• 5:18 مساءاً
logo



فيضان الايشيموكو

إضافة رد
Like Tree21Likes

الصورة الرمزية hakim sahraoui
عضو برونزي
الصورة الرمزية hakim sahraoui
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
الدولة: الحزائر
المشاركات: 2,122
خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 10
hakim sahraoui is on a distinguished road
افتراضي رد: فيضان الايشيموكو
11#
07 - 03 - 2014, 06:22 PM
المقياس الغربي في القركس ليس مقياس اخي لان الفركس ليس تقنيات والات متطورة بل هو فكر وسياسة

التوقيع

﴿فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا (10) يُرْسِلِ السَّمَاءَ عَلَيْكُمْ مِدْرَارًا (11) وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِينَ وَيَجْعَلْ لَكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَلْ لَكُمْ أَنْهَارًا﴾ [نوح: 10-12]،
hakim sahraoui غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2013
المشاركات: 19
معدل تقييم المستوى: 0
mokhalaf is on a distinguished road
افتراضي رد: فيضان الايشيموكو
12#
03 - 04 - 2014, 09:24 PM
السلام عليكم..
واضح ان حضرتك جربت تعمل به ولن يعطيك شئ مربح.
معزره العيب فى حضرتك وليس النظام لأنه فعلآ نظام وليس مؤشر.
وصدقنى حضرتك لو أتقنته تلاقيه أشد وأربح شئ فى التجاره.
هو فعلآ صعب لم لايعلمه.
لكن أضم صوتى لصوت الأخ اللى نصحك بالسحابه.
تقدر تجرب السحابه فقط وشوف الدعوم والمقاومات كيف تتفاعل معها.
ولك أكبر موضوعين فيديوهات عن النظام.
أشهرهم الأستاذ محمد عبد الرحمن والستاذ خالد (خلوووود أسمه بارابيا).
mokhalaf غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Sep 2013
المشاركات: 116
معدل تقييم المستوى: 5
أبوبكار is on a distinguished road
افتراضي رد: فيضان الايشيموكو
13#
31 - 05 - 2014, 11:00 PM
الايشموكو غنى عن التعريف
أبوبكار غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
الدولة: مصر
العمر: 42
المشاركات: 206
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 10
ابو عنتر2 is on a distinguished road
افتراضي رد: فيضان الايشيموكو
14#
05 - 06 - 2014, 05:44 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة master3838 مشاهدة المشاركة
فيضان الايشيموكو يجتاح المنتديات العربيه

هى دى الكلمه المعبره عن الوضع الحالى الجميع فى المنتديات العربيه يتحدث عن قوة و سحر الايشيموكو و كيف انه نظام رهيب ولا تدخل اى منتدى عربى الا و تجد 30 او 40 موضوع بيتكلموا عن الايشيموكو و عن قوته و لكن ممكن نقف لحظه للتفكير

انا استخدمت النظام ده لفتره قليله بصراحه سىء جدا و بعده استخدمت استراتيجية الترند المكسور و بصراحه الاستراتيجيه افضل 1000 مره

تانى حاجه انا بدخل منتديات اجنبى و مواقع تحليلات و مواقع شركات فوركس و بشوف تحليلاتهم و لم اجد اى شخص او محلل فى منتدى او موقع او شركه يستخدم الايشموكو فهل احنا العرب اللى قدرنا نفك و نعرف اسرار هذا النظام الرهيب و العالم كله مقدرش

انا لا اهاجم اى احد بس لاحظت ان الاهتمام به اصبح اكبر من اللازم فى المنتديات العربيه مع تجاهل و عدم وجود تام فى المنتديات و المواقع الغربيه سواء انجليزى ولا روسى

يا ريت لو انا غلطان حد يوضح لى انا غلطان فى ايه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته خير الكلام ما قل ودل
1المثل بيقول اسئل مجرب انا جربت كل شىء يا مان
2 انا عشت فى كندا وتزوجت منهم وتعملت مع اناس من مختلف الجنسيات الغربية ولاوربية والاسياوية والعربية وجميع الاديان نحن العرب اذكى منهم كثـيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر الناس ولا تنسى ان جميع الاديان نزلت هنا فى الشرق ثم يأخزها الغرب ويترجمها ويدعى بأنه هو المبتكر صدقنى يا مان كل من يحلل ونصائح هى من بعد الاشكيمو هل الموشر من الاخر يامان انا لزلت اتعلم وخليك فاكر الامام الشافعى رحمه الله بيقولك ايه شكوت إلى وكيع سوء حفظي فأرشدني إلى ترك المعاصي وأخبرني بأن العلم نور ونور الله لا يُهدى لعاصي ركز فى الكلام ده وتقيد بما تعلمت انا ماذلت اتعلم
الاشكيمو اسطورة من الاساطير تقبل احترامى لشخصكم
hakim sahraoui likes this.
ابو عنتر2 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس

إضافة رد

أدوات الموضوع


جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
سحر الايشيموكو مضارب طموح منتدى تداول العملات العام 554 19 - 04 - 2016 01:14 AM
كتاب لعشاق الايشيموكو Star-FX منتدى تداول العملات العام 9 31 - 05 - 2014 10:54 PM
ملاحظات على الايشيموكو مضارب طموح منتدى تداول العملات العام 13 07 - 11 - 2013 09:11 AM


05:18 PM