
ممكن تفاصيل اكتر والمبالغ وكده .. . . ؟
maklad94 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية أحـمـد عـزام
مشرف / محلل فني بورصات
الصورة الرمزية أحـمـد عـزام
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الدولة: charts
المشاركات: 57,177
معدل تقييم المستوى: 67
أحـمـد عـزام will become famous soon enough
افتراضي رد: مشروع الارباح لاول 5 مشتركين
3#
08 - 03 - 2011, 09:21 PM
×××

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته,,,

بالرغم من اني مؤمن بالمثل اللي بيقول "لما يكتر الطباخين بتنحرق الطبخة"
المثل بالمعنى ليس حرفي

لكن موفقين يا شباب
لكن يا ريت شوية تفاصيل
يعني الاستراتيجية المتبعة و و و و و


لك مني كل الود و التقدير...

التوقيع

إن سقطت سبعاً, فإنهض ثمانية
أحـمـد عـزام غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية مرصاد 1
عضو جديد
الصورة الرمزية مرصاد 1
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المشاركات: 55
خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 8
مرصاد 1 is on a distinguished road
Thumbs up رد: مشروع الارباح لاول 5 مشتركين
4#
08 - 03 - 2011, 09:31 PM
سجلني معكم
لكن من سوف يدير المحافظ ؟
وهل يوجد عمولة من الأرباح أو من السبريد ؟
وهل يوجد تقرير حقيقي لإدارة سابقة للأطلاع عليه والأطمئنان ؟
فصل لنا قليلاً عن هذا المشروع
والله يوفقك ويوفقنا جميعاً
مرصاد 1 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 428
معدل تقييم المستوى: 8
mohamedb78 is on a distinguished road
افتراضي رد: مشروع الارباح لاول 5 مشتركين
5#
08 - 03 - 2011, 10:23 PM
الموضوع غامض شوية بس انت من حوالي 3 ايام كنت راح تعتزل هل غيرت رايك ههههههههههه ربي يوفقك اخي
mohamedb78 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية salamoni
عضو جديد
الصورة الرمزية salamoni
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
الدولة: أبو ظبي
المشاركات: 165
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 9
salamoni is on a distinguished road
افتراضي رد: مشروع الارباح لاول 5 مشتركين
6#
08 - 03 - 2011, 10:29 PM
أتمنى التفاصيل بوضوح

حتى لو على الخاص

التوقيع


اللهم ارزقنا جميعا رزقا حلالا وفيرا مباركا فيه

إنك سميع قريب مجيب الدعاء
salamoni غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Aug 2009
المشاركات: 11
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 0
maximum117 is on a distinguished road
افتراضي رد: مشروع الارباح لاول 5 مشتركين
7#
08 - 03 - 2011, 10:44 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ،
معك إن شاء الله ، في إنتظار التفاصيل
maximum117 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Aug 2009
المشاركات: 11
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 0
maximum117 is on a distinguished road
افتراضي رد: مشروع الارباح لاول 5 مشتركين
8#
08 - 03 - 2011, 10:56 PM
أخ سمسم اذا كنت موجود أرجو التواصل
maximum117 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عيناوي للأبد
عضو نشيط
الصورة الرمزية عيناوي للأبد
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: الإمارات
المشاركات: 295
معدل تقييم المستوى: 11
عيناوي للأبد is on a distinguished road
افتراضي رد: مشروع الارباح لاول 5 مشتركين
9#
09 - 03 - 2011, 12:01 AM
سبحان الله الاسبوع الماضي بتعتزل واليوم تقول طريقه مضمونه ؟
عيناوي للأبد غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: EGYPT
المشاركات: 1,977
خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 10
HOSSAM ELSAWY is on a distinguished road
افتراضي رد: مشروع الارباح لاول 5 مشتركين
10#
09 - 03 - 2011, 12:25 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maklad94 مشاهدة المشاركة
ممكن تفاصيل اكتر والمبالغ وكده .. . . ؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحـمـد عـزام مشاهدة المشاركة
×××

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته,,,

بالرغم من اني مؤمن بالمثل اللي بيقول "لما يكتر الطباخين بتنحرق الطبخة"
المثل بالمعنى ليس حرفي

لكن موفقين يا شباب
لكن يا ريت شوية تفاصيل
يعني الاستراتيجية المتبعة و و و و و


لك مني كل الود و التقدير...

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مرصاد 1 مشاهدة المشاركة
سجلني معكم
لكن من سوف يدير المحافظ ؟
وهل يوجد عمولة من الأرباح أو من السبريد ؟
وهل يوجد تقرير حقيقي لإدارة سابقة للأطلاع عليه والأطمئنان ؟
فصل لنا قليلاً عن هذا المشروع
والله يوفقك ويوفقنا جميعاً
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mbkingdom مشاهدة المشاركة
الموضوع غامض شوية بس انت من حوالي 3 ايام كنت راح تعتزل هل غيرت رايك ههههههههههه ربي يوفقك اخي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salamoni مشاهدة المشاركة
أتمنى التفاصيل بوضوح

حتى لو على الخاص
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maximum117 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ،
معك إن شاء الله ، في إنتظار التفاصيل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maximum117 مشاهدة المشاركة
أخ سمسم اذا كنت موجود أرجو التواصل
التفاصيل ان شاء الله عند اكتمال العدد
بس مبدئيا الموضوع انى امتلك اكسبريت بيشتغل بالمضاعفات ففكرت بدل ما يكون الحساب ضعيف اعمل مشاركة بين بعضنا ويكون الحساب اكبر والربح يتوزع على الجميع
يعنى بأختصار انا عندى حساب وعندى اكسبريت شغال والحمد لله شغله تمام بس حسابى صغير وربحه بسيط
فجتلى هذه الفكره عشان الافاده ليا وللاعضاء
انا منتظر رئيكم هل اكمل ولا لا
ولو حد عنده فكره ياريت انا تحت امره والكل يستفاد
المهم انا عندى الاكسبريت وجاهز من الصبح
والف شكر لكل اللى ردوا عليا
ولو الموضوع كمل هنتفق على مبلغ مبدئ وليكن 1000 دولار والارزاق على الله
واعتقد ان كلنا جربنا كتير وفينا اللى كسب وفينا اللى خسر والفوركس مغامره يافوق ياتحت وانت ورزقك
وعلى فكره الاكسبريت موجود على حساب ديموا فى المنتدى وارباحه ممكن تطلعوا عليها وتحكموا بنفسكم
انا عاوز اقول شئ مهم لامانة
انا فتحت حساب ب 400 دولار والحساب وصل ل 600 فى اسبوعين بس للاسف عشان الحساب صعيف مستحملش المضاعفة الخامسه ودى لسوء حظى ممكن تحصل مره اومرتين بكتيره وممكن تشوفوا بنفسكوا من خلال الحساب الديموا للاكسبريت انما لو الحساب كبير بيكون نجاحه مضمون ان شاء الله بنسبة 90 او 95% ويمكن مش هبالغ لو قلت 100% لان اكتر مضاعفه ممكن يوصلها اربعه ودى قليله والخامسه نادره جدا
على فكره بالنسبه لموضوع حسابى فرقت معايا بالظبط حوالى 10 نقاط للمصاعفه الخامسه يعنى لو كان حسابى حوالى 700 كان زمانى وصلت ل 1000 دولار الان
لكن قدر الله وما شاء فعل ولا تبكى على اللبن المسكوب
ارجوا ان تكون اتضحت الفكره
وانا منتظر استفساراتكم واقراحتكم
الف شكر لبورصات
HOSSAM ELSAWY غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


ads 5
إضافة رد

أدوات الموضوع


جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
صور مشتركين برنامج الرابح الأكبر الأمريكي pasoul استراحة بورصات 1 19 - 01 - 2011 02:11 AM
مشروع (جمعية ) ربحي فقط ل 10 مشتركين...بما يرضي الله محمد عبد المحسن قسم التوصيات - توصيات العملات 6 13 - 01 - 2011 06:34 PM


09:54 PM