• 9:12 مساءاً

•● ۩۞۩ ...... رحـــــــــــــــال.......۩۞۩ ●•

Like Tree1818Likes

عضو نشيط جدا

medoram is on a distinguished road
افتراضي رد: •● ۩۞۩ ...... رحـــــــــــــــال.......۩۞۩ ●•
1051#
12 - 05 - 2012, 02:48 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نورا . مشاهدة المشاركة
لا اله الا الله اللى بيقول كلمه حق اصبح اخلاقه هابطه
دلوقتى المطلوب غلق الصفقات بـ50% خساره ياااااااااااااااااه بمنتهى السهوله كده

عموما ربنا يعوض علينا .. بس فيه حاجه حبيت ابينها للناس ومش واخدين بالهم منها
ان الكشف اللى الاستاذ ريان حطه فى المنتدى مش بتاعه وده اللى كتبته الاخت جنا
ولو ركزتوا شويه فى الكشف هتلاقو فيه صفقه للنيوزلاندى يعنى مش تبع الرحله اصلا

وارجو ان تتقى الله حتى يخرجنا من هذه الازمه على خير
يا ادارة برجاء عدم حذف مشاركاتي وقد قمتم الى الان بحذفها كلها تقريبا ,, هل لاني اقول الحق ؟
انا هنا لست لكي اوقف الموضوع و لا التخريب ,, لا ابدا و الله
و لكن ان الموضوع يتحول الى ادارة حسابات و اللي يدير الحساب قاعد يدخل بعقود كبيرة وكانه يتدرب في الديمو على استراتيجية المضاربة الحادة ويتسبب بخسارة كبيرة لصاحب الحساب فهذا غير مقبول
ستقولون لي و ما دخلك انت ما دام الحساب مش حسابك اقول لك اتقي الله فسوف تسال عن كل سنت
و اللي استفزني كثيرا ان ارد على صاحب الموضوع هو نكرانه للاخت ويدعي انه لا يعرفها اصلا !!!! وقد تسبب لها بخسارة الحساب و قاعد يقول ادارة راس المال و حاطط كشف الحساب على انه حسابه ,, لماذا الكذب و الاستخفاف بالاخرين
لا حول ولا قوة الا بالله

التوقيع

اللَهُمَّ إِنِّي أُشْهِدُكَ وَأُشْهِدُ مَلَائِكَتكَ وَحَمَلَةَ عَرْشِكَ وَأُشْهِدُ مَنْ فَي السَّمَاوَاتِ وَمَنْ فِي الأَرْضِ أَنَّكَ أَنْتَ الله لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ وَحْدَكَ لا شَرِيكَ لَكَ وَأَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُكَ وَرَسُولُك

هل تعاني من الهموم ؟ تفضل هذا المقطع

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]

medoram غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية ramy85
عضو نشيط
الصورة الرمزية ramy85

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
ramy85 is on a distinguished road
1052#
12 - 05 - 2012, 03:00 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
طبعا الواحد مكانش يتوقع ان الاوضاع توصل لهذا الحد لكن المشكلة دلوقتى ياشباب اننا حتى الان فى ترند هابط ,,,, ووارد جدا ان الاسترالى ينزل تحت ويكسر 1.000 خصوصا بعد ماطلعت اخبار فى بعض المواقع بتقول ان الفيدرالى الاسترالى يبحث تخفيض الفائدة 0.5 % خلال الفترة القادمة ( أرجوكم ابحثوا واتأكدوا من هذا الخبر بمعرفتكم) ,,,,شوفوا الاسترالى هايروح فين ؟؟؟؟؟؟؟
اللى انا مستغربه من اخى ريان انى كنت متوقع منه انه يقوم بعمليات بيع معاكسة منستغل النزول اللى احنا شفناه ده ,,,, حرام بجد ناخد النزلة دى كلها ومش نستغلها مستنين ايه بس ,,,, ليا زميل فى البورصة المصرية شغال فوركس بايع الاسترالى من 1.0815 ولسة بايعه حتى الان ولما سئلته هاتقفل امتى ,,, قاللى لسة اما اشوف الاشارة اللى اخرج من عندها ويغير الترند ,,,,, حاجة تانية : تابعت على منتدى فوركس فاكتورى الناس مقطعين الاسترالى شورتات بيع ,,, الناس فرحانه وبتقول خلاص كده تمام اوى خرجنا بأحلى مكسب فى الاسبوع من الاسترالى ,,,,, واحنا منتظرين الصعود ,,,, بجد حرام ,,,, كنت اتمنى انى اشوف صفقات قوية كلنا ندخل فيها من نقاط قوية وبأستوب لووز كان زماننا دلوقتى وضعنا مختلف وكنا استفدنا من الازمة دى فى صالحنا زى مالعالم كلها مستفيدة منها ,,,,, كلامى علشان كل واحد يشوف ناوى يعمل ايه وتكون الصورة واضحة للجميع ,,,, وربنا يعوض علينا كلنا ,,,,, تحياتى

التوقيع

لا إله إلا انت سبحانك انى كنت من الظالمين,,,,,,, اللهم بارك لنا فيما رزقتنا وقنا عذاب النار
ramy85 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

million dollars is on a distinguished road
1053#
12 - 05 - 2012, 03:08 AM
الى الامام ان شاء الله
و ان شاء الله نصل للهدف و لو اتمرجن 20 حساب قبل الوصول للهدف ما في مشكل طز في الفلوس
سنظل اوفياء لقائد الرحلة و لجميع طاقم الرحلة و للمشاركين فيها
و حقيقة لا يزعل احد من اللي عملو الاسترالي فلقد تبين من البداية من اصحاب الصبر و النفس الطويل
من الناس اللي همهم فقط الصفقات الخضراء الزاهية
million dollars غير متواجد حالياً  
عضو برونزي

محمد سلمان is on a distinguished road
1054#
12 - 05 - 2012, 08:23 AM
ما شاء الله
بالتوفيق للجدميع
محمد سلمان غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية compaq0
عضو جديد
الصورة الرمزية compaq0

خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
compaq0 is on a distinguished road
1055#
12 - 05 - 2012, 03:40 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة million dollars مشاهدة المشاركة
الى الامام ان شاء الله
و ان شاء الله نصل للهدف و لو اتمرجن 20 حساب قبل الوصول للهدف ما في مشكل طز في الفلوس
سنظل اوفياء لقائد الرحلة و لجميع طاقم الرحلة و للمشاركين فيها
و حقيقة لا يزعل احد من اللي عملو الاسترالي فلقد تبين من البداية من اصحاب الصبر و النفس الطويل
من الناس اللي همهم فقط الصفقات الخضراء الزاهية
يا باشا طز ده لو حساب ديمو بس الناس دافعه فلوس و اعتمدت على واحد و بقى محل ثقه انت ماتعرفش الناس دبرت الفلوس ازاى على الاقل لو هنخسر خلاص بلاش تبقى خساره و عدم مسؤليه.مش بقى سنظل اوفياء لقائد الرحلة و لجميع طاقم الرحلة طيب انا ممكن اقول رحله للمليون و اغرقكم ابقى بطل؟
mhmh2003 likes this.
compaq0 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

قمة الفيبو is on a distinguished road
1056#
12 - 05 - 2012, 04:13 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

احب في البداية اقول كلمة حق انا عن نفسي لو يفتح الاسترالي قاب تحت اكثر من 40 نقطة حسابي العام يتمرجن لاقدر الله

اما حساب الرحلة باقي عليه كثير

اخواني يعلم الله اني مثلكم خاسر وممكن الكثير خسارتة فقط حساب الرحلة اما انا الاثنين

ولاااحمل الاخ ريان اي ذنب بل اقول له بارك الله فيك وجزاك الله عنى كل خير واي رحلة طويلة لابد لها من مصاعب وليس كل شي ياتيك بالسهل وان شاء الله نحن معك للنهاية ....

وان شاء الله انه يطلع الاسبوع القادم <<< ويفتح قاب فووووق (^_*)

اخي العزيز محمود انت يعلم الله كم احبك فيه استمر وتعوذ من الشيطان
MAROCFX and Survivor like this.
قمة الفيبو غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

Saif-Eldeen is on a distinguished road
1057#
12 - 05 - 2012, 04:16 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compaq0 مشاهدة المشاركة
يا باشا طز ده لو حساب ديمو بس الناس دافعه فلوس و اعتمدت على واحد و بقى محل ثقه انت ماتعرفش الناس دبرت الفلوس ازاى على الاقل لو هنخسر خلاص بلاش تبقى خساره و عدم مسؤليه.مش بقى سنظل اوفياء لقائد الرحلة و لجميع طاقم الرحلة طيب انا ممكن اقول رحله للمليون و اغرقكم ابقى بطل؟
الســلام عليكم ورحمــة الله وبركاته

حضــرتك محسسنى إن الراجل ده تعمــد إن الصفقة تخســر أو كأنه بياخد مكســبه من خســايرنا... الأســتاذ ريــان جرب اســتراتيجية لأكثر من ســنة وانتقى العمــلات الجيدة بعد تجـــارب وداخــل معــانا بحســابه الحقيقى... ووضع أمامنا أكثر من عشــرين صفقة ناجحة تمـاماً وحتى بدون أن تصــل العملة للتبريد الثالث... مطــلوب منه يبقى إيه أكتر من كده... مغســل وضامن الجــــنة كمــان...

انتــوا أمركم عجيب وغريب ومش مفهــوم... مطــلوب إيه من قائد الرحــلة... إن يأمر الســوق أن يســير فى اتجــاه معــين فيســير وكأنه ســاحر... هذا اختبـــار وابتـــلاء من الله لنا وإن شــاء الله ســنصبر عليه وإن شــاء الله ســيكتب الله لنا الخــير أياً كان حتى ولو كانت الخســارة...

ومين قال يا أســـتاذى إن أخونا ريــان تهــرب من مســؤليته أو من مســئولية الموضوع... الراجـــل كل شــوية يرد ويوضح الموقف ويضع الخــيارات للى عايز يقفل على خســارة أو اللى عايز يكمــل وقــال اللى هيخســر هيكمل معــاه لحد ما يعوض خســارته فى ظــرف أســبوعين تلاتة... قللى مطــلوب إيه تــانى...

ولعلمــك أنا داخل فى نفس صفقاتكم ومســلبة معايا برده وأكثر من الأخت (Gana-m) ولكن أســأل الله العون والخــير بإذن الله... من أحســن فلنفســه ومن أســاء فعليهــا... ولا تزر وازرة وزر أخــرى...

وأخيراً...أقدم أســمى آيــات الشــكر والتقــدير والعــرفان للأخ الكريم الفــاضل الأســتاذ (فارس الجند)... ذلك الرجل الإيجــابى ذو الأخــلاق الرفيعــة، فهــو يســاهم ويضــع اقتراحات وحــلول ويحــاول المســاعدة بقدر ما يســتطيع... ويجعل من نفســه نموذجاً صــريحاً لمن يضئ شــمعة ولا يعيش فقط ليلعن الظــلام...
Saif-Eldeen غير متواجد حالياً  
عضو جديد

قمة الفيبو is on a distinguished road
1058#
12 - 05 - 2012, 04:19 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compaq0 مشاهدة المشاركة

اخي العزيز هذا مكتوب لك وصدقني كما تعلم ان الاخ ريان لم يتعمد خسارة اي شخص بالعكس هو والله اعلم خاسر مثلنا ويعاني والاكن لانحمله اكثر من طاقتة الانسان له طاقة في التحمل ...

هههه انا معك في الرحلة اذا كنت مثل الاخ ريان تحب الخير للجميع وتساعدهم بلا مقابل بس يريد الاجر من الله سبحااانه

ريان فالك التوفيق
قمة الفيبو غير متواجد حالياً  
عضو متقدم

سلطان شمس is on a distinguished road
1059#
12 - 05 - 2012, 05:10 PM
كل عملية تجاريه فيها ربح وخساره -- انا عن نفسي سوف استمر في الرحله
سلطان شمس غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية احمد ريان
مشرف سابق
الصورة الرمزية احمد ريان

احمد ريان will become famous soon enough
1060#
12 - 05 - 2012, 05:15 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Saif-Eldeen مشاهدة المشاركة
الســلام عليكم ورحمــة الله وبركاته

حضــرتك محسسنى إن الراجل ده تعمــد إن الصفقة تخســر أو كأنه بياخد مكســبه من خســايرنا... الأســتاذ ريــان جرب اســتراتيجية لأكثر من ســنة وانتقى العمــلات الجيدة بعد تجـــارب وداخــل معــانا بحســابه الحقيقى... ووضع أمامنا أكثر من عشــرين صفقة ناجحة تمـاماً وحتى بدون أن تصــل العملة للتبريد الثالث... مطــلوب منه يبقى إيه أكتر من كده... مغســل وضامن الجــــنة كمــان...

انتــوا أمركم عجيب وغريب ومش مفهــوم... مطــلوب إيه من قائد الرحــلة... إن يأمر الســوق أن يســير فى اتجــاه معــين فيســير وكأنه ســاحر... هذا اختبـــار وابتـــلاء من الله لنا وإن شــاء الله ســنصبر عليه وإن شــاء الله ســيكتب الله لنا الخــير أياً كان حتى ولو كانت الخســارة...

ومين قال يا أســـتاذى إن أخونا ريــان تهــرب من مســؤليته أو من مســئولية الموضوع... الراجـــل كل شــوية يرد ويوضح الموقف ويضع الخــيارات للى عايز يقفل على خســارة أو اللى عايز يكمــل وقــال اللى هيخســر هيكمل معــاه لحد ما يعوض خســارته فى ظــرف أســبوعين تلاتة... قللى مطــلوب إيه تــانى...

ولعلمــك أنا داخل فى نفس صفقاتكم ومســلبة معايا برده وأكثر من الأخت (Gana-m) ولكن أســأل الله العون والخــير بإذن الله... من أحســن فلنفســه ومن أســاء فعليهــا... ولا تزر وازرة وزر أخــرى...

وأخيراً...أقدم أســمى آيــات الشــكر والتقــدير والعــرفان للأخ الكريم الفــاضل الأســتاذ (فارس الجند)... ذلك الرجل الإيجــابى ذو الأخــلاق الرفيعــة، فهــو يســاهم ويضــع اقتراحات وحــلول ويحــاول المســاعدة بقدر ما يســتطيع... ويجعل من نفســه نموذجاً صــريحاً لمن يضئ شــمعة ولا يعيش فقط ليلعن الظــلام...
شكرا اخي سيف
المهم عند الشدائد يصمد زو العزم فقط
كل الناس اللي اتكلمت دي كانت فين من بدايه الرحله وليه مسجلوش حضور ومتابعه معنا
للاسف اللي بيتكلمو الان بكل سوء ممكن يرفقو لينا صوره بالخسائر
لاني طلبت من كل واحد تحديد الخاسر بالظبط
بعيدا عن الاخت الكريمه جنا ام وتم التواصل معها لمعرفه ما هو اللبس في الموضوع
ومساعدتها علي الخروج بدون خساره تذكر ان شاء الله

فلا داعي للمناقشات الجانبيه التي تخرج الروح المطلوبه من فريق العمل
فارس الجند ما شاء الله وسيف واخرون وشمس الاصيل وكل المسجلين معي
والمفاجئه لكل مغرض وحاقد او مندفع بسوء نيه او حسن نيه
المسجلين معي في رحال 94 شخص
ومن والجروب يشهد وممكن تسالوهم

وانا هكمل المشوار معكم ولا اظن اني تركتكم يوم بدون مشاركه
وهكمل الرحله ولو لوحدي وعلي حسابي الشخصي ومن يرد ان يستكمل معي فهو علي مسؤوليته الشخصيه كالعاده فالسوق لا ضامن له الا الله
وسوف اشرح الاستراتيجيه كامله مكمله علي مرحلتين وبالتعديلات الجديده
لكي اكون غير مستاثر عليكم باي ميزه انا او محمود واضع التوصيات فكلكم سوف تعرفون لماذا ندخل من اي نقطه من نقاط الاستراتيجيه بعد شرحها ومن تتفق معه النقاط فليدخل معنا ومن لا تتوافق تحليله الفني فلا يدخل كلا حسب اختياره هو
الان الاسترالي ان شاء الله والصفقه المفتوحه رغم تنبيهي بالخروج عند 70او 60 بخساره نصف الحساب وانا متكفل بالتعويض في 6 صفات في اسبوعين ان شاء الله تعالي لاننا كلنا واحد ومركب واحده واي مطب او خساره او مشكله نتخطاها سويا
لكن بنفس الروح الجماعيه ارجوكم

وانتظروني ان شاء الله عند الافتتاح لننظر في امر الاسترالي

ومحدش يجي يقيل الاستراتيجيه عكس الترند علشان صفقه ضربت مهي شغاله وزي الفل خصوصا اللي متابعين معي من منتديات الجيران ومن شهر 2 الي الان 70 صفقه
وكلها تمام وجابت الهدف
طب الاسترالي الان اول صفقه تعمل كده والاسباب اتعرفت
خبر الفائده والمشكله الاكبر وصول الارباح للصفقه الي ما يقارب ال 44 نقطه قبل الاتداد
وان شاء الله دي ليها حل ايضا ان شاء الله

وفي انتظار محمود وشلمه ورامي
اما بقا تيفا له مني احلي معسل
احمد ريان غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام