• 10:06 مساءاً

تفسير مفتاح البورصات وحركه الاسواق -----

موضوع مغلق
Like Tree485Likes

عضو نشيط جدا

خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
consoltant is on a distinguished road
افتراضي رد: تفسير مفتاح البورصات وحركه الاسواق -----
821#
03 - 06 - 2014, 07:22 PM
Eaglewatch مرحبا بك اخي

انا فقط بحاجه للراحه فلم اترك موضوعي او يقدر أحد يخربه فلا تقلق هو بس اسلوبه كان غير ظريف -- اجازه خلالها الشباب يفكر ويجتهد وكله كسبان باذن الله ----

eng.emad82

حبيبي خيو عماد ملك اورشليم

بتشوف العجب حبيبي لسه كتير ----
طبعا لغينا جان وبان والخرافات ونشتغل جد بعلوم حقيقيه اسلاميه ملك للكل ---

المهم باطلب منك طلب صغير تابع الموضوع لاني فعلا محتاج راحه هذا الاسبوع وبارجع ونلعب سوا

بس الله يرضي عليك زي اللي انت شايفه بالضبط بلاش تاليف او ادخال اي خرافات من اي نوع

من a الي b وغير التوقيع يا زلمه وخليه شئ يليق بعماد ملك اورشليم ---

تحياتي لك ولماركوف وفكره بالسيجار علي ما ارجع وقوله يسخن لدور شطرنج عالي --- تحياتي
consoltant غير متواجد حالياً  

موقوف

eng.emad82 is on a distinguished road
822#
03 - 06 - 2014, 07:43 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consoltant مشاهدة المشاركة
Eaglewatch مرحبا بك اخي

انا فقط بحاجه للراحه فلم اترك موضوعي او يقدر أحد يخربه فلا تقلق هو بس اسلوبه كان غير ظريف -- اجازه خلالها الشباب يفكر ويجتهد وكله كسبان باذن الله ----

eng.emad82

حبيبي خيو عماد ملك اورشليم

بتشوف العجب حبيبي لسه كتير ----
طبعا لغينا جان وبان والخرافات ونشتغل جد بعلوم حقيقيه اسلاميه ملك للكل ---

المهم باطلب منك طلب صغير تابع الموضوع لاني فعلا محتاج راحه هذا الاسبوع وبارجع ونلعب سوا

بس الله يرضي عليك زي اللي انت شايفه بالضبط بلاش تاليف او ادخال اي خرافات من اي نوع

من a الي b وغير التوقيع يا زلمه وخليه شئ يليق بعماد ملك اورشليم ---

تحياتي لك ولماركوف وفكره بالسيجار علي ما ارجع وقوله يسخن لدور شطرنج عالي --- تحياتي
لاتخاف حبيبي جورجيو دي كابريو -
انا بقدر اشغل اي موضوع بالعالم ما تقلق
بس شو راءيك بصفقات اليوم انا مابحب اشتغل انترداي
ههههه
eng.emad82 غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

mohamed982 is on a distinguished road
823#
03 - 06 - 2014, 07:45 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.emad82 مشاهدة المشاركة
شوف دقة الانعكاس يا جورجيو
مع اني ما بشتغل انتراداي نهائيا يا جورجيو
شوف يا اخ عماد . بصراحة ومن غير زعل .. انا شايفك مركز مع الاخ كونسلتانت اكتر ما انت مركز مع موضوعك .... هو ليه وجهه نظر او طريقة معينة فى التداول ومؤمن انها صح . خلاص هو حر . وانت ليك وجهة نظر وطريقة فى التداول و مؤمن انها صح خلاص انت حر .. و نجد هنا متابعين ليه وبيشكروا في النتائج اللى محققها خلاص يبقى في ناس بتكسب بطريقته يبقى طريقته صح .. وفى موضوعك في ناس بتشكر فى النتائج اللى محققها ومنهم انا .خلاص يبقى طريقتك انت كمان صح ..... فين المشكلة بقى هنا ؟!!!! يبقى كل واحد يخليه فى موضوعه

عن نفسي انا مش مقتنع بطريقة الاخ كونسلتانت , ومش معنى انى مش مقتنع تبقى مش صح جايز تكون صح بس انا مش فاهمها وبصراحة لو حاجة انا مفهمتهاش مش بقتنع بيها .

وبصراحة من غير زعل يعيب موضوع الاخ كونسلتانت " مش عارف بتتسمى ايه " بس هى تقدر تسميها غياب النظام او بالعربي الفصيح " الرؤية الغير واضحة لهدف الموضوع " يعنى مثلا تقرا الموضوع من اوله لاخره لاتبقى عارف هو موضوع توصيات او موضوع شرح استراتيجية او موضوع ديني ....

لو هو موضوع شرح استراتيجية انا بصراحة دورت فى كل الصفحات لم اجد اي شئ وكلها معلومات اعذرني على الصراحة متضاربة يعنى مثلا انت بتقول حركة الشارت هي صلاه " جدلا هفترض انه صحيح" علما انى غير مقتنع بهذا لعدة اسباب ولو عايزنى اقولك الاسباب هقولهالك " يبقى المفروض اجد الشرح على هذا في محاولة لاثبات وجهة نظرك و لكن على العكس فجاءة اجد الموضوع يتمحور حول نظرية الطوسي " اعذرني انا لا افهم نظرية الطوسي غير متخصص فى الفيزياء انا دراستى كلها مالية " بس اللى فهمته منها انها دايرتين واحدة صغيرة بتلف داخل دائرة اكبر والموضوع ليه علاقة بالمحور او بقطر الدائرتين و نص قطر الدائرة الاولي ,,, طيب هو ايه العلاقة بين الصلاة ونظرية الطوسي ؟!!!!! يعنى الشارت بيصلي ولا استراتيجيتك مبنية على مبدا فيزيائي هندسي ؟!!!!!! اخ كونسلتانت اتحدى احد من المتابعين ان يكون فهم حاجة , ممكن فيه ناس داخلة تاخد توصيات وخلاص وهذا حقهم وبصراحة عن نفسي اذا وجد من يعطينى توصيات مضمونة 100% همشي وراه ما الحاجة لى للصداع ودور على خط ترند و مستوى فيبو و دعم ومقاومات " هو فيه حد غاوي وجع دماغ ؟" اعتقد الجميع الهدف الاساسي ليه بالفوركس البحث عن المكسب محدش عايز يخسر ...

, لو هو موضوع توصيات برده التوصيات غير واضحة او طريقة عرض التوصيات غير واضحة , لا هدف واضح ولا منطقة دخول واضحة و لا منطقة خروج واضحة ولا استوب واضح . كل ما اجده هو شارت عليه بعض الخطوط . جايز فى ناس بتفهمها بس انا مش فاهمها ....

والكلام بالفقرة التانية يا اخ عماد برده موجه ليك انت بصراحة اهملت موضوعك اخر يومين ثلاثة وتفرغت للبحث عن انتقاد لفكرة الاخ كونسلتانت وعايز الدليل عد مشاركتك فى الموضوع هنا وعدد مشاركاتك فى موضوعك فى اخر كام يوم , بدلا من ذلك كان الاولى محاولتك البحث اذا كان هناك عيوب فى نظريتك

لكن ما اراه بمنتهى الصراحة ان كلا منكم تفرغتم لاطلاق الالقاب على انفسكم , انا عبقرى الفوركس انا الاول فى الفوركس , انا وحش الفوركس , عملاق الفوركس الخ الخ الخ ونسيتوا حاجة مهمة جدا جدا ان مفيش عبقرى بيقول على نفسه عبقرى اللى يقول على نفسه انا و انا و انا يبقى مخه فاضي .... مع الاحترام لكل منكم عايزين تشوفو ناس اساتذه فوركاستنج روحو شوفو الابحاث اللى في رسائل الدكتوراه على مواضيع الفوركاستنج و اللى من القاهرة يرةح مكتبة جامعة عين شمس ويدور هناك هيعرف انا بقول ايه ...
واعذروني اذا بقول راي بصراحة اللى عايز يثبت ان موضوعه صحيح 100% ومعترف بيه ومعتمد وينسبه لنفسه ويتمنظر على التانى اسهل حاجة تسجل دراسات عليا وتختار موضوع البحث بتاعك فى الفوركاستنج و ساعتها شوف راي الاساتذه فى موضوعك لانه ساعتها الانتقاد مش هيبقى من اعضاء منتدى 99 % منهم غير متخصصين و داخلين يدوروا على توصية وخلاص . لا هتبقى لجنه اساتذه وهتتعصر عصر

غير كده كله اجتهادات قد تثبت صحتها وقد يثبت فشلها و العبره بالتائج الخلاصة كل واحد يركز ى موضوعه الله يركم والديكم
mohamed982 غير متواجد حالياً  
موقوف

824#
03 - 06 - 2014, 07:57 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed982 مشاهدة المشاركة
شوف يا اخ عماد . بصراحة ومن غير زعل .. انا شايفك مركز مع الاخ كونسلتانت اكتر ما انت مركز مع موضوعك .... هو ليه وجهه نظر او طريقة معينة فى التداول ومؤمن انها صح . خلاص هو حر . وانت ليك وجهة نظر وطريقة فى التداول و مؤمن انها صح خلاص انت حر .. و نجد هنا متابعين ليه وبيشكروا في النتائج اللى محققها خلاص يبقى في ناس بتكسب بطريقته يبقى طريقته صح .. وفى موضوعك في ناس بتشكر فى النتائج اللى محققها ومنهم انا .خلاص يبقى طريقتك انت كمان صح ..... فين المشكلة بقى هنا ؟!!!! يبقى كل واحد يخليه فى موضوعه

عن نفسي انا مش مقتنع بطريقة الاخ كونسلتانت , ومش معنى انى مش مقتنع تبقى مش صح جايز تكون صح بس انا مش فاهمها وبصراحة لو حاجة انا مفهمتهاش مش بقتنع بيها .

وبصراحة من غير زعل يعيب موضوع الاخ كونسلتانت " مش عارف بتتسمى ايه " بس هى تقدر تسميها غياب النظام او بالعربي الفصيح " الرؤية الغير واضحة لهدف الموضوع " يعنى مثلا تقرا الموضوع من اوله لاخره لاتبقى عارف هو موضوع توصيات او موضوع شرح استراتيجية او موضوع ديني ....

لو هو موضوع شرح استراتيجية انا بصراحة دورت فى كل الصفحات لم اجد اي شئ وكلها معلومات اعذرني على الصراحة متضاربة يعنى مثلا انت بتقول حركة الشارت هي صلاه " جدلا هفترض انه صحيح" علما انى غير مقتنع بهذا لعدة اسباب ولو عايزنى اقولك الاسباب هقولهالك " يبقى المفروض اجد الشرح على هذا في محاولة لاثبات وجهة نظرك و لكن على العكس فجاءة اجد الموضوع يتمحور حول نظرية الطوسي " اعذرني انا لا افهم نظرية الطوسي غير متخصص فى الفيزياء انا دراستى كلها مالية " بس اللى فهمته منها انها دايرتين واحدة صغيرة بتلف داخل دائرة اكبر والموضوع ليه علاقة بالمحور او بقطر الدائرتين و نص قطر الدائرة الاولي ,,, طيب هو ايه العلاقة بين الصلاة ونظرية الطوسي ؟!!!!! يعنى الشارت بيصلي ولا استراتيجيتك مبنية على مبدا فيزيائي هندسي ؟!!!!!! اخ كونسلتانت اتحدى احد من المتابعين ان يكون فهم حاجة , ممكن فيه ناس داخلة تاخد توصيات وخلاص وهذا حقهم وبصراحة عن نفسي اذا وجد من يعطينى توصيات مضمونة 100% همشي وراه ما الحاجة لى للصداع ودور على خط ترند و مستوى فيبو و دعم ومقاومات " هو فيه حد غاوي وجع دماغ ؟" اعتقد الجميع الهدف الاساسي ليه بالفوركس البحث عن المكسب محدش عايز يخسر ...

, لو هو موضوع توصيات برده التوصيات غير واضحة او طريقة عرض التوصيات غير واضحة , لا هدف واضح ولا منطقة دخول واضحة و لا منطقة خروج واضحة ولا استوب واضح . كل ما اجده هو شارت عليه بعض الخطوط . جايز فى ناس بتفهمها بس انا مش فاهمها ....

والكلام بالفقرة التانية يا اخ عماد برده موجه ليك انت بصراحة اهملت موضوعك اخر يومين ثلاثة وتفرغت للبحث عن انتقاد لفكرة الاخ كونسلتانت وعايز الدليل عد مشاركتك فى الموضوع هنا وعدد مشاركاتك فى موضوعك فى اخر كام يوم , بدلا من ذلك كان الاولى محاولتك البحث اذا كان هناك عيوب فى نظريتك

لكن ما اراه بمنتهى الصراحة ان كلا منكم تفرغتم لاطلاق الالقاب على انفسكم , انا عبقرى الفوركس انا الاول فى الفوركس , انا وحش الفوركس , عملاق الفوركس الخ الخ الخ ونسيتوا حاجة مهمة جدا جدا ان مفيش عبقرى بيقول على نفسه عبقرى اللى يقول على نفسه انا و انا و انا يبقى مخه فاضي .... مع الاحترام لكل منكم عايزين تشوفو ناس اساتذه فوركاستنج روحو شوفو الابحاث اللى في رسائل الدكتوراه على مواضيع الفوركاستنج و اللى من القاهرة يرةح مكتبة جامعة عين شمس ويدور هناك هيعرف انا بقول ايه ...
واعذروني اذا بقول راي بصراحة اللى عايز يثبت ان موضوعه صحيح 100% ومعترف بيه ومعتمد وينسبه لنفسه ويتمنظر على التانى اسهل حاجة تسجل دراسات عليا وتختار موضوع البحث بتاعك فى الفوركاستنج و ساعتها شوف راي الاساتذه فى موضوعك لانه ساعتها الانتقاد مش هيبقى من اعضاء منتدى 99 % منهم غير متخصصين و داخلين يدوروا على توصية وخلاص . لا هتبقى لجنه اساتذه وهتتعصر عصر

غير كده كله اجتهادات قد تثبت صحتها وقد يثبت فشلها و العبره بالتائج الخلاصة كل واحد يركز ى موضوعه الله يركم والديكم
صديقي محمد خليني حطك على محك الاحداث والحقيقة اللي الاعضاء وحتى الادارة مش قادر انها تشوفها او شايفاها بس مش قادرة تمنعها بسبب القوانين
اول شيء الموضوع كله معلومات عائمة يمكن اي واحد خريج صنايع يجمعها من النت مش حاجة صعبة
ثانيا المغالطة الرهيبة اللي بالموضوع واللي الاخ مش راضي يشوفها :
ما علاقة طقس عبادة الذي هو الصلاة بالشارت
دي النقطة ما استوعبها مخي وعم حاول لا قي تفسير لها
يعني القصة بدها شوية عقل بس
ثالثا : الطوسي مالوش علاقة بالفوركس نهائيا وهذه احد المغالطات الرهيبة بالموضوع والذي اخذت اتريق على الموضوع بسببها لا علاقة للطوسي نهائيا وانما هي مغالطة رهيبة ارتكبها صاحب الموضوع لكي يعطي لموضوعه طابع ا و هالة من نوع ما
اصلا ابحث بكل ابحاث الطوسي لن تجد اي شيء له علاقة بالفوركس
بقى انا مسكتها اشتغالة لصاحب الموضوع
رابعا : في انسان عاقل بالدنيا بيحط توصية بدون هدف واستوب
بالعقل يعني يا رجل ممكن شمعة باص وحدة طولها 500 نقطة تمرجن الحساب
شوف الباوند- نيوزيلاندي يارجل شمعة باص على فريم الخمس دقائق ب 70 نقطة
لو كان الرجل متبع منهج علمي واضح ومقبول علميا كنت مدحته وعطيته حقه وشجعته بس منهجية البحث خاطئة ومغالطة دينية رهيبة و لاحظ احر شيء عم يكتبلي - عماد ملك اورشليم - فاكر بخبثه انه ممكن يقدر يزرع افكار سيءة عني بادمغة الناس
على كل شوف موضوعه كله على بعضه لا من ناحية علمية ولا من ناحية توصيات
ذو قيمة تذكر
وهذا رأي واضح وصريح به
موقوف

825#
03 - 06 - 2014, 08:08 PM
على فكرة محدش يقرأ عن الطوسي ابدا لان كل ابحاثة مش رح تفيدكم
هو كاتب عن الفلك وعن الرياضيات
بس هي اشتغالة كنت بشتغل فيها صاحب الموضوع
الطوسي كان زي ما قلتلكم عالم رياضيات وفلك فذ وعبقري جدا لمرحلة انك لما تشوفه رح تقول عنه مجنو ن بكل معنى الكلمة
المهم لما اجى المغول والتتار لحتى يحتلوا القسم الشرقي من الدولة العباسية ايران حاليا
اخذ هولاكو السيد الطوسي والحقه بحاشيته العلمية ليس لانه يجب العلماء ولكن لان الطوسي كان عالم فذا وقتها في الفلك
المهم الاخ هولاكو قال للطوسي عندما التقاه : كيف تعرف معلوماتك الفلكية
اهناك ملك يعطيك اياها ام انك تنام وتحلم بها ام هي وحي لك
قال له الطوسي بالحساب وحده اعرفها
قال هولاكو : اذن يا طوسي اخبرني بشيء لم يحدث وسوف يحدث قال له : سوف يخسف القمر هذه الليلة
فقال هولاكو لحرسه : خذوا الطوسي وضعوه بالسجن وان لم يخسف القمر الليلة اقطعوا رأسه
وفي منتصف الليل خسف القمر
وهناك قال رءيس الحراس للطوسي لو لم يرى هولاكو خسوف القمر بأم عينه سوف يقطع راسك الصباح
هنا طوسي كان ذكيا جدا حيث قال للحراس : لو لم تمسكوا الكوؤس وتقرعوا بها والطبول سوف يغيب القمر عنكم الى يوم القيامة وسيكون الهزيمة حليفة لكم
هنا قام الحراس بقرع الطبول
فأفاق هولاكو من نومه وشاهد خسوف القمر
المهم كوني مهتم بعلو م الفلك فقصة حيا ةالطوسي حافظها ظهرا عن قلب فمحدش يقرأ ليه لانه لن يفيد في الفوركس
وانما هي اشتغالة لصاحب الموضوع لما رأيته من مغالطات في موضوعه
الصورة الرمزية hindawi
عضو نشيط
الصورة الرمزية hindawi

hindawi is on a distinguished road
826#
03 - 06 - 2014, 08:38 PM
سؤال لك اخ عماد ....

عمرك شفت الـ 100 ألف دولار ؟؟
Tsoma and تأبط خيرا like this.

التوقيع

Power Cant Be Given It Had To Be Tacken

hindawi غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Tsoma
عضو جديد
الصورة الرمزية Tsoma

Tsoma is on a distinguished road
827#
03 - 06 - 2014, 08:54 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hindawi مشاهدة المشاركة
سؤال لك اخ عماد ....

عمرك شفت الـ 100 ألف دولار ؟؟
دا شكلو بيتسلف الفلوس و مفلس
لأن المال نعمة وجب أن يظهر أثرها على العبد و لكن من أسلوب كلامه ترى انه ما زال ولد و يمكنك ان تعرف انه مفلس
حتى لما عرض صفقاته بكشف حساب عندما تجادل مع ماركوف كان حسابو بتاع 400 دولار و لم يصل لآحاد الآلاف
بصراحة انا أعرف ان عماد لديه علم و لكن خلافي معه هو اسلوب التكبر و التعالي لا غير
يا عماد اتق الله
hindawi and تأبط خيرا like this.
Tsoma غير متواجد حالياً  
عضو جديد

شادي حدادين is on a distinguished road
828#
03 - 06 - 2014, 09:27 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شادي حدادين مشاهدة المشاركة
الشارت مع الطوسي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eaglewatch مشاهدة المشاركة
المعذرة على هذه المداخلة

كنت تطلب من صاحب الموضوع الشرح والتعليم ،وكنت زعلان لانه لا يوضح بشكل كبير ويطلب منا التفكير.

والان تقول انك استطعت ان تعرف الخبايا لهذه النظرية وتعيد نفس الامر فكروا شوية وبتلاقوها طيب ليه ما تشرحها للبقية؟

ولو مش عايز تشرحها للبقية ليه تخرب الموضوع وتتسبب في بعد صاحبه عنه وقطع الطريق بالتعليم و الاستفادة عن الاعضاء .
طبعا بادئ ذي بدئ احب انوه الى ان هذه كانت اول محاوله للاشتغال حسب نظريه الطوسي ولم اكن متاكدا من نتائجي تماما .
ثاني امر احب ان انوه الى ان السعر فعلا انعكس في الساعه 14 بتوقيت mmw
ثالث شيئ احب ان انوه بان منطقه التبريد كانت هي 13633 ولكنني غفلت عن شيئ ذكره الاخ كونسلتانت وهو الرقم 13 ، والتي هي رمز القفله او ( الاغلاق ) ، كود انتهاء التريند
13633 +13 = 13646 بالظبط ، بمعنى ان الامر سليم وصحيح مئه في المئه وهو اخر سعر وصل اليه اليورو اليوم .
اي اختراق لهذه المنطقه سنجد السعر عند 13680 + 13 نقطه = 13693

اذن التوصيه كانت ناجحه مئه في المئه من ناحيه الزمن ومن ناحيه السعر مع انني غفلت عن بعض الامور بحكم انها كانت اول محاوله لي في هذا المجال
Tusi theory
الحمد لله على نعمه العلم
انا لم اتسبب في بعد صاحب الموضوع ولم اقوم باي شتم او تهريج قط ، انا وضعت تصوري للامر ، وكما ترون ان الامر انتهى على نجاح كامل .
اما امر شرح النظريه فهي تقع على عاتق الاخ المستشار الذي يفهم الامر في كل نواحيه ، انا ما زلت في اولى محاولاتي فقط اخي العزيز فلا تقارنني بصاحب الشان وكل ما قمت به كان فقط تطبيق لنظريه ماركوف markov بانك لو تمعنت في جوانب اي نظريه وحاولت ان تلائمها مع نظريه الاسعار والازمان فانك ستجدها تلائم هذا السوق فعلا ، وهذا ما قمت بعمله امامكم واليوم تم اثبات وبرهنه صحه نظريتين عظيمتين
- نظريه ماركوف ونظريه الطوسي -
وقد وعدت الجميع بانني لن ادخل هنا ثانيه ولكن امر تحقق النظريه سعريا وزمنيا بدقه الميللي - بالرغم من اهمالي لبعض التفاصيل - جعلتني اكتب هذه المشاركه التوضيحيه
تحياتي
شادي حدادين غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Tsoma
عضو جديد
الصورة الرمزية Tsoma

829#
03 - 06 - 2014, 11:20 PM
اقتباس:
طبعا بادئ ذي بدئ احب انوه الى ان هذه كانت اول محاوله للاشتغال حسب نظريه الطوسي ولم اكن متاكدا من نتائجي تماما .
ثاني امر احب ان انوه الى ان السعر فعلا انعكس في الساعه 14 بتوقيت mmw
ثالث شيئ احب ان انوه بان منطقه التبريد كانت هي 13633 ولكنني غفلت عن شيئ ذكره الاخ كونسلتانت وهو الرقم 13 ، والتي هي رمز القفله او ( الاغلاق ) ، كود انتهاء التريند
13633 +13 = 13646 بالظبط ، بمعنى ان الامر سليم وصحيح مئه في المئه وهو اخر سعر وصل اليه اليورو اليوم .
اي اختراق لهذه المنطقه سنجد السعر عند 13680 + 13 نقطه = 13693

اذن التوصيه كانت ناجحه مئه في المئه من ناحيه الزمن ومن ناحيه السعر مع انني غفلت عن بعض الامور بحكم انها كانت اول محاوله لي في هذا المجال
Tusi theory
الحمد لله على نعمه العلم
انا لم اتسبب في بعد صاحب الموضوع ولم اقوم باي شتم او تهريج قط ، انا وضعت تصوري للامر ، وكما ترون ان الامر انتهى على نجاح كامل .
اما امر شرح النظريه فهي تقع على عاتق الاخ المستشار الذي يفهم الامر في كل نواحيه ، انا ما زلت في اولى محاولاتي فقط اخي العزيز فلا تقارنني بصاحب الشان وكل ما قمت به كان فقط تطبيق لنظريه ماركوف markov بانك لو تمعنت في جوانب اي نظريه وحاولت ان تلائمها مع نظريه الاسعار والازمان فانك ستجدها تلائم هذا السوق فعلا ، وهذا ما قمت بعمله امامكم واليوم تم اثبات وبرهنه صحه نظريتين عظيمتين
- نظريه ماركوف ونظريه الطوسي -
وقد وعدت الجميع بانني لن ادخل هنا ثانيه ولكن امر تحقق النظريه سعريا وزمنيا بدقه الميللي - بالرغم من اهمالي لبعض التفاصيل - جعلتني اكتب هذه المشاركه التوضيحيه
تحياتي
ازيك يا ماركوف
المعرف شادي حدادين يتم استخدامه من قبل ماركوف و عماد لغرض شهرة
المشاركة دي لماركوف و اسلوبك في الكتابة يا ماركوف واضح جدا
Tsoma غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Tsoma
عضو جديد
الصورة الرمزية Tsoma

830#
03 - 06 - 2014, 11:23 PM
اقتباس:
هو لسه هيستني
مالانفجار حصل وخلاص وكمان في صعود من مناطق القاع الماضي مش لغز يعني اي مؤشر كمريلا يجيبه
دا بقى عماد
اسلوبك يا عماد معروف
تأبط خيرا likes this.
Tsoma غير متواجد حالياً  

موضوع مغلق

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام