• 1:01 مساءاً

وقف كل التعاملات مع شركة انستا فوركس

موضوع مغلق
Like Tree10Likes

الصورة الرمزية شادي عبده
عضو خبير
الصورة الرمزية شادي عبده

شادي عبده is on a distinguished road
افتراضي رد: وقف كل التعاملات مع شركة انستا فوركس
41#
03 - 04 - 2013, 04:24 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nileroad مشاهدة المشاركة
شكرا لردك اخي الفاضل بس مش غريب شوية انه متاح عمل مواضيع مثلا ضد شركة معينة بغض النظر هيا مين في حين انه ممنوع عمل مواضيع توضيح مميزاتها ؟ هههه مجرد تساؤل يعني و انا طبعا بحترم قوانين الموقع تحياتي لك و تجارة موفقة ان شاء الله
اهلا وسهلا

لك حق الرد أخي الحبيب
لكن يمنع وضع اي روابط خارجية! ممكن تعمل برنت سكرين للصور او الاجزاء الهامة وارفقها في موضوعك!

تحياتي

التوقيع

حلم المليون
شادي عبده غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
Marvey is on a distinguished road
42#
03 - 04 - 2013, 04:26 PM
اقتباس:
حضرتك انا اوردت في الردود السابقة اثبات ايداع بالف دولار و اثبات بوصن ب 292 دولا ر واثبات سحب ب 300 دولار فمش فاهم اقول ايه لحضرتك من واقع تجربتي الحمد لله الامور بخير و اسف لو حد واجهه مشاكل بس اتمني لو واجهتك مشكلة واجهني ببرينت اسكرين بيها زي ما وضعت بيرنت اسكرين لمصداقية الشركة لاني جبت من الاخر ووضعت هعلشان يقطع اي شك فيل ح دشايف مشكلة في الشركة يضع ايضا بينت اسكرين بالمشكلة صح كدا كلامي ؟ عموما نورت يا باشا وتحياتي
أولاً سيادتك لو أودعت زي مابتقول 1000 دولار بتاخد بونص 30% اللي هو بيبقي 300 دولار وليس 292 دولار
دة أكبر دليل علي إنه كلام غير مظبوط
وجاري رفع تقرير آخر

التوقيع

جميع مشاركاتي لا تمس الواقع بصلة ... واي تشابه بينها وبين الواقع فهي أغرب من الخيال
Marvey غير متواجد حالياً  
عضو جديد

nileroad is on a distinguished road
43#
03 - 04 - 2013, 04:32 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Marvey مشاهدة المشاركة
اثبات الغاء بونص من داخل حسابي الشخصي
مع العلم اني عملت ايداع 100 وأخدت بونص وكسبت وسحبت وعملت عقد تاني وكسبت وسحبت ولما جيت عملت ايداع 400 نزل لي 120 بونص بمجرد مافتحت العقد وبعدها بكام ساعة اتلغي البونص فقررت وقف التعاملات علي الحساب مع العلم ان العقد به كافة الشروط الخاصة بحجم العقد في اتفاقية البونص
شكلكوا عاوزين تتفضحوا دة أنا كنت ساكت ومش عايز اتكلم وقولت خليهم ياكلوا عيش
صورة 1

في المشاركة القادمة تقرير من حساب أخر وفضيحة أخري أنا خلاص طالما بدأتوا تدافعوا عن نفسكم تعالوا بقي واتفرجوا علي المهزلة
باشا انا اسمي احمد طاهر مضارب مع انستا و مشفتش شئ مش كويس منها و بعدين المكشلةو خاصة ببونص و حاول تسحب فلوسك لو عايز و علي فكرة بسبب تعدد عمليات الحساب عندك بحاول و الله سايب صفقاتي و قاعغد احسب فين المشكلة ايل لحصلت 5 دقياق و هرد عليك ا واعملي كوبي من المكشلة و ابعتها للسبورت عادي يعني و بلاش اسلوبك العنيف في الكلام ان ايا عم مش تبع السبورت ان اعضو عادي بشيك عيل اخبار انستا في الجوج من وقت للتاني علشان اشوف لو فيه مشكلة فانتبه لفلوسي فلقيت في الجوجل طلع موضوعكم ففتحه قاقراءة و توالت الردود فهمتني و لسا ؟ عموما انا مقدر انك مضايق من مشكل و زي ما قلتلك بحاو افههمها و اقلك عيل السبب لوجه الله
nileroad غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

44#
03 - 04 - 2013, 04:34 PM
حساب أحد أصدقائي ويمكنك مراسلة الدعم بالشركة واسألهم عن حساب رقم 8024402 لو مش مصدقني أو حاسس ان الصورة مفبركة لو تحب أجيبلك الفون باسوورد بالمرة ماعنديش أي مانع

ودة رد قسم الاحتيال في الشركة

التوقيع

جميع مشاركاتي لا تمس الواقع بصلة ... واي تشابه بينها وبين الواقع فهي أغرب من الخيال
Marvey غير متواجد حالياً  
عضو جديد

45#
03 - 04 - 2013, 04:37 PM
اقتباس:
أولاً سيادتك لو أودعت زي مابتقول 1000 دولار بتاخد بونص 30% اللي هو بيبقي 300 دولار وليس 292 دولار
دة أكبر دليل علي إنه كلام غير مظبوط
وجاري رفع تقرير آخر
يا باشا انا اليل عنهدي مشكلة الان مع بوصات هيا ليه لغت الرد بقي بتاعي اليل فيه مميزات انستا مع انه كان فيه 3 صور طيب عموما هحطهم تاني اهم و اسف اي سيد اما بقول ايداع 1000 مش شرط الف يعني ثواين احطهم و اقلك بالضبط هما كام مش عارف انت متعصب ليه كدا

* اثبات ايداع ما يقارب 6 الاف جنيه بفضل الله :- بالضبط 994 دولار
[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
* اثبات استلام عمولة ترحبية 30 % علي كل ايداع :-
* اثبات سحب أرباح من الشركة قرابة الألفين جنيه بفضل الله :-

الايداع 994 دولاار سايب الايداع و السحب و تالاثبات و فاضل تفاصل انه الايداع الف و لا 994 ؟! براحة اي عم و شوف بس الصور اليل قاعد ببعتهعا و خلاصو انا غلطان اي عم اني بحاول اسعاد حد عريب اهه برصات قافلة ان الواحد يكتب موضع عن الشركة مثل او بالتالي محدش عرب بيستافاد خليكوا علي كدا عادي عموما مش زعلان من حد و بالتوفيق للجميع اخي الفاضل لبس مش تتنرفز علينا
الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

46#
03 - 04 - 2013, 04:38 PM
اقتباس:
باشا انا اسمي احمد طاهر مضارب مع انستا و مشفتش شئ مش كويس منها و بعدين المكشلةو خاصة ببونص و حاول تسحب فلوسك لو عايز و علي فكرة بسبب تعدد عمليات الحساب عندك بحاول و الله سايب صفقاتي و قاعغد احسب فين المشكلة ايل لحصلت 5 دقياق و هرد عليك ا واعملي كوبي من المكشلة و ابعتها للسبورت عادي يعني و بلاش اسلوبك العنيف في الكلام ان ايا عم مش تبع السبورت ان اعضو عادي بشيك عيل اخبار انستا في الجوج من وقت للتاني علشان اشوف لو فيه مشكلة فانتبه لفلوسي فلقيت في الجوجل طلع موضوعكم ففتحه قاقراءة و توالت الردود فهمتني و لسا ؟ عموما انا مقدر انك مضايق من مشكل و زي ما قلتلك بحاو افههمها و اقلك عيل السبب لوجه الله
يا باشا أنا مش عنيف ولا حاجة بس باين من كلامك انك بتتكلم عربي مكسر دة حاجة
الحاجة التانية انه انا ممكن أفضل أعرضلك في مشاكل أصدقائي من اللي اتنصب عليهم في الشركة من الان حتي نهاية أكتوبر 2013
وكله بالاثباتات

التوقيع

Marvey غير متواجد حالياً  
عضو جديد

47#
03 - 04 - 2013, 04:41 PM
اقتباس:
حساب أحد أصدقائي ويمكنك مراسلة الدعم بالشركة واسألهم عن حساب رقم 8024402 لو مش مصدقني أو حاسس ان الصورة مفبركة لو تحب أجيبلك الفون باسوورد بالمرة ماعنديش أي مانع

ودة رد قسم الاحتيال في الشركة
بتكتب انت بسرعة و بحاول ارد عليك اهدي علشان نعرف المشاكل فين بص يا سيدي الرد بتاعك ده و ؤد الرشكة بيقلك في اخر سطرين من الرد ان رقم الحساب الفلاني اليل استلم البونص برنامج المكافحة الخاصة باشلركة مكافحة النصب يعني وجد انه فيه علاقة بين الحساب اليل استلم البوصن و حسابات اخري مسجلة في بونص الردود برده يعين ما معناه ان صاحب حساب بوصن الردود عامل اكتر من حساب دا كلام الشركة فالرد عليها اما انك تسكت او انك تشوف حقك و تطلب منها اثبات دا رايي و ثواين بشوف باقي ردودك
عضو جديد

48#
03 - 04 - 2013, 04:42 PM
اقتباس:
يا باشا أنا مش عنيف ولا حاجة بس باين من كلامك انك بتتكلم عربي مكسر دة حاجة
الحاجة التانية انه انا ممكن أفضل أعرضلك في مشاكل أصدقائي من اللي اتنصب عليهم في الشركة من الان حتي نهاية أكتوبر 2013
وكله بالاثباتات
و الله العظيم انت راجل عسل و ضحكتني مش عربي مكسر اي عم الحج و لاكن علشان بكتب بسرعة ففيه حروف بتيجي قبل التانية انا طبعا فهمت انك تقصد اين رسوي مثل ااو من سبورت الشركة و الله انت عسل ههههههههههه بشوف باقي المشاكل اهوت
الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

49#
03 - 04 - 2013, 04:43 PM
اقتباس:
يا باشا انا اليل عنهدي مشكلة الان مع بوصات هيا ليه لغت الرد بقي بتاعي اليل فيه مميزات انستا مع انه كان فيه 3 صور طيب عموما هحطهم تاني اهم و اسف اي سيد اما بقول ايداع 1000 مش شرط الف يعني ثواين احطهم و اقلك بالضبط هما كام مش عارف انت متعصب ليه كدا

* اثبات ايداع ما يقارب 6 الاف جنيه بفضل الله :- بالضبط 994 دولار
* اثبات استلام عمولة ترحبية 30 % علي كل ايداع :-
* اثبات سحب أرباح من الشركة قرابة الألفين جنيه بفضل الله :-

الايداع 994 دولاار سايب الايداع و السحب و تالاثبات و فاضل تفاصل انه الايداع الف و لا 994 ؟! براحة اي عم و شوف بس الصور اليل قاعد ببعتهعا و خلاصو انا غلطان اي عم اني بحاول اسعاد حد عريب اهه برصات قافلة ان الواحد يكتب موضع عن الشركة مثل او بالتالي محدش عرب بيستافاد خليكوا علي كدا عادي عموما مش زعلان من حد و بالتوفيق للجميع اخي الفاضل لبس مش تتنرفز علينا
أخي الكريم أنا سحبت أكثر من اللي انت بتتكلم فيه دة لسة بدري لما يتنصب عليك وتيجي تتكلم وتفتح موضوع هنا مستعجل علي ايه بكرة ينصبوا عليك وتيجي تقول وهفكرك ساعتها انا ليه بقولك كدة
الشركة بتحاربك لما بتلاقيك بتكسب كويس وبتسحب كل يومين لأنها بكل بساطة بتدخل قصادك فلما انت تكسب هي تخسر وتدفع من جيبها

التوقيع

Marvey غير متواجد حالياً  
عضو جديد

50#
03 - 04 - 2013, 04:49 PM
اقتباس:
أخي الكريم أنا سحبت أكثر من اللي انت بتتكلم فيه دة لسة بدري لما يتنصب عليك وتيجي تتكلم وتفتح موضوع هنا مستعجل علي ايه بكرة ينصبوا عليك وتيجي تقول وهفكرك ساعتها انا ليه بقولك كدة
الشركة بتحاربك لما بتلاقيك بتكسب كويس وبتسحب كل يومين لأنها بكل بساطة بتدخل قصادك فلما انت تكسب هي تخسر وتدفع من جيبها
و الله ان امش ضدك اي باشا و بعيدتن اي عم حرام عليك انت عارف حرق الدم اليل بيكون في السوق تيجي كد تقلي هتنصب عليك طيب قول هاخد فلوس حتي ههه عموما زي ما قلتلك من واقع تجربتي الي 3000 دولار محصلتش مشكلة و لكن للامكانة ان امش بسحب كل يوم ان اماشي بخطة طويلة الاجل و بتمني اسحب في الاخر 10 الاف او حاجة دي الفكرة و اكيد لو حصل مشكلة هكلم اسلبورت هناك و الدعم هنا لو فيه دعم دا طبيعي بس الي حين فبقول كل الامور و علي فكرة انت ارسلت مشكلتين قلتلك توضيح مشكلة منهم انه فيه حساب قالوا بالصن انه فيه علاقة بينه و بين الردود و خد بالك بنما انك سحب فلوسك اصلا دي بره تفرق عن انهم لغوا البونص و مش ادوك فلوسك كمان فبما انهم ادوك فلوسك فاكيد فيه شئ غلط في الحسابات و مسحوا البونص بشكل غلط او حاجة فبحاو و الله للاه قاعد اجمع و اطرح الايداع و اسلحب تاعك علي امل اشوف ليه البونص اتلغي خصوصا انه ملغي جزء منه تقيربا و عموما ا نشاء الله ربا يعوضك و شكرا علي كل حال لتحزيرك بس انا متواصل في التجارة مع الشركة لحد الان و ربنا ييسر

موضوع مغلق

جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

01:01 PM