
رد: 600 نقطه علي الباوند ين
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RS1
لا يا اخي الله يعينك
بس سؤال صغير ليه سايبه يعكس 1800 نقطه؟؟ وكنت شاريه من كم؟
انا بايع المجنون من 128.00 و 129.80 واليورو ين بيع ايضا من 102.85 و 103.85
منذ بدايه الصعود في 14/11 وكنت باعمل هيدج خلال الصعود لكن كل ما افكه يطلع تاني حتي تآكل الرصيد وتوقفت عن التداول 10 ايام حفاظا علي الحساب حتي اودعت 300 دولار وبرضه الاسبوع الماضي ضيع 150 دولار ، والآن هيدج كامل مع وضع وقف خساره لصفقات الشراء تحت سعر الدخول ب 10 نقاط لأني استفدت منها مره من اسبوعين وضيعهم برضه ، وننتظر الفرصه المناسبه لفك الهيدج تدريجي في حاله استمرار الصعود.
معلش دوشتك
وبالتوفيق