
رد: استاذ سمير لو سمحت اضافة بسيطة على اكسبيرت
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem2025
استاذ سمير لو سمحت اضافة بسيطة على اكسبيرت
بس اريد اضيف خاصية ترو او فللس فى الاعدادات ان الاكسبيرت اول مايوصل لكل 70 دولار ربح صافى يغلق اى صفقات مفتوحة ويبدا يشتغل من جديد لوحده وهكدا
الاضافة الثانية اريد تغيير عامل المضاعفات فيه وجعلها 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6. 7 . 8 . 9 ...
السلام عليكم
تم اضافة الوين دولار كما طلبت تستطيع التحكم فيه كما تشاء
الربح بعملة الدولار
موضوع المضاعفات
صعب عمله على هذه النسخه من الاكسبيرت
تحياتى لك