• 3:15 مساءاً

استيراتيجية "الهاي واللو للفترة الآسيوية" راااائعة وسهلة جدا وأرباح خيالية ورشة للدراسة

Like Tree13Likes

الصورة الرمزية EmanQ8
عضو نشيط
الصورة الرمزية EmanQ8

خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
EmanQ8 is on a distinguished road
افتراضي رد: استيراتيجية "الهاي واللو للفترة الآسيوية" راااائعة وسهلة جدا وأرباح خيالية ورشة للدراس
301#
03 - 09 - 2011, 08:31 PM
اقتباس:
والله يااخت ايمان زى مابيقوله الملافظ سعد انا ست ارمله ومش يصح حضرتك تقولى صاحبك عيب انا مفيش بينى وبينه غير شغل بس وهو انسان كويس عمره مابيتعدى حدوده
انا حاولت اساعدك لاتقديرى لكى من الاول لاكن حاولى تنتقى كلماتك لانى مليش صحاب غير اولادى
اقتباس:
اختي سماح تاكدي ان اختي ايمان ماتقصد شي ولكن هذا كلام تلقائي ومن القلب وكلنا اخوات ولا تدققين بالالفاظ لاشك انتي اخت فاضلةومحترمه وكل الاخوه محترمين ولايربطنا الا العمل تقبلي مني حبيبتي الود والاحترام لكي ولاتنسين نحن بانتظار الاكسبريت باحر من الجمر
اقتباس:
اسف على التدخل اخت سماح لكن عذرا الساكت عن الحق شيطان اخرس وانا لست شيطانا ولست اخرس ولكن اقسم بالله لو كنت في مكان اخت ايمان لكتبت نفس الكملة الخطأ وهي كلمة صاحبك لان فعلا صعب ايجاد كلمة بديلا عنها واذا عندك كلمة ثانية بدلها ياريت تقوليها لكي لااغلط مع اخت ثانية لو صادفني نفس الموقف ... وعلى العموم انا استطيع الحلفان بدل الاخت ايمان مع اني لست على معرفة بها لا من قريب ولا من بعين احلف بالله العظيم بانها لاتقصد شر بهذه الكلمة واتي والاخت ايمان والاخت تبقون شموع تنور منتدانا الحبيب وتبقون شرف لنا وعلى راسنا من فوق واسف على تدخلي
اختي سماح سواء كنتي بنت ولا متزوجة ولا أرملة هذا لا يغير كونك إنسانة محترمة والله يخليلك أولادك
اختي والله يشهد لم أقصد تقليل احترامك بهذه الكلمة فقط كان قصدي توصيل المعلومة ولم أفكر بالكلمة أبدا واذا كنت غلطت بحقك من غير قصد حقك علي أعتذر منك
وأشكر الأخوة اللي فهمو موقفي وبرروه لأختنا سماح

اقتباس:
الاكسبرت الراجل خلصه منتظر افتتاح السوق وهيجربه ديمو
أشكرك يا أختي وأشكر الرجل اللي عمل الاكسبرت وفي انتظار النتيجة الأسبوع القادم بإذن الله

التوقيع

! KEEP IT SIMPLE
EmanQ8 غير متواجد حالياً  

عضو نشيط جدا

samah142 is on a distinguished road
افتراضي رد: استيراتيجية "الهاي واللو للفترة الآسيوية" راااائعة وسهلة جدا وأرباح خيالية ورشة للدراس
302#
03 - 09 - 2011, 08:47 PM
حصل خير اختى ايمان كل سنه وانتى بخير انا تناقشت معه فى الاكسبرت بيقول زى ماطلبتو بظبط بس بيقول نفس الكلام اللى كتبته ليكى فى الصفحه السابقه راجعيه ممكن تفهمى منه حاجه تطور فى شغلك
samah142 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية EmanQ8
عضو نشيط
الصورة الرمزية EmanQ8

303#
03 - 09 - 2011, 09:12 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samah142 مشاهدة المشاركة
حصل خير اختى ايمان كل سنه وانتى بخير انا تناقشت معه فى الاكسبرت بيقول زى ماطلبتو بظبط بس بيقول نفس الكلام اللى كتبته ليكى فى الصفحه السابقه راجعيه ممكن تفهمى منه حاجه تطور فى شغلك
خلاص هو ما دام خلص منه خلينا نجربه الاول عشان نعرف النواقص ونعدل عليه منتظرين الاكسبرت بشوق ...

التوقيع

! KEEP IT SIMPLE
EmanQ8 غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

304#
03 - 09 - 2011, 09:49 PM
كوبى من كلامه
================================================== =
خدى الاكسبرت اديه للراجل هو ده طلبكم بظبط ناجح او لا مش بتاعتى انا قولتلكم الخلاصه للطريقه بتاعتكم
عموما بلغيه ان الطريقه اللى بيشتغل بيها هى طريقه البريك اوت ودى طريقه خلاص الشركات ابتدت تصتاد الناس بيها قولى له جرب تعكس الاوامر بدل باى استوب خليها ليمت هاتنجح معاه اكتر بتوفيق شوفى مدام سماح من فضلك خفى طلباتك علشان انا مش فاضى للمواضيع دى
================================================== ===
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هممممممممممممممممممم
الملفات المرفقة
نوع الملف: rar mokhtar EA.rar‏ (1.5 كيلوبايت, المشاهدات 23)
عضو جديد

nawarra is on a distinguished road
305#
03 - 09 - 2011, 10:41 PM
السلام عليكم اختي كيف احط امر oco على الميتاتريدر؟
nawarra غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية EmanQ8
عضو نشيط
الصورة الرمزية EmanQ8

306#
03 - 09 - 2011, 11:45 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samah142 مشاهدة المشاركة
كوبى من كلامه
================================================== =
خدى الاكسبرت اديه للراجل هو ده طلبكم بظبط ناجح او لا مش بتاعتى انا قولتلكم الخلاصه للطريقه بتاعتكم
عموما بلغيه ان الطريقه اللى بيشتغل بيها هى طريقه البريك اوت ودى طريقه خلاص الشركات ابتدت تصتاد الناس بيها قولى له جرب تعكس الاوامر بدل باى استوب خليها ليمت هاتنجح معاه اكتر بتوفيق شوفى مدام سماح من فضلك خفى طلباتك علشان انا مش فاضى للمواضيع دى
================================================== ===
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هممممممممممممممممممم
سماح هو يقصد بنشتري لما ينزل السعر ونبيع لما يصعد السعر يعني عكس شغلنا حنجرب الأسبوع الياي ونشوف بإذن الله بجرب طريقتي وطريقته

التوقيع

! KEEP IT SIMPLE
EmanQ8 غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

307#
04 - 09 - 2011, 12:29 AM
لا يااختى الاكسبرت زى ماحضرتك طلبتى لاكن هو بيقول عكس الاوامر بتاعة طريقتك تديكى نتيجه افضل انا بلاحظ فى الاسيوى بذات بيدخل مباشر مش معلق راجعى كل اللى وصلتو ليكى من كلامه كلامه كل مابدور على النقط اللى ذكرها بلاقى مواضيع كتير زى المحاور القوه والضعف فى الازواج ممكن ناخد النقط دى فى كلامه هانطلع بنتيجه كمان هو قديم فى السوق ونادرا مابيكتب فى المنتديات اكيد فى لغز فى كلامه
عضو نشيط جدا

308#
04 - 09 - 2011, 12:35 AM
اه نسيت اقولك لما تنقشت معااه انبارح فى الطريقه قالى اوامر مباشره او اوامر استوب لازم تحددى المحور والقوه والضعف فى الزوج بكده تتقى شر ذيول الشموع فى الهاى واللو لان الذيول ممكن تفعل الامرين ويكون عندك هدج يتفك بستوب ولو الحظ مش خدمك فى امر من الاتين يبقى انضرب استوبين وخرجتى بخساره والضعف والقوه مهمين تحديدهم علشان الزوجين لو متساويين فى القوه او الضعف يبقى زوج متمركز مش هايتحرك الا فى نطاق ضيق الرالى بيكون مع وجود زوج قوى واخر ضعيف او متوسط على اقل تقدير
عضو نشيط جدا

309#
04 - 09 - 2011, 12:37 AM
انا ابتديت افهم حاجه من كلامه هاطبق ديمو الاسبوع الجاى
عضو نشيط جدا

310#
05 - 09 - 2011, 03:14 PM
السلام عليكم اخت ايمان
انا جربت قدر فهمى من كلامه وبجد لو ركزنا فى كلامه اكتر هنلاقى نتايج هايله وده حساب متابعاه من الافتتاح وعليه صفقات وحاطه لها هدف 100نقطه اغلب الاوامر اتعدت 50نقطه دخولى مباشر رغم انى بحدد الزوج القوى والضعيف بلعافه من الاندكس ايه رئيك فى الوضع دلوقتى انا شايفه ان كلامه مفيد وخصوصا انو مع التركيز سهل تطبيقه القرار لكى

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام