• 5:57 مساءاً

•● ۩۞۩ ...... رحـــــــــــــــال.......۩۞۩ ●•

Like Tree1818Likes

عضو جديد

gana-m is on a distinguished road
افتراضي رد: •● ۩۞۩ ...... رحـــــــــــــــال.......۩۞۩ ●•
1021#
11 - 05 - 2012, 04:37 PM
اعذرونى على الرد
انا عمرى ما اتكلمت بالشكل دا
لكن الخساره كبيره جدا ومن الاول عرفتو مش عاوزه مخاطره عاليه
الخساره واصله عندى 7500 دولاااااار
gana-m غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
Marvey is on a distinguished road
1022#
11 - 05 - 2012, 05:15 PM
تسجيل حضور ومتابعة
الي اين وصلتم يا اخواني
احمد ريان likes this.

التوقيع

جميع مشاركاتي لا تمس الواقع بصلة ... واي تشابه بينها وبين الواقع فهي أغرب من الخيال
Marvey غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية فارس الجند
عضو جديد

فارس الجند is on a distinguished road
1023#
11 - 05 - 2012, 06:06 PM
السلام عليكم ورحمة الله
يااخوان اتقوا الله واذكروا الله يذكركم واستغفروه يغفر لكم
لافائده من الصوت بعد فوات الفوت الان لنصبر ونحتسب واي نتيجه ستكون بقدر الله
وبعد الخروج من الصفقة نتدارس الاخطاء وليس من الحكمه والعقل الحديث عن اخطاء الان . كل المطلوب الان وذكرته اكثر من مره وللاسف لم يتجاوب احد معي ان نستغل تحرك السعر في كل اتجاه الاسترالي قاعد يطلع وينزل كل يوم من 30 الى 70 نقطة يعني لو عملنا كام عملية بيع بعد كل دعم ينكسر نستفاد ونزيد الرصيد ليتحمل اكثر
هذا كل المطلوب مناقشته اما غير ذلك ليس وقته يااخوان
وبارك الله في الجميع

التوقيع

فارس الجند غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

Shalama is on a distinguished road
1024#
11 - 05 - 2012, 06:49 PM
انا مش زعلان و كفايه انى خضت التجربه,,,,,

كان فى واحد اسمه (مكرم) من اللى بدأ الرحله من الاول قبل ما ندخل بورصات و اتعرفت عليه من الرحله كان مره بيحكى قصه بجد عجبتنى جداااا

القصه كانت بتقول ان كان فيه كنز ( مليون دولار) والكنز ده علشان تجيبه لازم تعمل رحله (رحال)و فى الرحله دى هتقابل فيها ناس (اعضاء الرحله) المهم فى نهايه الرحله علشان مطولش عليكو اكتشف ان الكنز هو الناس اللى اتعرف عليهم فى الرحله

بجد فى ناس اتعرفت عليهم خلال الرحله كانو هديه من عند ربنا انى اتعرفت عليهم و لا فلوس الدنيا كلها كانت هتورينى ناس زى دى و بجد كلام من قلبى مش كلام فى الهوى

التوقيع

شلمه ابو الشلمات لا بورصه تهم و لا فوركس تلم
Shalama غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

معاك يالانتحاري is on a distinguished road
1025#
11 - 05 - 2012, 06:58 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Shalama مشاهدة المشاركة

كان فى واحد اسمه (مكرم) من اللى بدأ الرحله من الاول قبل ما ندخل بورصات و اتعرفت عليه من الرحله كان مره بيحكى قصه بجد عجبتنى جداااا

القصه كانت بتقول ان كان فيه كنز ( مليون دولار) والكنز ده علشان تجيبه لازم تعمل رحله (رحال)و فى الرحله دى هتقابل فيها ناس (اعضاء الرحله) المهم فى نهايه الرحله علشان مطولش عليكو اكتشف ان الكنز هو الناس اللى اتعرف عليهم فى الرحله

بجد فى ناس اتعرفت عليهم خلال الرحله كانو هديه من عند ربنا انى اتعرفت عليهم و لا فلوس الدنيا كلها كانت هتورينى ناس زى دى و بجد كلام من قلبى مش كلام فى الهوى

انت هاذا هو المطلوب ياأخوان

اعزائي اعضاء الرحلة فالبدايه انا لست عضو فالرحله لكن ما يميز رحلتكم عن اي رحله اخرى هو روح الجماعه فأستمروا ببركه الله ونسأل من الله التوفيق

يجب ان تعرفوا ان الرحله محفوفه بالمخاطر فألتزموا بتعليمات الكابتن رحال وطاقمه الخبراء نتمنى لكم رحله سعيده

ابو الشلم بعد سنتين ان شاء الله انتظر منك انت بالذات عزيمه المليون بس ها لاتنسى التذكره ههههههههه
معاك يالانتحاري غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

medoram is on a distinguished road
1026#
11 - 05 - 2012, 06:58 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Shalama مشاهدة المشاركة

حاليا الكلام ده مينفعش ابدا لانو الناس خسراانة فعلا و خسرانة كثيير و كفاية الاخت اللي خاسرة حاليا اكثر من 7500 دولار و الحساب 10.000 دولار ,, اين ادارة راس المال التي تحدثتم عنها ؟؟؟؟!!!!
انا مش متابع و لم ادخل ولا صفقة واحدة معكم لكن الناس تخسر اموالها بصفقات دون استوب و مش عارفين ابدا وين راح يتوقف السعر و كل ما نزل تبريد و تبريد وتيجي تقولي معرفة الناس ؟؟ مش عايز اتعرف على حد ,,
الله المستعان وربنا يكون في عونكم

التوقيع

اللَهُمَّ إِنِّي أُشْهِدُكَ وَأُشْهِدُ مَلَائِكَتكَ وَحَمَلَةَ عَرْشِكَ وَأُشْهِدُ مَنْ فَي السَّمَاوَاتِ وَمَنْ فِي الأَرْضِ أَنَّكَ أَنْتَ الله لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ وَحْدَكَ لا شَرِيكَ لَكَ وَأَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُكَ وَرَسُولُك

هل تعاني من الهموم ؟ تفضل هذا المقطع

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]

medoram غير متواجد حالياً  
عضو جديد

فارس الجند is on a distinguished road
1027#
11 - 05 - 2012, 07:32 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medoram مشاهدة المشاركة
حاليا الكلام ده مينفعش ابدا لانو الناس خسراانة فعلا و خسرانة كثيير و كفاية الاخت اللي خاسرة حاليا اكثر من 7500 دولار و الحساب 10.000 دولار ,, اين ادارة راس المال التي تحدثتم عنها ؟؟؟؟!!!!
انا مش متابع و لم ادخل ولا صفقة واحدة معكم لكن الناس تخسر اموالها بصفقات دون استوب و مش عارفين ابدا وين راح يتوقف السعر و كل ما نزل تبريد و تبريد وتيجي تقولي معرفة الناس ؟؟ مش عايز اتعرف على حد ,,
الله المستعان وربنا يكون في عونكم
اترك الناس الخسرانه تتكلم بلسان حالها ولاداعي للانابه عن احد بارك الله فيك
العمل وفق استراتيجية لها شروط ومن شروطها التبريد ومن دخل عليها يعلم ذلك جيدا
وانا عن نفسي دخلت اكثر من صفقة على حسابي الحقيقي وكثير من الاخوان دخلوا ايضا قبل صفقة الاسترالي بهذه الاستراتيجية وربحت وربحوا ولله الحمد فقط الملاحظه على نسبة الدخول وحجم العقود اما الاستراتيجية فلاغبار عليها. وياليت ياشباب ان من اراد ان يقول فليقل خيرا . ومثل ماهللنا وباركنا في الارباح الماضية نتكلم بمايرضي الله ان حدثت خساره واكيد الي داخل قرا اول صفحه وقبل شروطها وقبل مبدا التبريد والعمل بدون استوب وطالما قبل فهو اشترط على نفسه والمسلمين عند شروطهم

التوقيع

فارس الجند غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

Shalama is on a distinguished road
1028#
11 - 05 - 2012, 07:36 PM
انا مبكلمش الشخصيات اللى زيك يا medoram انا بكلم ناس انا كسبت معرفتهم اللى اكيد انت مش منهم انا مبتكلمش على الصفقه و لا الرحله يا نجم

التوقيع

شلمه ابو الشلمات لا بورصه تهم و لا فوركس تلم
Shalama غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

medoram is on a distinguished road
1029#
11 - 05 - 2012, 07:48 PM
ردودكم حلوة ما شاء الله

التوقيع

اللَهُمَّ إِنِّي أُشْهِدُكَ وَأُشْهِدُ مَلَائِكَتكَ وَحَمَلَةَ عَرْشِكَ وَأُشْهِدُ مَنْ فَي السَّمَاوَاتِ وَمَنْ فِي الأَرْضِ أَنَّكَ أَنْتَ الله لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ وَحْدَكَ لا شَرِيكَ لَكَ وَأَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُكَ وَرَسُولُك

هل تعاني من الهموم ؟ تفضل هذا المقطع

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]

medoram غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

معاك يالانتحاري is on a distinguished road
1030#
11 - 05 - 2012, 07:49 PM
انته الاحلى
معاك يالانتحاري غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام