• 5:36 صباحاً




طريقتى فى المتاجرة على المستويات القوية

إضافة رد
Like Tree1Likes

أدوات الموضوع
الصورة الرمزية عمرو ابراهيم
نائب المدير العام
الصورة الرمزية عمرو ابراهيم
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
الدولة: في قلب من احب
المشاركات: 25,781
خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 43
عمرو ابراهيم is on a distinguished road
افتراضي رد: طريقتى فى المتاجرة على المستويات القوية
51#
18 - 11 - 2010, 08:32 PM
اخوي عمرو كل عام وانت بالف صحه وعافيه
ومبروك عليك الاهداف يالغالي
واسال الله لك التوفيق وجزاه الله كل خير الاخ سفاري والاخ
وضاح علي هالموشر
ان شاء الله متابعين معك وبالتوفيق دايم

التعديل الأخير تم بواسطة عمرو ابراهيم ; 18 - 11 - 2010 الساعة 08:35 PM
عمرو ابراهيم غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس

الصورة الرمزية amr eltabei
عضو نشيط
الصورة الرمزية amr eltabei
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
الدولة: مصر
العمر: 55
المشاركات: 362
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 17
amr eltabei is on a distinguished road
افتراضي رد: طريقتى فى المتاجرة على المستويات القوية
52#
18 - 11 - 2010, 09:01 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو ابراهيم مشاهدة المشاركة
اخوي عمرو كل عام وانت بالف صحه وعافيه
ومبروك عليك الاهداف يالغالي
واسال الله لك التوفيق وجزاه الله كل خير الاخ سفاري والاخ
وضاح علي هالموشر
ان شاء الله متابعين معك وبالتوفيق دايم
وانت بخير اخى عمرو والله انت والاخوة المشرفين هنا بتدونى امل عدى على الموضوع اكثر من 500 شخص وقليل جدا اللى تابعونى مش عارف لية ممكن مش عارف اوضح صح المتاجرة على هذة المستويات
او الناس زهقت من كثرة المواضيع والاستراتيجيات مش عارف رغم ان هذة المستويات فى غاية الدقة والوضوح والمتاجرة عليها فى منتهى السهولة وممكن فى اسبوع واحد فقط تجمع اكثر من الف نقطة رايح جاى وعلى اكثر من عملة والله انا نفسى الناس تكسب بقة وحرام فلوسنا تروح فى السوق دة اللى الناس شايفة انة صعب بألعكس الالتزام باسلوب واحد اياكان اية الطريقة وربنا كريم مرة اخرى اشكرك اخى عمرو وتحياتى للجميع

التوقيع

علمتني الحياة...

المتكبر كالواقف على قمة جبل ،،، يرى الناس صغاراً ويرونه صغيراً.
من يطارد عصفورين ،،، يفقدهما معاً.












amr eltabei غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية amr eltabei
عضو نشيط
الصورة الرمزية amr eltabei
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
الدولة: مصر
العمر: 55
المشاركات: 362
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 17
amr eltabei is on a distinguished road
افتراضي رد: طريقتى فى المتاجرة على المستويات القوية
53#
18 - 11 - 2010, 09:18 PM
متابعة
اشارة تحويل للاتجاة على الاربع ساعات بعد ما اصبح مستوى 1.3654 وهوة مستوى شهرى قوى على اليورو اليوم
اعتقد والله اعلى واعلم علية الذهاب الى منطقة 1.3550 للاكتساب العزم الكافى لاختراق المقاومة الشهرية لتكملة المشوار وهناك تأييد من مؤشر الاستوكستيك نتابع ان شاء الله تحياتى

التوقيع

علمتني الحياة...

المتكبر كالواقف على قمة جبل ،،، يرى الناس صغاراً ويرونه صغيراً.
من يطارد عصفورين ،،، يفقدهما معاً.












amr eltabei غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية amr eltabei
عضو نشيط
الصورة الرمزية amr eltabei
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
الدولة: مصر
العمر: 55
المشاركات: 362
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 17
amr eltabei is on a distinguished road
افتراضي رد: طريقتى فى المتاجرة على المستويات القوية
54#
18 - 11 - 2010, 09:47 PM
شارت الدولار اندكس كما موضح على التشارت نتابع

التوقيع

علمتني الحياة...

المتكبر كالواقف على قمة جبل ،،، يرى الناس صغاراً ويرونه صغيراً.
من يطارد عصفورين ،،، يفقدهما معاً.












amr eltabei غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية Safari
مشرف سابق
الصورة الرمزية Safari
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 6,134
معدل تقييم المستوى: 22
Safari is on a distinguished road
افتراضي رد: طريقتى فى المتاجرة على المستويات القوية
55#
19 - 11 - 2010, 01:20 AM
السلام عليكم

أخيرا أتيحت لي الفرصة و قرأت الموضوع كاملا و هو بحق من الروائع

جزاك الله خيرا على الشرح المبسط

و أنا متابع معك

أتمنى أن تواصل معنا إلى أن نتقن الطريقة جيدا ...فالأمر محتاج إلى شوية تركيز و تدريب



تحياتي
Safari غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية amr eltabei
عضو نشيط
الصورة الرمزية amr eltabei
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
الدولة: مصر
العمر: 55
المشاركات: 362
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 17
amr eltabei is on a distinguished road
افتراضي رد: طريقتى فى المتاجرة على المستويات القوية
56#
19 - 11 - 2010, 01:41 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Safari مشاهدة المشاركة
السلام عليكم

أخيرا أتيحت لي الفرصة و قرأت الموضوع كاملا و هو بحق من الروائع

جزاك الله خيرا على الشرح المبسط

و أنا متابع معك

أتمنى أن تواصل معنا إلى أن نتقن الطريقة جيدا ...فالأمر محتاج إلى شوية تركيز و تدريب



تحياتي
كل عام وانت طيب يا راجل يا طيب منور والله ان شاء الله نواصل الى ان نتقن الطريقة يا باشا تحياتى

التوقيع

علمتني الحياة...

المتكبر كالواقف على قمة جبل ،،، يرى الناس صغاراً ويرونه صغيراً.
من يطارد عصفورين ،،، يفقدهما معاً.












amr eltabei غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو ابراهيم
نائب المدير العام
الصورة الرمزية عمرو ابراهيم
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
الدولة: في قلب من احب
المشاركات: 25,781
خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 43
عمرو ابراهيم is on a distinguished road
Smile رد: طريقتى فى المتاجرة على المستويات القوية
57#
21 - 11 - 2010, 09:50 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr eltabei مشاهدة المشاركة
وانت بخير اخى عمرو والله انت والاخوة المشرفين هنا بتدونى امل عدى على الموضوع اكثر من 500 شخص وقليل جدا اللى تابعونى مش عارف لية ممكن مش عارف اوضح صح المتاجرة على هذة المستويات
او الناس زهقت من كثرة المواضيع والاستراتيجيات مش عارف رغم ان هذة المستويات فى غاية الدقة والوضوح والمتاجرة عليها فى منتهى السهولة وممكن فى اسبوع واحد فقط تجمع اكثر من الف نقطة رايح جاى وعلى اكثر من عملة والله انا نفسى الناس تكسب بقة وحرام فلوسنا تروح فى السوق دة اللى الناس شايفة انة صعب بألعكس الالتزام باسلوب واحد اياكان اية الطريقة وربنا كريم مرة اخرى اشكرك اخى عمرو وتحياتى للجميع
تسلم والله يالغالي حبيبي اترك املك دايم علي الرحمن ثم العباد الفقراء الي الله
حبيبي بالنسبه للمواضيع اكثر منها مافي والافكار ماشاء الله ما بتنتهي وكل لحظه
بتقدر تطلع باسلوب او باستخدام لطريقه متاجره جديده ولكن المهم هو الاستمرار
ومتابعة طريقة بشكل دايم وايضا الممارسة تجلب النجاح باي مجال
بالنسبه ل هالطريقة صراحه بشوفها كتير سهله وماكذب عليك ما قرات شرح ولا شي
ولكن فقط شهدت الاتشارت وفهمت كيف يكون اسلوب العمل وهذا من بسيطه الفكره
ان شاء الله متابع معك يالغالي من بدايه افتتاح السوق واسال الله لنا جميعا التوفيق
عمرو ابراهيم غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية amr eltabei
عضو نشيط
الصورة الرمزية amr eltabei
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
الدولة: مصر
العمر: 55
المشاركات: 362
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 17
amr eltabei is on a distinguished road
افتراضي رد: طريقتى فى المتاجرة على المستويات القوية
58#
21 - 11 - 2010, 05:42 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو ابراهيم مشاهدة المشاركة
تسلم والله يالغالي حبيبي اترك املك دايم علي الرحمن ثم العباد الفقراء الي الله
حبيبي بالنسبه للمواضيع اكثر منها مافي والافكار ماشاء الله ما بتنتهي وكل لحظه
بتقدر تطلع باسلوب او باستخدام لطريقه متاجره جديده ولكن المهم هو الاستمرار
ومتابعة طريقة بشكل دايم وايضا الممارسة تجلب النجاح باي مجال
بالنسبه ل هالطريقة صراحه بشوفها كتير سهله وماكذب عليك ما قرات شرح ولا شي
ولكن فقط شهدت الاتشارت وفهمت كيف يكون اسلوب العمل وهذا من بسيطه الفكره
ان شاء الله متابع معك يالغالي من بدايه افتتاح السوق واسال الله لنا جميعا التوفيق
ربنا يكرمك اخى عمرو ودائما وابدا املى على الله والحمد لله واشكرك كثيرا على هذة الكلمات الرائعة منك
وربنا يعمل اللى فية الخير تحياتى

التوقيع

علمتني الحياة...

المتكبر كالواقف على قمة جبل ،،، يرى الناس صغاراً ويرونه صغيراً.
من يطارد عصفورين ،،، يفقدهما معاً.












amr eltabei غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية Safari
مشرف سابق
الصورة الرمزية Safari
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 6,134
معدل تقييم المستوى: 22
Safari is on a distinguished road
افتراضي رد: طريقتى فى المتاجرة على المستويات القوية
59#
21 - 11 - 2010, 11:29 PM
السلام عليكم

ان شاء الله يكون أسبوع مليء بالأرباح للجميع

متابع معك أخي عمرو
Safari غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو ابراهيم
نائب المدير العام
الصورة الرمزية عمرو ابراهيم
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
الدولة: في قلب من احب
المشاركات: 25,781
خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 43
عمرو ابراهيم is on a distinguished road
افتراضي رد: طريقتى فى المتاجرة على المستويات القوية
60#
22 - 11 - 2010, 01:09 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr eltabei مشاهدة المشاركة
ربنا يكرمك اخى عمرو ودائما وابدا املى على الله والحمد لله واشكرك كثيرا على هذة الكلمات الرائعة منك
وربنا يعمل اللى فية الخير تحياتى
ونعمة بالله وتسلم يارب يالغالي وان شاء الرحمن اسبوع موفق يارب
وهل يمكن العمل اذا توفرت فرصه بفتره اسيا ام يكون العمل علي الفتره الاروبيه فقط ؟
عمرو ابراهيم غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


إضافة رد



جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
دورة في المتاجرة بواسطة المستويات القوية -- اقوي وافضل اساليب المتاجرة موهوب فوركس منتدى الدروس التعليمية 24 18 - 02 - 2014 04:22 PM
مزايا المتاجرة بالعملات عن المتاجرة بالاسهم M.aly منتدى الدروس التعليمية 7 05 - 11 - 2010 12:10 PM
طريقتي في المتاجرة وربح جائزة شهر سبتمبر 2010 ayman khlifat منتدى تداول العملات العام 82 29 - 10 - 2010 01:37 PM
حمل مؤشر المستويات القوية مفتوح الصلاحية موهوب فوركس منتدى المؤشرات و الاكسبرتات 0 13 - 09 - 2009 03:58 PM
شرح مؤشرات المستويات القوية المحسنة والمطورة موهوب فوركس منتدى المؤشرات و الاكسبرتات 0 13 - 09 - 2009 10:19 AM


05:36 AM