• 2:13 مساءاً

وقف كل التعاملات مع شركة انستا فوركس

موضوع مغلق
Like Tree10Likes

الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
Marvey is on a distinguished road
افتراضي رد: وقف كل التعاملات مع شركة انستا فوركس
61#
08 - 04 - 2013, 11:46 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nileroad مشاهدة المشاركة
سلام عليكم بص يا باشا ازيك اولا زي ما قلتلك في السابق انستا تعاملها معايا كويس المشكلة الان 2 اتنين واحدة قالوا عنها ان هفيه حسابك مرتبط بخحساب بونص اخر بونص الردود و انستا يعين مش هتعوز تاخد او تظلمك في 47 دولار منك دي شركة عنجها نص مليون حساب عملاء شغالين ادخل علي المونتر بتاع الاكمونتات وشوف ارصدة العملاء كام فيه ارصده بتتجاوز ال نص مليون و ال 700 الف دولار و علي فكرة انستا ليها مكتب في بور توفيق برج مش عارف ايه كدا ادخل علي صفحة المكاتب هتلاقي ليها 124 مكتب في العالم بس ملهاش في امريكا مركة علي اسيا و افريقيا و اوربا فكدا اظن اني هاخد صفها و مصدق تحقيقها المكشلة الاخري انهم لغوا البونص و العقد مفتوح بداية نوعا ما دا امر غير مرضي و لكن ارجع و اقول الاتفاقية اللي كلنا بنوافق عليها في فتح الحساب و انت نفسك ضغطت موافق قالت من حق الشركة تشيل البونص بدون سابق اعلام فعادي هيا شالته منك؟ السبب الي انا شايفه لانك شغال صفقات عيل التوالي بسيولة 100 بونت فقط و انا لو مكان الشركة طبيعي هعوز احمي فلوسي و البند السابق اليل قالولك عيله خاصة بال Risks يعني المخاطرات العالية فاشتغل بسيولة 500 بونت او اعلي هتشغل عادي جدا امر اخر انت بعد ما البونص اتشال سحبت فلوسك و سحبت ارباحك عادي جدا اذا مفيش مشكلة لدي الشركة هيلا فقط شالت فلوسها الخاصة حتي الان اتمني الامور تكون وضحت و بالتوفيق باذن الله و عموما اديني بعتلك في السابق اثبات ايداع ب 992 دولار و بونص ب 292 و سحب ب ما يقارب 300 من داخل حساب البنك و المنصة و زي ما قلتلك حبيت افيدك علي اد ما اقدر لو فيه مشكلة في المتاجر اظن مش هتجد خاصل اما مشكملة بوصن دي فلوس الشركة و زي ما قلتلك الشركة شالتها و مضارب الفورسك بيتشغل لتامين مستقبله يعين خطة طويلو الاجل و مش يهمه بونص يهمه سمعتها في امور اخري و عايد كلنا عننما بونص انستا زود سيولتك عن 100 بونت و تاجر كدا الشركة ممكن تسيب البونص لانه هيكون محمي شوية اما شغل صفقات سيولة 100 بونت ؟! يبيق شوف شركة اخري اسكالبنج و اذا دفعت لاصلا يبقي كويس الاخير يعني نصيحتي خليكي مع انستا و اعمل خطة عمل كويسة عموما ربنا ييسر لينا جميعا
النصاب لازم يقول أنك أنت المخطئ وانستا نصابة ولذلك قالت أنه يوجد ارتباط مابين حساب صديقي وحسابات أخري
خلاصة الكلام انستا نصابة بدون رغي كتير وكلام مالوش لازمة وبلاش الدفاع المستميت للشركة دة علشان انت عندك موقع وبتسوق للشركة يبقي تدافع عنها حتي علي حساب الناس التانية

التوقيع

جميع مشاركاتي لا تمس الواقع بصلة ... واي تشابه بينها وبين الواقع فهي أغرب من الخيال
Marvey غير متواجد حالياً  

عضو جديد

nileroad is on a distinguished road
Arrow رد: وقف كل التعاملات مع شركة انستا فوركس
62#
08 - 04 - 2013, 05:31 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Marvey مشاهدة المشاركة
النصاب لازم يقول أنك أنت المخطئ وانستا نصابة ولذلك قالت أنه يوجد ارتباط مابين حساب صديقي وحسابات أخري
خلاصة الكلام انستا نصابة بدون رغي كتير وكلام مالوش لازمة وبلاش الدفاع المستميت للشركة دة علشان انت عندك موقع وبتسوق للشركة يبقي تدافع عنها حتي علي حساب الناس التانية
فيه رد بسيط علي موضع الحسابات هرد بيه اولا ابحث عيل النت عن اثباتات دفع و بونص الردود صاحبك عنده 47 دولار مش عارف ة الله انت عاملهم ثروة المهم هتلاقي علي النت ان انستا فيه اعضاء اخدوا منها من منتدي الردود من اول 100 دولار الي 500 دولار بونص ردود فقط فدور هتلاقي لما تدخل بقي لمنتيد ام تي فيه جوا بتاع انستنا هتلاقي في البانر الشمال فيه اعضاء عندهم 100 دولار و طالع للالفين دولار و بره من بونص الردود و عموما الشركة شغالة معايا كويس من سنة و نص و محترمين و بسحب و بيجلي رسالة عيل الموبيال سحب و شغال ببونص و عادي جدا بس لازم الواحد يقدر انه دا بونص و يشتغل معاه بهدوء مش يعمل نمخاطرة زي صفقاتك انت شغال بسيولة 100 نقطة و عايز الشركة عادي تسيب فلوسها ؟! عموما في النهاية كل واحد له قناعته و انا عمري ما غير انستا ان شاء الله بالعكس انا لما بعرف ان حد عنده مشكلة ما بساعده لاني عايز لانستا النجاح طالما قدمت خدمة محترمة ليا و لغيري فكل الردود اللي فات فقط من اجل تقدير الخدمة و مش منتظر رد جميل من حد يعني و بالتوفيق ان شاء الله لك و للجميع و زي ما قلتلك عندك اثبات سحب ارباح 300 دولار و اثبات ايداع 994 و بونص 292 دولار اظن مفيش عيل النت حد حط اثبات اكبر من ده و انت نفسك سحبت فلوسك اذا ازاي نصابة ؟ يعين لازم تكون هيا الكذابة ؟ يعين كذابة انها بتقول انه فيه علاقة بين الحسابات الي لهوا 47 دولار ؟ و كمان كذابة انها لغت البونص اليل هوا 120 دولار باين ؟ !! مش عارف اعلق الصراحة دا يجي ايه جنب اثبات الايداع و الدفع علي النت و منتدياته او المسابقات يا ع م دا عندها نشرة اخبار في اليوتيوب هاتلي شركة تانية عاملة كدا طيب كمنطق لو كلامك صح مش المفروض تبيق نصابة و متبعتش فلوسك ارباحك يعني اللي ان سحبتها بالفعل ؟ و لا دا اسمه ايه ؟ فارجو الناس تكون دقيقة و لغة الحوار تكون كويسة وزي ما قلملك براحتك تختار اللي تناسبه لتجارتك انت ادري
nileroad غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
Marvey is on a distinguished road
Thumbs down رد: وقف كل التعاملات مع شركة انستا فوركس
63#
08 - 04 - 2013, 06:04 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nileroad مشاهدة المشاركة
فيه رد بسيط علي موضع الحسابات هرد بيه اولا ابحث عيل النت عن اثباتات دفع و بونص الردود صاحبك عنده 47 دولار مش عارف ة الله انت عاملهم ثروة المهم هتلاقي علي النت ان انستا فيه اعضاء اخدوا منها من منتدي الردود من اول 100 دولار الي 500 دولار بونص ردود فقط فدور هتلاقي لما تدخل بقي لمنتيد ام تي فيه جوا بتاع انستنا هتلاقي في البانر الشمال فيه اعضاء عندهم 100 دولار و طالع للالفين دولار و بره من بونص الردود و عموما الشركة شغالة معايا كويس من سنة و نص و محترمين و بسحب و بيجلي رسالة عيل الموبيال سحب و شغال ببونص و عادي جدا بس لازم الواحد يقدر انه دا بونص و يشتغل معاه بهدوء مش يعمل نمخاطرة زي صفقاتك انت شغال بسيولة 100 نقطة و عايز الشركة عادي تسيب فلوسها ؟! عموما في النهاية كل واحد له قناعته و انا عمري ما غير انستا ان شاء الله بالعكس انا لما بعرف ان حد عنده مشكلة ما بساعده لاني عايز لانستا النجاح طالما قدمت خدمة محترمة ليا و لغيري فكل الردود اللي فات فقط من اجل تقدير الخدمة و مش منتظر رد جميل من حد يعني و بالتوفيق ان شاء الله لك و للجميع و زي ما قلتلك عندك اثبات سحب ارباح 300 دولار و اثبات ايداع 994 و بونص 292 دولار اظن مفيش عيل النت حد حط اثبات اكبر من ده و انت نفسك سحبت فلوسك اذا ازاي نصابة ؟ يعين لازم تكون هيا الكذابة ؟ يعين كذابة انها بتقول انه فيه علاقة بين الحسابات الي لهوا 47 دولار ؟ و كمان كذابة انها لغت البونص اليل هوا 120 دولار باين ؟ !! مش عارف اعلق الصراحة دا يجي ايه جنب اثبات الايداع و الدفع علي النت و منتدياته او المسابقات يا ع م دا عندها نشرة اخبار في اليوتيوب هاتلي شركة تانية عاملة كدا طيب كمنطق لو كلامك صح مش المفروض تبيق نصابة و متبعتش فلوسك ارباحك يعني اللي ان سحبتها بالفعل ؟ و لا دا اسمه ايه ؟ فارجو الناس تكون دقيقة و لغة الحوار تكون كويسة وزي ما قلملك براحتك تختار اللي تناسبه لتجارتك انت ادري
بلاش صاحبي مع ان دة حقه حتي لو 1 دولار حقه ولا مش حقه ؟؟ ليه الشركة تنصب طالما هي محترمة

خد الكارثة دي بقي
ودة حصل معايا أنا شخصياً لا هقولك صاحبي ولا مش صاحبي
عملت ايداع بالفيزا وعدي 45 يوم ولم أتمكن من سحب 850 دولار من حسابي "فلوسي" حتي الان ومماطلات وتأخير وعدم رد وتجاهل من الشركة واستخفاف بعقول الناس ونصب علني

مش عايز اسمع كلمة بقي عن الشركة تاني
دة اسمه نصب علني
سوف أقوم بإغلاق الموضوع الأن وأنصح عملاء الشركة بسحب كافة أموالهم منها وعدم التعامل معها مهما كانت المغريات والعروض من الشركة
عروض وهمية وشركة وهمية ونصابة ولم أري تعاملات بهذا الاحتيال والنصب في أي شركة فوركس
elm00n likes this.

التوقيع

جميع مشاركاتي لا تمس الواقع بصلة ... واي تشابه بينها وبين الواقع فهي أغرب من الخيال
Marvey غير متواجد حالياً  

موضوع مغلق

جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

02:13 PM