• 2:59 صباحاً

شاهد نصب شركه ويندسور

Like Tree5Likes

عضو برونزي

خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
قناص ألفرص is on a distinguished road
افتراضي رد: شاهد نصب شركه ويندسور
11#
20 - 09 - 2013, 03:42 AM
معوض بكل خير ياطيب

التوقيع

اللهم صل على محمد وآل محمد الطيبين الطاهرين
قناص ألفرص غير متواجد حالياً  

عضو فـعّـال

هيثم احمد is on a distinguished road
12#
20 - 09 - 2013, 01:27 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص ألفرص مشاهدة المشاركة
معوض بكل خير ياطيب
تسلم حبيبى ربنا يخليك
هيثم احمد غير متواجد حالياً  
عضو جديد

ayser is on a distinguished road
13#
20 - 09 - 2013, 01:57 PM
اخي هل حسابك من نوع ديناميك طبعا انا اشتركت مع وندسور من شهرين بحساب من نوع دينامك وحصل معاي نفس الشي انهم بيرفعوا السبرد فجاة بحيث اربح 10 نقاط مثلا والاقي صفه خسرانه بكلمهم يقولوا السبرد ارتفع من البنك خاصتا وقت التهديج وطبعا كنت مصورها للصفقات عشان افضحهم بالمنتديات لكن اتصلت بهم وعالجوا المشكله وبعدها مسحت الصور نصيحه اخي اترك ويندسور عن تجربه
ayser غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

14#
20 - 09 - 2013, 02:25 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayser مشاهدة المشاركة
اخي هل حسابك من نوع ديناميك طبعا انا اشتركت مع وندسور من شهرين بحساب من نوع دينامك وحصل معاي نفس الشي انهم بيرفعوا السبرد فجاة بحيث اربح 10 نقاط مثلا والاقي صفه خسرانه بكلمهم يقولوا السبرد ارتفع من البنك خاصتا وقت التهديج وطبعا كنت مصورها للصفقات عشان افضحهم بالمنتديات لكن اتصلت بهم وعالجوا المشكله وبعدها مسحت الصور نصيحه اخي اترك ويندسور عن تجربه
نعم اخى انا حسابى ديناميك وغير الاسبريد الذى يرتفع انا مشفتش شركه تغلق عقود رابحه على خساره ومشفتش شركه يكون فى حسابك فرى مارجن تقوم هيا بمرجنه الحساب واغلاق العقود على خساره بل وتزوير statement ده غير حضرتك لو هتلاحظ بالذات لو بتشتغل سكالبينج هناك مايسمونه المارك اب وهذه اكبر طرق النصب بتاعتهم حيث فى كل صفقه بيخدو اكتر من نقطه فى النهايه غير الاسبريد ايلى بتفتحه فى اول الصفقه ولما تيجى تكلمهم يقوللك المارك اب مش بيزيد عن 0.4 مع ان والله بيعدى النقطه انا اخى اوقفت التعامل معهم ومنهم لله
موقوف

Star-FX is on a distinguished road
15#
22 - 09 - 2013, 04:10 PM
السلام عليكم
اولا ربنا يعوض عليك يا اخى بربح اكتر و افضل ان شاء الله
ثانيا و ارجو من الاداره الا تحذف ما ساقوله
المستخدميين العرب بقوا ملطشه لكل الشركات اللى بتقول على نفسها كبيره نصب و سرقه و تلاعب عينى عينك و اذا فكرت تشتكى محدش هيعبرك و لو ردوا عليك بتكون ردود سخيفه و تحرق الدم و تؤكد انهم نصابيين و المشكله انك لو دخلت المنتديات الاجنبيه ستجد الشكاوى من نفس الشركات قليله و دائما فى ردود عمليه و مقنعه من مندوبى الشركات و احيانا يتم تعويض العميل اما المستخدميين العرب فلا يتم تعويضهم تحت اى ظرف ولا باى طريقه واتحدى شخص يقول انه تم تعويضه نا او فى اى منتدى عربى اخر وللاسف النصب وصل لشركات تدعى انها كبيره مثل اف اكس سوليوشن و اف اكس دى دى ولى مع الاثنين تجارب شخصيه و اليوم ويندسور و طبعا اكسنس المشكلهان فى شركات نصابه و احنا عارفيين انها نصابه اما دلوقتى فكل من كنا نعتبرهم شركات كبيره و محترمه اصبحوا اكثر نصبا
Star-FX غير متواجد حالياً  
عضو جديد

hussien3003 is on a distinguished road
16#
22 - 09 - 2013, 09:08 PM
المضحك انه المشرفين نفسهم يقلك الله يعوض عليك مع انهم عارفين الاعلانات اللي مغرقين فيها المنتديات هي لشركات كبيرة وعريقة ومسجله وقمة في النصب والسرقة علي العرب ..كأنه صار امر واقع لو اتنصب علينا يقلك يلا معوضين حبيبي عشان احنا لاقيين فلوسنا في الشارع .. ياريت اعرف كيف يتم الشكوي لهذه الهيئات كان دليتك اخوي لكن للاسف تعودنا يتنصب علينا ونضل ساكتين ..
هذه مواقع الهيئات لا اعرف كيف يتم الشكوي اخوي لعل وعسي حد يدلك
تراخيص دولية معروفة وقوية -
* ترخيص MFSA وهو ترخيص من مالطا [عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ] وهو ترخيص اوروبي معترف به بكل اوروبا
* ترخيص CYSEC وهو ترخيص من قبرص [عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ] وهو ترخيص اوروبي معترف به بكل اوروبا
* ترخيص FSA وهو ترخيص بريطاني Financial Services Authority
* ترخيص NFA وهو ترخيص امريكي NFA - National Futures Association ترخيص يهم المستثمر الامريكي اغلب الضن .
هيثم احمد and Star-FX like this.
hussien3003 غير متواجد حالياً  
عضو متألـّق

حســــــون ™ is on a distinguished road
17#
22 - 09 - 2013, 10:20 PM
ابعد عن القبرصي و غنيله
حســــــون ™ غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

18#
03 - 10 - 2013, 04:49 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien3003 مشاهدة المشاركة
المضحك انه المشرفين نفسهم يقلك الله يعوض عليك مع انهم عارفين الاعلانات اللي مغرقين فيها المنتديات هي لشركات كبيرة وعريقة ومسجله وقمة في النصب والسرقة علي العرب ..كأنه صار امر واقع لو اتنصب علينا يقلك يلا معوضين حبيبي عشان احنا لاقيين فلوسنا في الشارع .. ياريت اعرف كيف يتم الشكوي لهذه الهيئات كان دليتك اخوي لكن للاسف تعودنا يتنصب علينا ونضل ساكتين ..
هذه مواقع الهيئات لا اعرف كيف يتم الشكوي اخوي لعل وعسي حد يدلك
تراخيص دولية معروفة وقوية -
* ترخيص MFSA وهو ترخيص من مالطا http://www.mfsa.com.mt وهو ترخيص اوروبي معترف به بكل اوروبا
* ترخيص CYSEC وهو ترخيص من قبرص http://www.cysec.gov.cy وهو ترخيص اوروبي معترف به بكل اوروبا
* ترخيص FSA وهو ترخيص بريطاني Financial Services Authority
* ترخيص NFA وهو ترخيص امريكي NFA - National Futures Association ترخيص يهم المستثمر الامريكي اغلب الضن .
اخى اشكرك انا راسلت mfsa ولكن الموقع الثانى باليونانى ولم استطع مراسلتهم جزاك الله خيرا لمشاركتك الغاليه
عضو جديد

fady_younan is on a distinguished road
19#
19 - 02 - 2014, 05:39 PM
http://forum.borsaat.com/t628669.html
fady_younan غير متواجد حالياً  
عضو جديد

fady_younan is on a distinguished road
20#