• 8:23 صباحاً
logo




استفسار يااحبائى

إضافة رد
Like Tree4Likes
  • 1 Post By احمد ريان
  • 1 Post By احمد ريان
  • 1 Post By Haithem Hussien
  • 1 Post By احمد ريان

عضو جديد
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المشاركات: 76
معدل تقييم المستوى: 0
amr2442230 is on a distinguished road
14 - 02 - 2013, 11:21 PM
  #1
amr2442230 غير متواجد حالياً  
افتراضي استفسار يااحبائى
المنتدى المحترم انا عارف ان اسئلتى كترت بس هييجى اليوم اللى باذن الله اللى هجاوب على الاسئله
(فكما تدين تدان)
استفسارى.............................
هل الحواله البنكيه
هى الحواله المصرفيه
ولو مش هى فاايه الفرق
رد مع اقتباس


الصورة الرمزية احمد ريان
مشرف سابق
الصورة الرمزية احمد ريان
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
الدولة: بلاد الله
المشاركات: 26,808
معدل تقييم المستوى: 35
احمد ريان will become famous soon enough
افتراضي رد: استفسار يااحبائى
2#
14 - 02 - 2013, 11:30 PM
بنك كلمه اجنبيه معناها بالعربى مصرف
1=1
kalosha2 likes this.
احمد ريان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المشاركات: 76
معدل تقييم المستوى: 0
amr2442230 is on a distinguished road
افتراضي رد: استفسار يااحبائى
4#
14 - 02 - 2013, 11:34 PM
صورة عن كشف حساب بنكي ( غير مسحوبة من النت) باسمك و عليه عنوانك لا تزيد مدته 6 أشهر من تاريخ الارسال)))))
هذه الرساله جاتلى من اف اكس سولوشن
انا مش معى كشف حساب بنكى هل لما اعمل حواله بنكيه هيعطونى كشف حساب بنكى
طيب واذا لم يعطونى كيففيه عمل حساب بنكى
وشكرا على الاجابات
amr2442230 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية Haithem Hussien
مضارب شرس
الصورة الرمزية Haithem Hussien
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: Alex
المشاركات: 9,321
معدل تقييم المستوى: 21
Haithem Hussien is on a distinguished road
افتراضي رد: استفسار يااحبائى
5#
14 - 02 - 2013, 11:37 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr2442230 مشاهدة المشاركة
صورة عن كشف حساب بنكي ( غير مسحوبة من النت) باسمك و عليه عنوانك لا تزيد مدته 6 أشهر من تاريخ الارسال)))))
هذه الرساله جاتلى من اف اكس سولوشن
انا مش معى كشف حساب بنكى هل لما اعمل حواله بنكيه هيعطونى كشف حساب بنكى
طيب واذا لم يعطونى كيففيه عمل حساب بنكى
وشكرا على الاجابات
لو لك حساب في البنك هتطلب كشف حساب بحوالي 40 جنيه

او تستني لما البنك يرسله لك لو مش مستعجل علي ارساله وفتح حساب

التوقيع

" لا تفرح بما آتاك ولا تحزن علي ما فاتك "

سبحان الله وبحمده ،،،، سبحان الله العظيم
Haithem Hussien غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المشاركات: 427
معدل تقييم المستوى: 8
king usd is on a distinguished road
افتراضي رد: استفسار يااحبائى
6#
15 - 02 - 2013, 12:25 AM
أخي أنصحك أن تتريث بدخولك للمحرقه ...

يجب أن تبدأ بالقراءة حول المعلومات البنكية ... ومن ثم تقرأ عن سوق الفوركس ... ومن ثم تفتح حساب ديمو .... وبعد أن تحقق أرباح بنسبة 70% من اجمالي الصفقات .. تصلي استخارة وتتوكل على الله ...

المثل يقول ( المقيس قبل الغطيس )
king usd غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية احمد ريان
مشرف سابق
الصورة الرمزية احمد ريان
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
الدولة: بلاد الله
المشاركات: 26,808
معدل تقييم المستوى: 35
احمد ريان will become famous soon enough
افتراضي رد: استفسار يااحبائى
7#
15 - 02 - 2013, 12:42 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Haithem Hussien مشاهدة المشاركة
لو لك حساب في البنك هتطلب كشف حساب بحوالي 40 جنيه

او تستني لما البنك يرسله لك لو مش مستعجل علي ارساله وفتح حساب
ليه يا عم هما 5 جنيه بس
Haithem Hussien likes this.
احمد ريان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية Haithem Hussien
مضارب شرس
الصورة الرمزية Haithem Hussien
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: Alex
المشاركات: 9,321
معدل تقييم المستوى: 21
Haithem Hussien is on a distinguished road
افتراضي رد: استفسار يااحبائى
8#
15 - 02 - 2013, 01:41 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريان. مشاهدة المشاركة
ليه يا عم هما 5 جنيه بس
ياراجل مرة سألت في البنك الاهلي طلع 40

5 جنيه كويسة برضو هههههههههه
احمد ريان likes this.

التوقيع

" لا تفرح بما آتاك ولا تحزن علي ما فاتك "

سبحان الله وبحمده ،،،، سبحان الله العظيم
Haithem Hussien غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية احمد ريان
مشرف سابق
الصورة الرمزية احمد ريان
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
الدولة: بلاد الله
المشاركات: 26,808
معدل تقييم المستوى: 35
احمد ريان will become famous soon enough
افتراضي رد: استفسار يااحبائى
9#
15 - 02 - 2013, 01:57 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Haithem Hussien مشاهدة المشاركة
ياراجل مرة سألت في البنك الاهلي طلع 40

5 جنيه كويسة برضو هههههههههه
فى البنك الاهلى المصرى لو طلبتها ب 5 جنيه
وهما رخامه كده بيبعتو كشف حساب كل 3 شهور
Haithem Hussien likes this.
احمد ريان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


إضافة رد

أدوات الموضوع


جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
استفسار 7 النمر الفضي منتدى تداول العملات العام 2 18 - 04 - 2011 12:52 AM
استفسار هام جدا طرش البحر منتدى تداول العملات العام 12 17 - 04 - 2011 09:53 PM


08:23 AM