
رد: الورشة الفنية للتحليلات الكلاسيكية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zogota
انا دخلت معاك امس في اليورو فرنك ومبروك عليك الهدف
ارجو منك ان الورشة تكون انشط من كدا لان انت شايف مدام مفيش مسابقة محدش معبر الناس الغلابة الي بتاخد معلومة من الافضل منها في السوق فا انتظار جديد وموفق في صفقاتك دايما
الف مبروك حبيبى عليك الأرباح
أولا أحنا كلنا بنتعلم من بعض و الفضل كله يرجع لربنا و من ثم لبورصات و المشرفين و الأعضاء الأفاضل معانا هنا.
أما بالنسبة لنشاط الورشة فللأسف أوضاع السوق صعبة جدا اليومين دول خصوصا بسبب المشاكل الاقتصادية فى أمريكا و أوروبا لكن ان شاء الله الشهر القادم الحال يبقى أفضل.