اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3daM
اعتقد ان الباوند نيوزلندي هابط
انا بايع من
2.0815 هدفي 50نقطه ان شاء الله يحققها
فرصه جيده بعد ان ظهرت اشارتين متعاكسة على الماكد فريم4ساعات ونزلت شمعه هابطه
نقول يارب تتحقق
يالبيه لو طار السعر الى 2.0750
يارب يطير ويفكني شره