
رد: عاوز تكسب دايما نظرة من فضلك
سلام عليكم وحمة الله وبركاته
حيااكم الله جميعا وبارك الله فيكم
اول مشاركه ليا حابب احيى فيها اعضاء المنتدى الكرام والمشرفيين والنجم ابو تريكه حلوانى البورصة المصريه اللى متابعه بقالى كزا يوم وعاجبنى فكره جدا ماشاء الله عليه وان كنت مخدتش بولاا توصيه لان شارى اليكو ومعيش سيوله ادخل فى التوصيات اللى قلت عليها عشان لسا مبعتش اليكو اللى جلسته بكرة ان شاء الله وانا جايبه يوم الاربع اللى فات على 1.05 . لو عند حضرتك راى الموضوع ده فى انتظاره ان شاء الله
جزاكم الله خير
واتمنى لو تقبلونى عضو جديد معاكو فى المنتدى وبالاخص فى الباب ده
فى امان الله وربنا يوفقنا لكل مايحب ويرضى