تاريخ التسجيل: Mar 2009
المشاركات: 1,018
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى:
19

رد: سكالبينج سوينج...
بعتذر للجميع عن عدم المتابعه و لكن الدراسة بدات و الوقت قصير جدا للمتابعه والمزاكرة و الجامعه و طبعا اتمني الجميع متابعه الموضوع و الطريقة لاني بعتبرها مهمة جدا بالذات في اوقات التذبذب ده لان اللي بيكسر التذبذب هوه الاخبار القوية و علشان كده اتمني الاهتمام بالفكرة حتي في غيابي لان نجاح الفكرة مش بس من اللي فكر فيها و لكن من اللي نفذها و فكر في تطويرها و اتمني اني اكون عملت اللي عليا في طرح الفكرة و انتوا اعملوا اللي عليكوا في التجربة و التطوير و ان شاء الله احاول ارجع اتابع معاكم و اسف مرة اخري