• 3:56 صباحاً

$$$...ورشة عروس الابيض المتوسط...$$$

Like Tree4Likes

عضو نشيط

ahmedarakiep is on a distinguished road
افتراضي رد: $$$...ورشة عروس الابيض المتوسط...$$$
3221#
17 - 04 - 2009, 11:11 AM
والله يا جماعه انا لما قلت ان فى فرصة شراء على اليورو دولار وقلت للناس وعرضت وجهة نظرى وقلت ان في ترند صاعد والترند الصاعد ده على شارت اربع ساعات والشمعه ماعرفتش تكسره اكتر من مره واتكون اكتر من شمعه انعكاسيه لو كنت تسمع عنهم هى شمعة الابتلاع الشرائى وشمعة الرجل المشنوق وبعدين يا شباب لو انت مش مقتنع ان الصفقه ممكن تخسر يبقى ماينفعش ليك ان انت تتاجر بالفوركس وبعدين احنا الحمد لله الاسبوع ده الارباح كالاتى:
200 نقطه على المجنون انا حاطط الفرصه ديه والحمد لله كسبت
100 على الباوند دولار للى دخل معايا والحمد لله كسبت
130 نقطه على النيوزلندى سامى اللي كتب الصفقه ديه وماشاء الله عليه
اكتر من 150 نقطه على الدولار كندى دكتور سمسم وربنا يوفقه
واكتر من 100 نقطه على اليورو ين الدكتور اسامه ربنا يرجعه بالسلامه اكدلنا البيع مع اننا كنا في الصفحه اللى قبليها كان شبابا المنتدى بيتناقش هو في فرصه بيع ولا شراء على اليورو ين وقلنا نصبر احسن ونشوف السعر هيرد ولا هيكسر الترند .
الصفقه بتاعة امبارح اليورو دولار خسرت 100 نقطه انا اللى حددت الصفقه ديه
ديه الصفقات بتاعة الاسبوع اللى غاب فيه الدكتور اسامه احسب كده وشوف كده يبقى في مكسب ولا في خساره وابقى رد عليا ؟
وبعدين يا جماعه انا مستغرب على الناس اللي بتتفرج من بعيد والله وتشوف المكاسب من بعيد وتبقى مستنيه خساره واحده علشان تتكلم بالمنظر ده
الحمد لله صافى الارباح الاسبوع ده بعد الخساره 100 نقطه على اليورو دولار حوالى 580 نقطه في سوق صعب واسبوع صعب علينا من غير الدكتور الاسامه
وانا هخرج من الاسبوع ده وانا كلى رضى ان شاء الله
انت بقى عملتلنا ايه ؟؟؟؟؟؟ يعني لا جيبت لينا فرصه حلوه ندخل فيها ولا حاجه؟ بتتفرج من بعيد وبس. حاجه غريبه
وعلى فكره انا والله انا لما كانت بتبقى ادامى فرصه ماكنتش بحب ادخل فيها لوحدى وبقولها على طول في المنتدى علشان كلنا نكسب مش بحب احتفظ بيها لنفسي وبعدين زى مانا قلت يا جماعه عمر ماكانت الورشه ديه بتاعة اصدار بس قرارات بالبيع والشراء دى ورشه للمناقشه يعني تقول انا هدخل هنا بيع او شراء على اساس كذا.... وبعدين انت يا تقتنع بوجهة نظره وتدخل في الصفقه يا متقتنعش بوجهة نظره وماتدخلش فيها.
وبعدين يا جماعه انا قلت مش بحب احط استوب لوز وبقول ان ديه عمليه تقديريه ولازم نعمل حساب للديول علشان كده الستوب لوز بتاعى بيبقى كبير دى وجهة نظرى وانا مقتنع بيها الصراحه واديكم شوفتوا اللى حصل في فرصة اليورو ين شوفتوا السعر طلع اد ايه وبعدين رجع تانى كمل في طريقه
وبعدين الاخ نادر بيقول الترند اللصاعد كان ركيزه واحده انا مش فاهم فين الركيزه الواحده ديه انا بصراحه مش عارف هز فاهم هو بيقول ايه ولا لا؟ لان كان عندنا ترند صاعه على الاربع ساعات وقوى واتكون اكتر من شمعه انعكاسيه عندنا وانا هرفق الصور تانى
اللى مضايقني ان الاسبوع ده كله الحمد لله مفيش غير خساره واحده بس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ والناس اتكلمت بطريقه مش ظريفه
ربنا يوفقنا ويوفقكم وان شاء الله جمعه مباركه

ahmedarakiep غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية mohamed-0
عضو نشيط
الصورة الرمزية mohamed-0

mohamed-0 is on a distinguished road
3222#
17 - 04 - 2009, 11:28 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Fouzy مشاهدة المشاركة
عذرا ياشباب لعدم المتابعة هذا الإسبوع لأسباب خارجة عن الإرادة
وإن شاء الله من بداية الإسبوع القادم متابعه طوال اليوم لجميع الفرص المتاحه
بالإضافة لورشة جديدة سوف أقوم بتنزيلها فى المنتدى غدا إن شاء الله
والله الموفق

يا مراحب يا احمد بيه منور من تاني بس عندي رجاء انك تاجل الورشه بتاعتك شويه الى الاسبوع اللى بعد القادم لحين عوده الدكتور اسامه حتى يكون تركيزك من ناحيه واحده ودا عشمنا وعشم ومبروك على قرار الورشه الجديده وربنا يوفقك يا رب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nader_ph مشاهدة المشاركة
أية ياجماعة اللى بيحصل دا ...كل شارت ترند شكل وللا أية الترند بيترسم مرة واحدة وميتحركش تانى ...وبعدين أدخلى يارابعة ..لامتدخليش ...يا جماعة دى فلوس ناس ...مين المسؤل عنها؟..كلة بيفتى...الورشة دى عمرها ما كانت كدا ..أذاى ناس تقرأ الموضوع من الأول بنظام وبعدين يدخلو لايلاقوا شرتات ولا ستوب لوس ...هو نظام الورشة كان كدا؟ ...ما دام قلنا ترند يبقى لازم ننزل الشارت ...اللى جهازة بايظ يصلحه الأول الفرص جاية كتير.. عمر ما حد قال لما شمعة تقفل تحت الترند بكذا يبقى ستوب طول عمرنا ستوب مضبوط ويا ستوب ياهدف لكن أفرض الشمعة فى أول نص ساعة نزلت 200 نقطة أقعد أتفرج أشوف حتقفل وللا لأ ..طبعا لازم تضرب ستوب عند بدر ...ترند ركيزة واحدة ...خلى قلبكم على الورشة شوية ...
أنا أسف على طريقة كلامى لكن أنا بقول كدا للمصلحة يا جماعة حرام مجهود صاحب الورشة يضيع ...
محمد باشا فوزى ...نورتنا يا باشا.لك وحشة.

نادر باشا كلنا اخوات ومفيش حد فينا نفسه يضر حد طبعا لكن الكل بيجتهد وانا شايف احمد بيعمل اللى عليه وبعد كده الناس لها الحريه في انها تدخل او لا بناء على قرار يعود اليها دون تحميل اي احد المسئوليه والكل بيجتهد وربنا يوفق الجميع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedarakiep مشاهدة المشاركة
والله يا جماعه انا لما قلت ان فى فرصة شراء على اليورو دولار وقلت للناس وعرضت وجهة نظرى وقلت ان في ترند صاعد والترند الصاعد ده على شارت اربع ساعات والشمعه ماعرفتش تكسره اكتر من مره واتكون اكتر من شمعه انعكاسيه لو كنت تسمع عنهم هى شمعة الابتلاع الشرائى وشمعة الرجل المشنوق وبعدين يا شباب لو انت مش مقتنع ان الصفقه ممكن تخسر يبقى ماينفعش ليك ان انت تتاجر بالفوركس وبعدين احنا الحمد لله الاسبوع ده الارباح كالاتى:
200 نقطه على المجنون انا حاطط الفرصه ديه والحمد لله كسبت
100 على الباوند دولار للى دخل معايا والحمد لله كسبت
130 نقطه على النيوزلندى سامى اللي كتب الصفقه ديه وماشاء الله عليه
اكتر من 150 نقطه على الدولار كندى دكتور سمسم وربنا يوفقه
واكتر من 100 نقطه على اليورو ين الدكتور اسامه ربنا يرجعه بالسلامه اكدلنا البيع مع اننا كنا في الصفحه اللى قبليها كان شبابا المنتدى بيتناقش هو في فرصه بيع ولا شراء على اليورو ين وقلنا نصبر احسن ونشوف السعر هيرد ولا هيكسر الترند .
الصفقه بتاعة امبارح اليورو دولار خسرت 100 نقطه انا اللى حددت الصفقه ديه
ديه الصفقات بتاعة الاسبوع اللى غاب فيه الدكتور اسامه احسب كده وشوف كده يبقى في مكسب ولا في خساره وابقى رد عليا ؟
وبعدين يا جماعه انا مستغرب على الناس اللي بتتفرج من بعيد والله وتشوف المكاسب من بعيد وتبقى مستنيه خساره واحده علشان تتكلم بالمنظر ده
الحمد لله صافى الارباح الاسبوع ده بعد الخساره 100 نقطه على اليورو دولار حوالى 580 نقطه في سوق صعب واسبوع صعب علينا من غير الدكتور الاسامه
وانا هخرج من الاسبوع ده وانا كلى رضى ان شاء الله
انت بقى عملتلنا ايه ؟؟؟؟؟؟ يعني لا جيبت لينا فرصه حلوه ندخل فيها ولا حاجه؟ بتتفرج من بعيد وبس. حاجه غريبه
وعلى فكره انا والله انا لما كانت بتبقى ادامى فرصه ماكنتش بحب ادخل فيها لوحدى وبقولها على طول في المنتدى علشان كلنا نكسب مش بحب احتفظ بيها لنفسي وبعدين زى مانا قلت يا جماعه عمر ماكانت الورشه ديه بتاعة اصدار بس قرارات بالبيع والشراء دى ورشه للمناقشه يعني تقول انا هدخل هنا بيع او شراء على اساس كذا.... وبعدين انت يا تقتنع بوجهة نظره وتدخل في الصفقه يا متقتنعش بوجهة نظره وماتدخلش فيها.
وبعدين يا جماعه انا قلت مش بحب احط استوب لوز وبقول ان ديه عمليه تقديريه ولازم نعمل حساب للديول علشان كده الستوب لوز بتاعى بيبقى كبير دى وجهة نظرى وانا مقتنع بيها الصراحه واديكم شوفتوا اللى حصل في فرصة اليورو ين شوفتوا السعر طلع اد ايه وبعدين رجع تانى كمل في طريقه
وبعدين الاخ نادر بيقول الترند اللصاعد كان ركيزه واحده انا مش فاهم فين الركيزه الواحده ديه انا بصراحه مش عارف هز فاهم هو بيقول ايه ولا لا؟ لان كان عندنا ترند صاعه على الاربع ساعات وقوى واتكون اكتر من شمعه انعكاسيه عندنا وانا هرفق الصور تانى
اللى مضايقني ان الاسبوع ده كله الحمد لله مفيش غير خساره واحده بس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ والناس اتكلمت بطريقه مش ظريفه
ربنا يوفقنا ويوفقكم وان شاء الله جمعه مباركه

يا احمد ربنا يوفق الجميع ومبروك الارباح و جمعه مباركه ان شاء الله
mohamed-0 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية samy
عضو متميز
الصورة الرمزية samy

samy is on a distinguished road
3223#
17 - 04 - 2009, 11:30 AM
المجنون على الساعه فى سبيله لاختراق ترند صاعد
ممكن هدف سريع من بيع ماركت
و الهدف 145.96
و المتابعه على الاربع ساعات لمن اراد المزيد
samy غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
lionofegypt2020 is on a distinguished road
3224#
17 - 04 - 2009, 11:32 AM
يا شباب عندى سؤال مهم جدا
وانا سعيد بالانضمام ليكم
انا عملت امر شراء فى اليورو دولار عند 1.3136
ودلوقتى المؤشر نازل حتى 1.3064
طيب تتوقعوا الطلوع امتى انا كدة خسران كتير ربنا يستر ؟؟
lionofegypt2020 غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

3225#
17 - 04 - 2009, 11:46 AM
اطلع من الصفقه لان السعر كسر ترند صاعد وممكن والسعر ينزل كمان اكتر من كده
عضو نشيط

3226#
17 - 04 - 2009, 11:53 AM
ماشاء الله عليك يا سامى انا بايدك في صفقة البيع بس نصبر اما نشوف الشمعه الاربع ساعات برده هتقفل على ايه علشان زيادة التاكد لان الشمعه الاربع ساعات برده كسرت الترند وانا كنت قايل من اول الاسبوع لما دخلت في صفقة المجنون ان السعر هيهبط لحد ما يقابل خط مستوى فيبو قوى زى 38.2ساعتاها ممكن يصعد
انا هصبر برده لحد ماشوف شمعه الاربع ساعات هتقفل على ايه ان شاء الله
دى وجهة نظر اللى مش موافق عليها مايدخلهاش
عضو نشيط

3227#
17 - 04 - 2009, 11:56 AM
المجنون
الصور المرفقة
نوع الملف: png 17-04-2009 10-46-25 ص.png‏ (11.5 كيلوبايت, المشاهدات 7)
عضو نشيط

3228#
17 - 04 - 2009, 12:01 PM
انا هدخل بيع من دلوقتي في المجنون 50 نقطه ان شاء الله كل واحد له مطلق الحريه
عضو نشيط

3229#
17 - 04 - 2009, 12:06 PM
الحمد لله يا جماعه مبروك اللى دخل من بعد الشمعه الاربع ساعات ماقفلت اكتر من 60 نقطه حتى الان
الصورة الرمزية الصادق
عضو جديد
الصورة الرمزية الصادق

الصادق is on a distinguished road
3230#
17 - 04 - 2009, 12:08 PM
السلام عليكم
ما شاء الله غرفتكم هذه لاصحاب القلوب القوية
الله يوفقكم دايما
ايه رايكم بنزول اليورو دولار الى 1.3070