• 5:30 مساءاً




سكالبينج سوينج...

إضافة رد
Like Tree1Likes

أدوات الموضوع
مضارب شرس
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
المشاركات: 1,018
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
ahmadforex is on a distinguished road
افتراضي رد: سكالبينج سوينج...
301#
15 - 11 - 2009, 03:53 PM
بعتذر للجميع عن عدم المتابعه و لكن الدراسة بدات و الوقت قصير جدا للمتابعه والمزاكرة و الجامعه و طبعا اتمني الجميع متابعه الموضوع و الطريقة لاني بعتبرها مهمة جدا بالذات في اوقات التذبذب ده لان اللي بيكسر التذبذب هوه الاخبار القوية و علشان كده اتمني الاهتمام بالفكرة حتي في غيابي لان نجاح الفكرة مش بس من اللي فكر فيها و لكن من اللي نفذها و فكر في تطويرها و اتمني اني اكون عملت اللي عليا في طرح الفكرة و انتوا اعملوا اللي عليكوا في التجربة و التطوير و ان شاء الله احاول ارجع اتابع معاكم و اسف مرة اخري
ahmadforex غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس

الصورة الرمزية ahmedssdd
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية ahmedssdd
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الدولة: Egypt
المشاركات: 747
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 18
ahmedssdd is on a distinguished road
افتراضي رد: سكالبينج سوينج...
302#
15 - 11 - 2009, 04:07 PM
ربنا يوفقك اخي في دراستك
وجزاك الله خيرا عن طريقتك وهي فعلا طريقة مربحة
وان شاء الله نتابعها في غيابك
ahmedssdd غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية محمد علي نوارج
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية محمد علي نوارج
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: مصر - دمياط - رأس البر
العمر: 37
المشاركات: 1,861
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى: 18
محمد علي نوارج is on a distinguished road
افتراضي رد: سكالبينج سوينج...
303#
15 - 11 - 2009, 06:09 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadforex مشاهدة المشاركة
بعتذر للجميع عن عدم المتابعه و لكن الدراسة بدات و الوقت قصير جدا للمتابعه والمزاكرة و الجامعه و طبعا اتمني الجميع متابعه الموضوع و الطريقة لاني بعتبرها مهمة جدا بالذات في اوقات التذبذب ده لان اللي بيكسر التذبذب هوه الاخبار القوية و علشان كده اتمني الاهتمام بالفكرة حتي في غيابي لان نجاح الفكرة مش بس من اللي فكر فيها و لكن من اللي نفذها و فكر في تطويرها و اتمني اني اكون عملت اللي عليا في طرح الفكرة و انتوا اعملوا اللي عليكوا في التجربة و التطوير و ان شاء الله احاول ارجع اتابع معاكم و اسف مرة اخري
والله واحشنا يا أحمد

ويا رب ترجعلنا بالسلامة

وتتابع الفرص بنفسك

.....

التوقيع

" ضاقت فلما استحكمت حلقاتها فرجت وكنت أظنها لا تفرج "

..**.. إفعل دائماً ما يمليه عليك ضميرك ..**..

---= لا تنتظر شكراً من أحد على عمل عملته .. ولكن يكفيك أن تكون راضٍ عن نفسك =---

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
محمد علي نوارج غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية dr_hany0
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية dr_hany0
 
تاريخ التسجيل: Aug 2009
المشاركات: 1,259
معدل تقييم المستوى: 18
dr_hany0 is on a distinguished road
افتراضي رد: سكالبينج سوينج...
304#
15 - 11 - 2009, 08:04 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadforex مشاهدة المشاركة
بعتذر للجميع عن عدم المتابعه و لكن الدراسة بدات و الوقت قصير جدا للمتابعه والمزاكرة و الجامعه و طبعا اتمني الجميع متابعه الموضوع و الطريقة لاني بعتبرها مهمة جدا بالذات في اوقات التذبذب ده لان اللي بيكسر التذبذب هوه الاخبار القوية و علشان كده اتمني الاهتمام بالفكرة حتي في غيابي لان نجاح الفكرة مش بس من اللي فكر فيها و لكن من اللي نفذها و فكر في تطويرها و اتمني اني اكون عملت اللي عليا في طرح الفكرة و انتوا اعملوا اللي عليكوا في التجربة و التطوير و ان شاء الله احاول ارجع اتابع معاكم و اسف مرة اخري
ربنا معاك ويوفقك في مذاكرتك وجامعتك وتخلصها وتطلع اول الدفعه كمان - وان شاء الله نحاول نتابع الطريقه حسب المستطاع والله غالب
ودي وتقديري
dr_hany0 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
مضارب شرس
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
المشاركات: 1,018
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
ahmadforex is on a distinguished road
افتراضي رد: سكالبينج سوينج...
305#
04 - 12 - 2009, 05:11 PM
لكل اللي تابعوا الطريقة كان انهارده يوم ممتاز للاخبار علي الدولار و الاخبار كانت ايجابية و عملت صعود رهيب في ربع ساعه و اتمني يكون حد استفاد من الطريقة لاني الصراحة اول ماشفت منظر السووق عرفت ان كان فيه خبر و اتمنيت ان حد يكون استفاد منه

بالتوفيق دائما
ahmadforex غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو ابراهيم
نائب المدير العام
الصورة الرمزية عمرو ابراهيم
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
الدولة: في قلب من احب
المشاركات: 25,781
خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 43
عمرو ابراهيم is on a distinguished road
افتراضي رد: سكالبينج سوينج...
306#
17 - 12 - 2009, 01:33 PM
ان شاء الله بنتظر عودتك اخوي احمد
وهناك اخبار هامه اليوم ومنهم اعانة البطاله الامريكية
عمرو ابراهيم غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 120
معدل تقييم المستوى: 17
HanyAbda is on a distinguished road
افتراضي رد: سكالبينج سوينج...
307#
14 - 02 - 2010, 12:04 PM
السلام عليكم يا جماعة
يا ريت تكملوا ان شاء الله
HanyAbda غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
المشاركات: 47
معدل تقييم المستوى: 0
faris is on a distinguished road
افتراضي رد: سكالبينج سوينج...
308#
14 - 02 - 2010, 07:03 PM
ورشه اكثر من رائعه ولاهميتها ارجو من الاخوه المتابعه
faris غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Oct 2013
المشاركات: 4
معدل تقييم المستوى: 0
MohammedAlshaqhaa is on a distinguished road
افتراضي رد: سكالبينج سوينج...
309#
13 - 10 - 2013, 03:32 AM
الفكرة عجبتني وراح اطبقها على صفقات صغيرة
MohammedAlshaqhaa غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية jalal 81
عضو جديد
الصورة الرمزية jalal 81
 
تاريخ التسجيل: Oct 2014
الدولة: العراق
العمر: 44
المشاركات: 40
خبرة السوق: أقل من 6 شهور
معدل تقييم المستوى: 0
jalal 81 is on a distinguished road
افتراضي رد: سكالبينج سوينج...
310#
25 - 10 - 2014, 10:44 PM
فكره معقوله جدا
jalal 81 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
سوينج, سكالبينج



جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
حد عندة طريقة سكالبينج egypto منتدى تداول العملات العام 18 25 - 11 - 2009 10:06 AM
سوينج على الماشي kareemmalki منتدى تداول العملات العام 19 27 - 02 - 2009 07:08 PM


05:30 PM