• 10:00 صباحاً

استيراتيجية "الهاي واللو للفترة الآسيوية" راااائعة وسهلة جدا وأرباح خيالية ورشة للدراسة

Like Tree13Likes

الصورة الرمزية EmanQ8
عضو نشيط
الصورة الرمزية EmanQ8

خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
EmanQ8 is on a distinguished road
افتراضي رد: استيراتيجية "الهاي واللو للفترة الآسيوية" راااائعة وسهلة جدا وأرباح خيالية ورشة للدراس
291#
03 - 09 - 2011, 03:02 AM
اختي بصراحه ما فهمته يقدر يشرح أكثر شوي

التوقيع

! KEEP IT SIMPLE
EmanQ8 غير متواجد حالياً  

عضو نشيط جدا

samah142 is on a distinguished road
افتراضي رد: استيراتيجية "الهاي واللو للفترة الآسيوية" راااائعة وسهلة جدا وأرباح خيالية ورشة للدراس
292#
03 - 09 - 2011, 04:39 AM
يعنى اللى فهمته من كلامه بيقول الفتره الاسيويه مش محتاجه مراهنه على الاتجاهين بتعليق اوامر بيقول ممكن التطوير
كوبى من اللى كتبه
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
الفتره الاسيويه فتره سهله كل الاخطاء بتيجى لما يختار المتاجر زوجين بيكونو فيهم نفس نسبة القوه او الضعف من هنا الزوج بيكون متمركز الفتره الاسيويه محتاجه فينات زيها زى الفترتين التانيين
بمعنى كل اللى بيفرق التلات فترات قوة السيوله فبتالى يحدد الهدف حسب الفتره
يعنى
1-تحديد الازواج القويه والضعيفه
2- انتقاء الاقوى مقابل الاضعف
3-تحديد المحور للزوج المختار ضرورى
4- دخول مباشر فى الصفقه بهدف 30نقطه فى الاسيوى
بدون الحاجه للمؤشيرات وكل التعقيدات دى
الدخول بيكون 3فجرا بتوقيت مصر
نسبة نجاح هذه الطريقه 95فى الميه
لاكن لما قريت الطريقه اللى انتى ارفقتيها لاقيت انها كويسه بس عامل زى اللى بيلف حولين نفسه فى دايره مغلقه فيها منفذ واحد يفضل يلف لغاية ميوصل للمنفذ ده رغم انو اسهل من كده بكتير
---------------------------------------------------------
فهمتى حاجه انا عن نفسى مفهمتش ههههههههههههه
samah142 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية EmanQ8
عضو نشيط
الصورة الرمزية EmanQ8

خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
EmanQ8 is on a distinguished road
293#
03 - 09 - 2011, 04:48 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samah142 مشاهدة المشاركة
يعنى اللى فهمته من كلامه بيقول الفتره الاسيويه مش محتاجه مراهنه على الاتجاهين بتعليق اوامر بيقول ممكن التطوير
كوبى من اللى كتبه
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
الفتره الاسيويه فتره سهله كل الاخطاء بتيجى لما يختار المتاجر زوجين بيكونو فيهم نفس نسبة القوه او الضعف من هنا الزوج بيكون متمركز الفتره الاسيويه محتاجه فينات زيها زى الفترتين التانيين
بمعنى كل اللى بيفرق التلات فترات قوة السيوله فبتالى يحدد الهدف حسب الفتره
يعنى
1-تحديد الازواج القويه والضعيفه
2- انتقاء الاقوى مقابل الاضعف
3-تحديد المحور للزوج المختار ضرورى
4- دخول مباشر فى الصفقه بهدف 30نقطه فى الاسيوى
بدون الحاجه للمؤشيرات وكل التعقيدات دى
الدخول بيكون 3فجرا بتوقيت مصر
نسبة نجاح هذه الطريقه 95فى الميه
لاكن لما قريت الطريقه اللى انتى ارفقتيها لاقيت انها كويسه بس عامل زى اللى بيلف حولين نفسه فى دايره مغلقه فيها منفذ واحد يفضل يلف لغاية ميوصل للمنفذ ده رغم انو اسهل من كده بكتير
---------------------------------------------------------
فهمتى حاجه انا عن نفسى مفهمتش ههههههههههههه
والله عاجبني كلامه وأحس انه عنده نقطة مهمة يشرحها بس خليه يتحمل غبائي شوية انا مش فاهمه
ما هي المحاور؟؟ وكيف أحدد اذا العملة قوية أو ضعيفة؟؟ يعني خليه يعلمنا على طريقته ما دامت سهلة ونسبتها 95% وبما انه احنا معقدين نفسنا والله أبحث عن البساطة خليه يعلمنا الله يجزيه ويجزيك الخير علشان نعتمد طريقته بعد ما نجربها عالديمو مع بعض

التوقيع

! KEEP IT SIMPLE
EmanQ8 غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

294#
03 - 09 - 2011, 05:10 AM
تواصلى معايا على الايميل افضل وبشرحلك افضل علشان مش عايزه كل النقاش شكون فى موضوعك علشان مش نشتت الناس
عضو نشيط جدا

295#
03 - 09 - 2011, 05:58 AM
والله يااخت ايمان زى مابيقوله الملافظ سعد انا ست ارمله ومش يصح حضرتك تقولى صاحبك عيب انا مفيش بينى وبينه غير شغل بس وهو انسان كويس عمره مابيتعدى حدوده
انا حاولت اساعدك لاتقديرى لكى من الاول لاكن حاولى تنتقى كلماتك لانى مليش صحاب غير اولادى
عضو نشيط جدا

296#
03 - 09 - 2011, 06:01 AM
مش شوفت مشاركتك اللى فى الصفحه 28 غير من شويه عموما ربنا يوفقك سلام
عضو جديد

ابنت السعودية is on a distinguished road
297#
03 - 09 - 2011, 06:33 PM
[QUOTE=samah142;795113]والله يااخت ايمان زى مابيقوله الملافظ سعد انا ست ارمله ومش يصح حضرتك تقولى صاحبك عيب انا مفيش بينى وبينه غير شغل بس وهو انسان كويس عمره مابيتعدى حدوده
انا حاولت اساعدك لاتقديرى لكى من الاول لاكن حاولى تنتقى كلماتك لانى مليش صحاب غير اولادى[/QUOن

اختي سماح تاكدي ان اختي ايمان ماتقصد شي ولكن هذا كلام تلقائي ومن القلب وكلنا اخوات ولا تدققين بالالفاظ لاشك انتي اخت فاضلةومحترمه وكل الاخوه محترمين ولايربطنا الا العمل تقبلي مني حبيبتي الود والاحترام لكي ولاتنسين نحن بانتظار الاكسبريت باحر من الجمر
ابنت السعودية غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

تامر النعيمي is on a distinguished road
298#
03 - 09 - 2011, 07:00 PM
اسف على التدخل اخت سماح لكن عذرا الساكت عن الحق شيطان اخرس وانا لست شيطانا ولست اخرس ولكن اقسم بالله لو كنت في مكان اخت ايمان لكتبت نفس الكملة الخطأ وهي كلمة صاحبك لان فعلا صعب ايجاد كلمة بديلا عنها واذا عندك كلمة ثانية بدلها ياريت تقوليها لكي لااغلط مع اخت ثانية لو صادفني نفس الموقف ... وعلى العموم انا استطيع الحلفان بدل الاخت ايمان مع اني لست على معرفة بها لا من قريب ولا من بعين احلف بالله العظيم بانها لاتقصد شر بهذه الكلمة واتي والاخت ايمان والاخت تبقون شموع تنور منتدانا الحبيب وتبقون شرف لنا وعلى راسنا من فوق واسف على تدخلي

التوقيع

تامر النعيمي غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

299#
03 - 09 - 2011, 07:27 PM
الاكسبرت الراجل خلصه منتظر افتتاح السوق وهيجربه ديمو
عضو نشيط جدا

300#
03 - 09 - 2011, 07:29 PM
مشكور اخى على كلامك العطر

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام